Gå til innhold

Skattepengene utbetalingsoversikt

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Betyr dette at de kommer snart?

Anonymkode: c1efc...45c

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, ikke denne måneden.

Anonymkode: c24fc...030

• Liker 1
Skrevet

Hva mener du med det? Så mange som uttaler seg så bastant angående dette. Det gjelder alle mulige veier.

AnonymBruker skrev (17 minutter siden):

Nei, ikke denne måneden.

Hva

Skrevet
AnonymBruker skrev (38 minutter siden):

Nei, ikke denne måneden.

Det kan vel hende de kommer denne måneden for det om det står i utbetalingsoversikt...

AnonymBruker
Skrevet

I følge noen her inne betyr det at de kommer i morgen. Står på oversikten min også så får vente å se om de dukker opp i morgen eller ei.

Anonymkode: 27b35...935

AnonymBruker
Skrevet

Fikk mine før påske.

Anonymkode: aa1a4...63d

AnonymBruker
Skrevet

Blir spennende å se. Hvor lenge har de ligget der for dere som har de der?

Ligger ingenting hos meg kun fjorårets, leverte 23. Mars. De er en del tregere i år enn de var i fjor.

Anonymkode: 05169...d03

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Ligger ingenting hos meg kun fjorårets, leverte 23. Mars. De er en del tregere i år enn de var i fjor.

Samme som meg da. Fikk utbetalt 02.april i fjor. Leverte samme tid i år og i fjor, 23.mars her også. Ikke fått mail eller sett noe på den oversikten enda. 

Lurer på om de sjekker meg ekstra/har tatt meg ut på kontroll. Skattemeldingen var litt annerledes i år, måtte legge inn verdi på bil, har vært litt permittert osv.

Endret av missmcbeal
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Jeg sjekket ikke den oversikten før i overigår, da lå den der. Visste ikke at det fantes en slik oversikt før i overigår heller da. Men da kan det kanskje stemme da, at det blir utbetalt i morgen til de som har det på oversikten. Jeg leverte 26.mars i år. I fjor fikk jeg skattemeldingen 23.mars og pengene på konto 26.mars.

AnonymBruker
Skrevet
missmcbeal skrev (8 minutter siden):

Samme som meg da. Fikk utbetalt 02.april i fjor. Leverte samme tid i år og i fjor, 23.mars her også. Ikke fått mail eller sett noe på den oversikten enda. 

Lurer på om de sjekker meg ekstra/har tatt meg ut på kontroll. Skattemeldingen var litt annerledes i år, måtte legge inn verdi på bil, har vært litt permittert osv.

Ja, jeg også lurer på dette. Men tilgjengjeld opplever jeg at det ikke er veldig mange rundt meg som har fått heller, og flere leverte før meg. Jeg leverte inn uten endringer.

De kommer når de kommer, men jeg er litt utålmodig og hater å lure på ting. Bedre om vi hadde fått melding om man var tatt ut til kontroll.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Jeg sjekket ikke den oversikten før i overigår, da lå den der. Visste ikke at det fantes en slik oversikt før i overigår heller da. Men da kan det kanskje stemme da, at det blir utbetalt i morgen til de som har det på oversikten. Jeg leverte 26.mars i år. I fjor fikk jeg skattemeldingen 23.mars og pengene på konto 26.mars.

Du får oppdatere her i morgen. Har heller ikke visst det finnes noe oversikt, men ligger det på både oversik og på inn/utbetaling eller bare på en av dem?

AnonymBruker
Skrevet

Eks og jeg er fortsatt gift. Betyr det at jeg må vente med å få mine skattepenger til han får ut fingeren og sender inn sin skattemelding også?? 

Anonymkode: 10c7e...d8b

AnonymBruker
Skrevet

Hvor i all verden finner dere dette med utbetalingsoversikt?

Anonymkode: daac3...bc9

AnonymBruker
Skrevet
missmcbeal skrev (13 minutter siden):

Jeg fikk det samme i fjor, at jeg måtte legge inn verdi på bilen.. ble ikke tatt ut i noe kontroll og det gikk heller ikke noe seinere:) håper det samme for deg!  

Jeg leverte skatte meldingen 28, og har hatt summen stående på utbetaling siden fredag. Men jeg har ikke mottar noen Mail som sier at det er ferdig.

Spent på om jeg kommer med i morgen eller om jeg må vente lenger. Får lønn i morgen da, så det er jo hvertfall noe å glede seg over😂

Anonymkode: cd1de...40b

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Gå inn på skatteetaten.no og søk etter "krav og betalinger"  :)

Anonymkode: fe5d6...c4a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Søk Utbetaling og krav skatteetaten så google.

AnonymBruker
Skrevet

Google Skatteetaten mine utbetalinger, eller søk etter mine utbetalinger inne på siden. Husk at du må være logget inn. Det er en oversikt over rest/tilgode de siste årene. Jeg viste heller ikke om den før i år, den er ikke så lett å finne uten å søke😅

• Liker 2
Skrevet

Æsj, der sto det ingenting for meg. Bare foregående år 🥺

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Jeg fikk det samme i fjor, at jeg måtte legge inn verdi på bilen.. ble ikke tatt ut i noe kontroll og det gikk heller ikke noe seinere:) håper det samme for deg!  

Jeg leverte skatte meldingen 28, og har hatt summen stående på utbetaling siden fredag. Men jeg har ikke mottar noen Mail som sier at det er ferdig.

Spent på om jeg kommer med i morgen eller om jeg må vente lenger. Får lønn i morgen da, så det er jo hvertfall noe å glede seg over😂

Ligger de kun på utbetaling eller på begge?

AnonymBruker
Skrevet

De ligger der på min oversikt også. Leverte skattemeldingen for 1 uke siden. Blir ganske sjokkert om de kommer på konto imorgen...

Anonymkode: dd6cf...098

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...