Gå til innhold

19 år, student og jomfru

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har aldri vært særlig aktiv når det kommer dating eller festing. Hva er den beste måten å gå frem om man som mann ønsker sex med kvinner på samme alder? 

Anonymkode: 2aa21...830

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Tinder. 

AnonymBruker
Skrevet

Tinder, på studentfester eller å treffe noen studentmiljøet generelt. Ikke stress med det, det kommer muligheter som student :) . Jeg var også en mann som debuterte litt sent, ikke før jeg ble student selv. Det er mange potensielle arenaer du kan sjekke på i studietiden, så nyt det!

Anonymkode: eb018...58e

Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Tinder, på studentfester eller å treffe noen studentmiljøet generelt. Ikke stress med det, det kommer muligheter som student :) . Jeg var også en mann som debuterte litt sent, ikke før jeg ble student selv. Det er mange potensielle arenaer du kan sjekke på i studietiden, så nyt det!

Anonymkode: eb018...58e

Tror det er veldig vanlig. Ganske mange som ikke ser på 19 som sent. 😉 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Du må i hvertfall ikke fortelle noen at du er jomfru, damer vil ikke ha jomfru-menn. Prøv tinder, men ikke fortvil om du ikke får likes. Mange menn på din alder når ikke opp på tinder.

Ha de gøy som student!

Anonymkode: 031ce...03d

Skrevet
AnonymBruker skrev (12 minutter siden):

Du må i hvertfall ikke fortelle noen at du er jomfru, damer vil ikke ha jomfru-menn. Prøv tinder, men ikke fortvil om du ikke får likes. Mange menn på din alder når ikke opp på tinder.

Ha de gøy som student!

Anonymkode: 031ce...03d

Øh... jeg ville ha det. Sist jeg sjekket var jeg dame 🙄

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
Fioljenta skrev (3 timer siden):

Øh... jeg ville ha det. Sist jeg sjekket var jeg dame 🙄

Jeg også, hilsen annen kvinne.

Men ville ha forhold da, ikke bare sex. 

Anonymkode: d36f9...24c

AnonymBruker
Skrevet

Vær grei, hyggelig og positiv. Still spørsmål og vær interessert i hvem jenta er som person. Ikke stress, bli gjerne kjent gjennom flere anledninger. 

Anonymkode: 40fac...e0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...