AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Vurderer å starte bruk av dette nå som jeg nærmer meg 30 år. Anonymkode: 24151...1af
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Jeg bruker Paulas Choice 1% retinol og hadde den første flaska i 8 mnd. Brukes ikke daglig og er sterk så kan sjelden bruke den i pannen og på nesa fordi jeg flasser og får tørr og irritert hud etter ca 2 dager. På kinn , hals, bryst og rundt munnen tåler jeg den bedre. Lurer på om jeg skal kjøpe den på 0,3% for å kunne bruke i hele ansiktet. Den er stadig på tilbud på Skincity. Har sett litt forbedring på pigmentflekker og på linjer over munnen. Anonymkode: 3e89a...c86
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (45 minutter siden): Jeg bruker Paulas Choice 1% retinol og hadde den første flaska i 8 mnd. Brukes ikke daglig og er sterk så kan sjelden bruke den i pannen og på nesa fordi jeg flasser og får tørr og irritert hud etter ca 2 dager. På kinn , hals, bryst og rundt munnen tåler jeg den bedre. Lurer på om jeg skal kjøpe den på 0,3% for å kunne bruke i hele ansiktet. Den er stadig på tilbud på Skincity. Har sett litt forbedring på pigmentflekker og på linjer over munnen. Anonymkode: 3e89a...c86 Heldig du er, jeg har brukt det 1 år og ser ingen endring. Anonymkode: 9daf9...37e
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Jeg bruker Airol fra legen Anonymkode: 1efee...6e1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Jeg bruker Paulas Choice 1% retinol og hadde den første flaska i 8 mnd. Brukes ikke daglig og er sterk så kan sjelden bruke den i pannen og på nesa fordi jeg flasser og får tørr og irritert hud etter ca 2 dager. På kinn , hals, bryst og rundt munnen tåler jeg den bedre. Lurer på om jeg skal kjøpe den på 0,3% for å kunne bruke i hele ansiktet. Den er stadig på tilbud på Skincity. Har sett litt forbedring på pigmentflekker og på linjer over munnen. Anonymkode: 3e89a...c86 Du kan jo blande den ut i et mildt serum eller fuktighetskrem, så blir det mye mildere. Jeg har samme produkt og eksternt sensitiv hud. Men jeg gjør slik som jeg beskrev. Så er det også slik at huden vender seg til mer etterhvert, men man må starte rolig. Så gradvis og forsiktig øke. Anonymkode: 4bdf2...576
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Du kan jo blande den ut i et mildt serum eller fuktighetskrem, så blir det mye mildere. Jeg har samme produkt og eksternt sensitiv hud. Men jeg gjør slik som jeg beskrev. Så er det også slik at huden vender seg til mer etterhvert, men man må starte rolig. Så gradvis og forsiktig øke. Anonymkode: 4bdf2...576 Det virker som om jeg aldri venner meg til den i pannen og rundt nesa, har noen ganger lagt den over en fet krem ig da får jeg ikke like mye flassing Anonymkode: 3e89a...c86
Roci Skrevet 15. april 2021 #7 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Det virker som om jeg aldri venner meg til den i pannen og rundt nesa, har noen ganger lagt den over en fet krem ig da får jeg ikke like mye flassing Anonymkode: 3e89a...c86 1% retinol kan være for heftig å starte med for mange. Det er bedre å begynne med 0.2-0.5% og la huden bygge opp toleransen gradvis. Når det gjelder hudpleie, og spesielt aktive virkestoffer som retinol, er det ikke slik at "more is more". Du risikerer bare å irritere huden og svekke den naturlige beskyttelsesbarrieren hvis du går for hardt ut.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #8 Skrevet 15. april 2021 Roci skrev (7 timer siden): 1% retinol kan være for heftig å starte med for mange. Det er bedre å begynne med 0.2-0.5% og la huden bygge opp toleransen gradvis. Når det gjelder hudpleie, og spesielt aktive virkestoffer som retinol, er det ikke slik at "more is more". Du risikerer bare å irritere huden og svekke den naturlige beskyttelsesbarrieren hvis du går for hardt ut. Ja, det har skjedd nå...fikk en prøve på en serum fra exuviance med syrer og brukte den 3 dager + retinol 1-2 av kveldene. Stram i maska og flasser over alt. Er sykemeldt og har hatt litt for god tid til å dille. Nå er det canoderm og cicaplast det går i. Mest lyst å kline inn hele ansiktet med aquaphor men vet ikke om det hadde blitt noe bedre av det. Erfaringesmessig så går det seg til etterhvert. Anonymkode: 3e89a...c86
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #9 Skrevet 15. april 2021 Har brukt the ordinary sin, den sterkeste. Husker ikke pris men sykt billig og holder lenge. Elske den, men bruker den ikke nå i graviditeten. Anonymkode: 00f57...2d7
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #10 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Har brukt the ordinary sin, den sterkeste. Husker ikke pris men sykt billig og holder lenge. Elske den, men bruker den ikke nå i graviditeten. Anonymkode: 00f57...2d7 Trodde ikke ordinary solgte retinol i Norge. Jeg har bare funnet retinoid. Anonymkode: 3e89a...c86
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå