AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Har aldri vært særlig aktiv når det kommer dating eller festing. Hva er den beste måten å gå frem om man som mann ønsker sex med kvinner på samme alder? Anonymkode: 2aa21...830
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Tinder, på studentfester eller å treffe noen studentmiljøet generelt. Ikke stress med det, det kommer muligheter som student . Jeg var også en mann som debuterte litt sent, ikke før jeg ble student selv. Det er mange potensielle arenaer du kan sjekke på i studietiden, så nyt det! Anonymkode: eb018...58e
Fioljenta Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (11 minutter siden): Tinder, på studentfester eller å treffe noen studentmiljøet generelt. Ikke stress med det, det kommer muligheter som student . Jeg var også en mann som debuterte litt sent, ikke før jeg ble student selv. Det er mange potensielle arenaer du kan sjekke på i studietiden, så nyt det! Anonymkode: eb018...58e Tror det er veldig vanlig. Ganske mange som ikke ser på 19 som sent. 😉 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Du må i hvertfall ikke fortelle noen at du er jomfru, damer vil ikke ha jomfru-menn. Prøv tinder, men ikke fortvil om du ikke får likes. Mange menn på din alder når ikke opp på tinder. Ha de gøy som student! Anonymkode: 031ce...03d
Fioljenta Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Du må i hvertfall ikke fortelle noen at du er jomfru, damer vil ikke ha jomfru-menn. Prøv tinder, men ikke fortvil om du ikke får likes. Mange menn på din alder når ikke opp på tinder. Ha de gøy som student! Anonymkode: 031ce...03d Øh... jeg ville ha det. Sist jeg sjekket var jeg dame 🙄 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 Fioljenta skrev (3 timer siden): Øh... jeg ville ha det. Sist jeg sjekket var jeg dame 🙄 Jeg også, hilsen annen kvinne. Men ville ha forhold da, ikke bare sex. Anonymkode: d36f9...24c
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 Vær grei, hyggelig og positiv. Still spørsmål og vær interessert i hvem jenta er som person. Ikke stress, bli gjerne kjent gjennom flere anledninger. Anonymkode: 40fac...e0b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå