AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Har møtt ei jente etter ganske mange år i frivillig sølibat. Vi er begge sånn rundt midt i livet. Vi har blitt godt kjent siste 4 måneder og liker hverandre veldig godt - men har tatt det veldig pent. Vi har ikke vært fysiske annet enn litt kos og klem, men nå ligger det i luften at det er «dit» vi skal. Jeg har vel kanskje - mer eller mindre ubevisst - holdt igjen en stund allerede. Problemet er at jeg føler meg som en klumsete tenåring igjen. Jeg tenner skikkelig på henne, så det er overhodet ikke noe problem. Men jeg innser at jeg aldri har hatt sex med noen jeg virkelig, virkelig liker - ja, jeg vil til og med si elsker. Noen ons, noen halvhjertede forsøk på forhold med jenter jeg har vært tiltrukket av, og selvsagt likt på en måte, men det ble aldri de store følelsene. Nå er de her - følelsene - og det kjennes fryktelig skummelt å skulle hoppe i bingen sammen. Redd for mageplask - alt annet er så hinsides perfekt ... nærmest redd for å stryke til eksamen for å si det på en litt flåsete måte. Aldri tenkt slik før - aldri vært noe tema siden de store følelsene ikke har vært involvert på samme måte - da var det bare tut og kjør, gøy ... uten tanke på noe mer ... Innspill og råd mottas med takk! Anonymkode: 0a31e...70a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Ta deg en runk før første møte, pust med magen og følg flyten. Anonymkode: 813a1...39a 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ta deg en runk før første møte, pust med magen og følg flyten. Anonymkode: 813a1...39a Hehe ... er overhodet ikke redd for å komme for fort, har aldri vært noe problem - kan holde på så kort/lenge jeg vil. Men kanskje er det noe i det å bare ikke tenke, og følge flyten ja. Koble ut hjernen ... men det føles lettere sagt enn gjort ... Anonymkode: 0a31e...70a
Fioljenta Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Jeg ble litt sjarmert av å lese innlegget ditt, jeg. Det er jo så tydelig at du liker henne veldig godt. 👍 Hadde jeg vært henne, ville jeg satt pris på hvis du sa fra. Jeg hadde blitt skikkelig sjarmert hvis du sa at du likte meg så godt som du skriver i innlegget ditt og at du nesten er redd for å ha sex i tilfelle det vil ødelegge alt. Jeg hadde også satt pris på at du fortalte at du ikke har hatt sex på en stund. Da er det nemlig lettere å ta hensyn til det. Sammen. Min erfaring er at sexen blir best når vi spiller med åpne kort og begge er villige til å gi og ta imot innspill. Det handler ikke alltid om å komme i mål, men å kose oss sammen. Man trenger ikke å være så fryktelig flink for å ha det godt. Nå vet ikke jeg hvordan dere prater sammen. Men tror du det er mulig for deg å ta det opp med henne? Hvordan tror du hun ville reagert? 8
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Tenk på meg da, som har vært med samme mann i 14 år og han er den første og eneste jeg har vært med. Da kan vi snakke om føle seg som jomfru 😅 Anonymkode: fbaa5...31e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 Fioljenta skrev (8 minutter siden): Jeg ble litt sjarmert av å lese innlegget ditt, jeg. Det er jo så tydelig at du liker henne veldig godt. 👍 Hadde jeg vært henne, ville jeg satt pris på hvis du sa fra. Jeg hadde blitt skikkelig sjarmert hvis du sa at du likte meg så godt som du skriver i innlegget ditt og at du nesten er redd for å ha sex i tilfelle det vil ødelegge alt. Jeg hadde også satt pris på at du fortalte at du ikke har hatt sex på en stund. Da er det nemlig lettere å ta hensyn til det. Sammen. Min erfaring er at sexen blir best når vi spiller med åpne kort og begge er villige til å gi og ta imot innspill. Det handler ikke alltid om å komme i mål, men å kose oss sammen. Man trenger ikke å være så fryktelig flink for å ha det godt. Nå vet ikke jeg hvordan dere prater sammen. Men tror du det er mulig for deg å ta det opp med henne? Hvordan tror du hun ville reagert? Takk ... kan jo håpe hun også blir sjarmert 😅 Nå har vi vært veldig åpne om tidligere forhold og erfaringer rundt det, og hun vet godt at jeg ikke har vært med en jente på en stund. Og det er vel et par år siden hun var med noen også (dog vesentlig kortere tid siden enn meg), men hun har på sin side nok å slite med fra det siste forholdet sitt - inkludert det som føltes som pliktsex på grensen til tvang. Men akkurat at det er en stund siden for min del bekymrer meg egentlig ikke så mye ... er det ikke litt som å sykle da? 😇 Neida, men jeg mener jeg kunne ha ligget med 100 stk i 2020 med den følelsesmessige involveringen fra tidligere, og det ville føltes like skummelt med henne nå når det virkelig er følelser involvert. Men ja, det er helt klart mulig å ta det opp med henne. Og det er vel det jeg har tenkt mest på. Og om jeg skulle gjøre det til en litt morsom, selvironisk greie (noe vi gjør mye av begge to) for å bare ta brodden av situasjonen, eller om jeg skulle ta det mer som en skikkelig prat. Er redd sistnevnte egentlig bare gjør det til mer enn det burde og det bare blir enda mer kleint. Alternativer er jo bare å kjøre på, gjøre det beste ut av det ... og kanskje bli overrasket. Evt så er vi jo begge voksne mennesker som vet at sex første gangen med noen ofte kan være litt kleint, men at med trygghet, lekenhet og nysgjerrighet så vil det jo bli bra etterhvert uansett. Vi får sjå. Anonymkode: 0a31e...70a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Tenk på meg da, som har vært med samme mann i 14 år og han er den første og eneste jeg har vært med. Da kan vi snakke om føle seg som jomfru 😅 Anonymkode: fbaa5...31e Haha ... ja du sier noe der ... Har forsøkt å få litt input fra mine beste venner under hele denne prosessen her, men det ble jo fort klart at de hadde lite å tilføre både når det kom til «dating» og annet. De ble nemlig kapret som 15-16-åringer og er godt gift med samme dama i dag. Så det gikk plutselig opp for meg at jeg, som stort sett har vært singel, er mer erfaren på mange områder enn dem 😂 Jeg får ringe dem om noen år når dette forholdet opplever sextørke, utroskap eller tøffe tider på andre måter 😝 Anonymkode: 0a31e...70a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 52 minutter siden, AnonymBruker said: Har møtt ei jente etter ganske mange år i frivillig sølibat. Vi er begge sånn rundt midt i livet. Vi har blitt godt kjent siste 4 måneder og liker hverandre veldig godt - men har tatt det veldig pent. Vi har ikke vært fysiske annet enn litt kos og klem, men nå ligger det i luften at det er «dit» vi skal. Jeg har vel kanskje - mer eller mindre ubevisst - holdt igjen en stund allerede. Problemet er at jeg føler meg som en klumsete tenåring igjen. Jeg tenner skikkelig på henne, så det er overhodet ikke noe problem. Men jeg innser at jeg aldri har hatt sex med noen jeg virkelig, virkelig liker - ja, jeg vil til og med si elsker. Noen ons, noen halvhjertede forsøk på forhold med jenter jeg har vært tiltrukket av, og selvsagt likt på en måte, men det ble aldri de store følelsene. Nå er de her - følelsene - og det kjennes fryktelig skummelt å skulle hoppe i bingen sammen. Redd for mageplask - alt annet er så hinsides perfekt ... nærmest redd for å stryke til eksamen for å si det på en litt flåsete måte. Aldri tenkt slik før - aldri vært noe tema siden de store følelsene ikke har vært involvert på samme måte - da var det bare tut og kjør, gøy ... uten tanke på noe mer ... Innspill og råd mottas med takk! Anonymkode: 0a31e...70a Hvis du føler deg som en jomfru, da betyr det at du ER en jomfru. Klem. Anonymkode: 1bcd0...cf9
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 Snakk med henne om det Anonymkode: 01e14...8dc
Voksenmann Skrevet 15. april 2021 #10 Skrevet 15. april 2021 Bare si det som det er, de fleste kvinner setter pris på en ærlig mann som kan vise en litt sårbar side. Ta det rolig i begynnelsen og ikke stress for mye.
Elaine Marley Skrevet 15. april 2021 #11 Skrevet 15. april 2021 Tråden er ryddet for avsporinger. Elaine Marley, mod.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #12 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (20 timer siden): Hvis du føler deg som en jomfru, da betyr det at du ER en jomfru. Klem. Anonymkode: 1bcd0...cf9 Nei Anonymkode: feb69...93c
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #13 Skrevet 15. april 2021 Mageplask vil gå strålende det og. Slapp av og ta det som det kommer😊 Anonymkode: 849ea...848
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå