AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Hei! Jeg er 30 år og usikker på om jeg ønsker barn (noen gang). Dette er noe jeg reflekterer mye over i hverdagen. Vi har faste jobber, god økonomi og bolig, så det praktiske er på stell. Har noen et boktips til noe jeg kan lese som vil hjelpe meg i denne prosessen? F.eks en roman om en person som også står foran dette valget. Dere må gjerne dele hva som fikk dere til å ta en beslutning om dere har vært i samme situasjon. Anonymkode: 0cce7...024
Daria Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Evig barnefri - en samling historier fra virkelige mennesker om hvordan livet er (kan være) uten barn. Aldri aldri aldri av Linn Strømsborg - roman om å være 35 og ikke ville ha barn. Antagelig. Men når samboer kanskje vil allikevel...? Kroppen er en morder av Kitty Bygn - selvbiografisk roman om en lesbisk par som vurderer og diskuterer og prøver å få barn. Bøker som på ulikt vis kretser rundt barnespørsmålet, og for så vidt gode bøker jeg anbefaler uansett. Når det er sagt tror jeg vel ikke - enda så stor tro jeg som bibliotekar og bokelsker har på bokas vidunderlige egenskaper i de fleste sammenhenger - at akkurat dette er et spørsmål man kan lese seg til svar på, men de kan jo sette i gang noen tanker og refleksjoner. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 https://www.amazon.com/Baby-Decision-Make-Important-Choice-ebook/dp/B01FSZ51J6 Anonymkode: 0ded1...8a2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Daria skrev (5 timer siden): Bøker som på ulikt vis kretser rundt barnespørsmålet, og for så vidt gode bøker jeg anbefaler uansett. Når det er sagt tror jeg vel ikke - enda så stor tro jeg som bibliotekar og bokelsker har på bokas vidunderlige egenskaper i de fleste sammenhenger - at akkurat dette er et spørsmål man kan lese seg til svar på, men de kan jo sette i gang noen tanker og refleksjoner Hehe hadde det enda vært så vel men som du sier håper jeg på at det gir meg nye refleksjoner og innsikt i andre måter å tenke på. Tusen takk for bokforlag, det skal leses! Det høres ut som du har god oversikt, har du enda flere å by på? Anonymkode: 0cce7...024
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (4 timer siden): https://www.amazon.com/Baby-Decision-Make-Important-Choice-ebook/dp/B01FSZ51J6 Anonymkode: 0ded1...8a2 Spennende Anonymkode: 0cce7...024
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå