Gå til innhold

Jeg er blitt betatt...slått i hodet med en hammer føles det ut som...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har vært på Tinder en stund og var i ferd med å gi helt opp. Fikk en del matcher, men ingen svar når jeg sendte melding. Så tydeligvis er det mange som samler på matcher. Så matchet jeg med en rett før påske og vi gikk en tur sammen. Og i det jeg så han inn i øynene, var det som få et balltre i bakhodet...Aldri noensinne kjent på den følelsen...det var helt surrealistisk og veldig merkelig. Praten gikk utrolig lett og turen var over alt for fort. Han spurte om det var ok å klemme hvis vi holdt pusten, noe jeg selvsagt sa ja til! Vi utvekslet telefonnr og ble enige om å treffes igjen. 

Vi spiste lunsj sammen og *poff* seks timer senere måtte jeg hjem. Vi har begge barn og har selvsagt ulike uker, men vi skal prøve å treffes så mye som mulig. Neste date er på fredag, da skal vi gå tur og spise lunsj ute. Gleder meg helt sykt! Men det er samtidig så latterlig skummelt. Men jeg har bestemt meg for å være sårbar og la det stå til. Jeg nekter å la mine negative erfaringer og opplevelser ødelegge for meg. Så jeg skal skru av hodet og slutte å analysere alt. Ikke anta og tro, men heller spørre hvis det er noe jeg er usikker på. 

Jeg gidder ikke å spille et spill, men skal heller ikke løpe etter han. Være opptatt med mitt og mine og kose meg i hans selskap når vi treffes. Han har foreslått flere aktiviteter sammen og jeg gleder meg helt sykt til denne våren. Ville bare dele med dere, vet at det er flere av oss som har vært single en stund ❤

• Liker 27
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Blir så glad når jeg leser sånt som dette ❤️Nyt det 🙂

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Meg for tre måneder siden. Herre gud som det smalt til slutt, uff.

Anonymkode: a4b68...497

• Liker 1
Skrevet
Sophie-Ann skrev (1 time siden):

Jeg har vært på Tinder en stund og var i ferd med å gi helt opp. Fikk en del matcher, men ingen svar når jeg sendte melding. Så tydeligvis er det mange som samler på matcher. Så matchet jeg med en rett før påske og vi gikk en tur sammen. Og i det jeg så han inn i øynene, var det som få et balltre i bakhodet...Aldri noensinne kjent på den følelsen...det var helt surrealistisk og veldig merkelig. Praten gikk utrolig lett og turen var over alt for fort. Han spurte om det var ok å klemme hvis vi holdt pusten, noe jeg selvsagt sa ja til! Vi utvekslet telefonnr og ble enige om å treffes igjen. 

Vi spiste lunsj sammen og *poff* seks timer senere måtte jeg hjem. Vi har begge barn og har selvsagt ulike uker, men vi skal prøve å treffes så mye som mulig. Neste date er på fredag, da skal vi gå tur og spise lunsj ute. Gleder meg helt sykt! Men det er samtidig så latterlig skummelt. Men jeg har bestemt meg for å være sårbar og la det stå til. Jeg nekter å la mine negative erfaringer og opplevelser ødelegge for meg. Så jeg skal skru av hodet og slutte å analysere alt. Ikke anta og tro, men heller spørre hvis det er noe jeg er usikker på. 

Jeg gidder ikke å spille et spill, men skal heller ikke løpe etter han. Være opptatt med mitt og mine og kose meg i hans selskap når vi treffes. Han har foreslått flere aktiviteter sammen og jeg gleder meg helt sykt til denne våren. Ville bare dele med dere, vet at det er flere av oss som har vært single en stund ❤

Glad på dine vegne, og håper det går den veien du ønsker🙂

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så nydelig å lese - gratulerer så mye ❤️ 

godt å lese at sånne ting kan skje, selv om jeg nå innser at det aldri vil skje for meg. Men jeg unner virkelig alle å finne sin utkårede ❤️ 

Anonymkode: 4ecdd...498

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gi det tid! Godt at du vil åpne deg og jeg unner deg dette, men gi det tid og Vær litt mer sårbar for hver gang, bare sånn at du er mer trygg på dette før du åpner deg helt ❤

Anonymkode: 88cf2...6bb

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Huff, det er så kjipt når det skjer...håper du har kommet deg på beina igjen. Sender deg en klem ❤

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (34 minutter siden):

godt å lese at sånne ting kan skje, selv om jeg nå innser at det aldri vil skje for meg. Men jeg unner virkelig alle å finne sin utkårede ❤️ 

Vet du, det sa jeg også...Så plutselig var han der. Sier ikke at dette er mannen i mitt liv, men jeg gleder meg til fortsettelsen. Digg å kjenne at man faktisk lever og ikke bare eksisterer. Tusen takk for gode ord ❤

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (32 minutter siden):

Gi det tid! Godt at du vil åpne deg og jeg unner deg dette, men gi det tid og Vær litt mer sårbar for hver gang, bare sånn at du er mer trygg på dette før du åpner deg helt ❤

Anonymkode: 88cf2...6bb

Helt sant. Jeg skal ta det rolig og forsiktig. Jeg er kjempe nervøs og redd, men  jeg må bare hive meg uti og se hva som skjer. Finner i hvert fall ikke en mann ved å bare sitte hjemme!

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Så utrolig koselig 😃

Ble selv singel for ett halvt år siden, etter mange år i forhold. Har vært på noen dates, men ikke kjent på en eneste følelse av at jeg vil treffe noen av de igjen. Har gitt litt opp ett par måneder nå, men vurderer å prøve litt utover våren. Gleder meg til det er min tur å kjenne på de følelsene 😊 Masse lykke til!

Anonymkode: 8434b...d13

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Så flott, håper dette kan bli til noe. 

Det sagt så husker jeg nicket ditt ene og alene pga en annen tråd du opprettet her om en fyr du var på knærne etter og som du til slutt skremte bort, og det var i mine øyne ganske åpenbart at han trakk seg unna fordi du ble ALT for intens og han ble nok skremt av det. Så tenk litt på det denne gangen her. Gi han litt mer space enn han forrige 

Anonymkode: d410c...e70

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, Sophie-Ann said:

Nå ble jeg glad på din vegne! Gratulerer! Du skal ikke se bort fra at det er drømmemannen. Tvi tvi...

Anonymkode: d692a...972

• Liker 1
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (39 minutter siden):

Så flott, håper dette kan bli til noe. 

Det sagt så husker jeg nicket ditt ene og alene pga en annen tråd du opprettet her om en fyr du var på knærne etter og som du til slutt skremte bort, og det var i mine øyne ganske åpenbart at han trakk seg unna fordi du ble ALT for intens og han ble nok skremt av det. Så tenk litt på det denne gangen her. Gi han litt mer space enn han forrige 

Anonymkode: d410c...e70

Da må du være så snill å fortelle meg hvilken tråd det var...jeg har nemlig ikke vært på knærne etter noen på mange mange år...

Endret av Sophie-Ann
  • Liker 2
Skrevet

Så herlig, lykke til, ts! 💕 😊

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva skjedde?

Anonymkode: 80d6d...51a

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kan det ikke skje deg?

Anonymkode: 80d6d...51a

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er og hodestups forelsket i en fyr - og er livredd for at han ikke skal ville noe mer seriøst etterhvert. Deilig følelse men samtidig skummelt og altoppslukende! Lykke til!

Anonymkode: 5c663...6d6

• Liker 3
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 21.58):

👋

Endret av Cleo88
  • Liker 3
Skrevet
Sophie-Ann skrev (4 timer siden):

Good girl! :)

Skrevet

I starten av januar møtte jeg en fyr for første date og jeg ble slått i bakken. Han hadde alle kvalitetene jeg så etter i en mann og kjemien vår var fantastisk. Vi fortsatte å møtes og jeg ble mer og mer forelsket. For 1 mnd siden kunne jeg kalle han kjæresten min og for en følelse det er. Nyt dette, finnes ikke noe finere! 

• Liker 6

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...