AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Jeg er skjør når det kommer til sterke bilder, sterke inntrykk osv. Advarer de om dette på tv f.eks så skifter jeg kanal. Derfor ble jeg mildt sagt sjokka når en bekjent av meg som satt ved siden av meg ba meg sjekke tlf min og når jeg så åpnet mld og fikk et grusomt bilde så bare ler han og sier han ville bare se reaksjonen min. Jeg ble oppgitt og prøvde å få fram at uansett hvem det var som mottok dette bildet, meg eller en som tåler å se sånt, så burde han spørre før han slenger sånt foran trynet på folk. Han kalte meg dramaqueen, men er det egentlig så galt av meg å reagere på at han gjorde dette? Anonymkode: f18bf...a80
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Han gjorde det med vilje. Det er opp til deg å avgjøre om du syntes det er feil at mennesker tråkker over grenser for å få seg en god latter på deres bekostning. Anonymkode: 75b40...736 5
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Nei, ikke galt å reagere på makaber "humor". Anonymkode: 668e5...2e0 1
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 I alle dager Ingen normale mennesker gjør slikt, forstår godt du reagerte.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå