AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Påstand: Kvinner liker å vise seg fram i utfordrende klær. Enig/uenig? Jeg er enig. Dette er f. eks. noe jeg ser på TikTok. Der er det mange kvinner som lager sexy danser, hinter seksuelt og gjør det i utfordrende klær. Man ser ikke det samme fra menn der. Anonymkode: 55ceb...f64
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Man ser ikke det samme fra menn der. Synes da jaggu det er mange menn der som står i bar overkropp og flasher muskler til musikk jeg. Anonymkode: 77e9a...a9e 17
LillEve Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Lurer egentlig litt på hva "utfordrende klær" er.. Kommer de med en IQ-test? Er de vanskelig å få på seg? På hvilken måte utfordrer de egentlig? Fra spøk til alvor så vil nok alltid eldre personer synes at generasjonen som kommer etter har en annen stil som kanskje ikke hadde vært like akseptabel når de selv var unge. Og på tiktok er det nok av lettkledde gutter og, du har bare ikke sett lenge nok på dem til at algoritmen tenker det er noe for deg. Min toktok-feed er full av katter, norsk humor, kvinner på min egen alder og kjekke gutter 🤷♀️ 4
marleneK92 Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Påstand: Kvinner liker å vise seg fram i utfordrende klær. Enig/uenig? Jeg er enig. Dette er f. eks. noe jeg ser på TikTok. Der er det mange kvinner som lager sexy danser, hinter seksuelt og gjør det i utfordrende klær. Man ser ikke det samme fra menn der. Anonymkode: 55ceb...f64 Påstand: idioter legger alle i en folkegruppe (her kjønnsgrupper) under en kam. Her også definert på et hjørne av interwebben 🙄 8
ekkoet Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Tror ikke det er så enkelt: -Ikke alle kvinner liker den type oppmerksomhet -Ikke alle kvinner føler seg vel med kroppen sin på en slik måte at de har lyst til å gjøre det Og som nevnes over - finnes menn som viser seg frem i forskjellige sammenhenger også Tror du må vurdere hver person for seg selv når det kommer til stykket. 10
SoWhat? Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 Det er klart at hvis en vil ha oppmerksomhet på visse plattformer så tar en i bruk alle virkemidler. Men kvinner generellt syns jeg ikke kler seg utfordrende. Det heller nesten sånn vanligvis mot kjedelig. Så nei, jeg er langt fra enig med deg 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 En andel kvinner og en andel menn liker å vise seg fram og spille på kropp for oppmerksomhet ja. Ikke kvinner som helhet. Jeg tror flere kvinner enn menn gjør dette, men det sier mer om menn😅 Damekropp "selger" altfor lett. Anonymkode: 0226e...d53
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 Jeg skal rette litt på deg: Noen* kvinner liker å vise seg fram i utfordrende klær. Sånn Anonymkode: 3d1f3...4e5 3
Jacuzzi Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 Uenig. For hver jente eller kvinne som viser seg frem lettkledd på internett, eller IRL, finnes det flere hundre som ikke gjør det. Men du ser kun de få som gjør det, du ser ikke de som ikke gjør det. Norske kvinner går vel mest i formløse klær og joggesko? Virker sånn ut fra hva man får tak i i butikkene, i hvert fall. 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 Er KG blitt overtatt av kvinne, muslim- og homohaterne? Anonymkode: c3e23...7c3 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 Det er nok algoritmen til Tiktok som lurer deg. Det er minst like mange menn som gjør det samme, du ser det bare ikke. Men ja, noen kvinner liker det. Og noen menn liker det. Og noen, både menn og kvinner, liker det ikke. Anonymkode: cd95c...fa6 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Man ser ikke det samme fra menn der. Anonymkode: 55ceb...f64 Jo det gjør man, om man liker det og søker det opp. Det er flust med gutter og menn som viser frem muskler og flasher bar overkropp. Det er tydelig at du ikke skjønner deg på algoritmer. Anonymkode: 2f07b...3f6
Tulling Skrevet 14. april 2021 #13 Skrevet 14. april 2021 Hvor nyttig er det å finne konsensus for hvordan man skal skjære alle over en kam ? Mange gjør nok det, men ikke alle. Værsågod, du er du like langt.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #14 Skrevet 14. april 2021 ALLE liker generelt sett å vise seg frem, utenom noen ytterst få balanserte individer. Anonymkode: 0efa3...fb3
Gjest supernova_87 Skrevet 14. april 2021 #15 Skrevet 14. april 2021 Dette er jo helt individuelt. De som har konto på TikTok er nok av de mer spenstige slaget allerede, så at mange mennesker der ønsker å vise seg frem er ikke noen overraskelse, og heller ikke representativt. Forstår ikke at dette er noe å diskutere overhodet.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #16 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (39 minutter siden): Påstand: Kvinner liker å vise seg fram i utfordrende klær. Enig/uenig? Jeg er enig. Dette er f. eks. noe jeg ser på TikTok. Der er det mange kvinner som lager sexy danser, hinter seksuelt og gjør det i utfordrende klær. Man ser ikke det samme fra menn der. Anonymkode: 55ceb...f64 TIK TOK er en app for folk som liker oppmerksomhet. Folk som liker oppmerksomhet er også ofte typen som liker å vise seg og gjerne kroppen sin. Så da blir det at du ser flere av disse som kler seg utfordrende der. De representerer ikke gjennomsnittet av kvinner. Kulturen vår har blitt veldig kroppsfokusert og kvinnekroppen mer objektifisert/seksualisert, så det er flere kvinner som spiller på kropp nå enn da moren min var ung. Så ser på en måte hva du mener. Det er bare trist. Anonymkode: 92a1a...0e1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #17 Skrevet 14. april 2021 Bare vent, det er ikke lenge til kvinner må dekke seg til for å ikke krenke eller friste enkelte fra visse søppelkulturer og søppelreligioner. Anonymkode: 37aae...6c3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå