Gå til innhold

Tenåringer og kjærestebesøk

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har ei stedatter på 19 som i noen måneder har vært i et online forhold med en jevnaldrende gutt. Nå har de avtalt å møtes for  første gang og dette skal visstnok skje ved at  de skal bo hos far  og meg en langhelg. Har vært i en lignende situasjon selv i min ungdom, og for min del syntes jeg at det ble for mye for  raskt siden det altså er snakk om første møte. Noen andre som har vært i en sånn situasjon å vil dele erfaringer/tips? 

Anonymkode: 09637...036

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva er det du vil ha hjelp til? Hun er 19 og har lov til å ha sex, hvis det er dette du sliter med å forholde deg til?

Det er ikke så mye annet å gjøre enn å treffes hjemme eller ute på en tur i skogen i disse koronatider her på østlandet i hvert fall, og man kan ikke gå på tur døgnet rundt en hel helg. Så da blir det å treffes hjemme da.

Vær hyggelig, spander litt pizza eller annen god mat i helgen og smil. Hun må få lære av egen erfaring og evt gjøre sine egne feil, selv om du ser at det går litt raskt frem.

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
Million skrev (2 minutter siden):

Hva er det du vil ha hjelp til? Hun er 19 og har lov til å ha sex, hvis det er dette du sliter med å forholde deg til?

Det er ikke så mye annet å gjøre enn å treffes hjemme eller ute på en tur i skogen i disse koronatider her på østlandet i hvert fall, og man kan ikke gå på tur døgnet rundt en hel helg. Så da blir det å treffes hjemme da.

Vær hyggelig, spander litt pizza eller annen god mat i helgen og smil. Hun må få lære av egen erfaring og evt gjøre sine egne feil, selv om du ser at det går litt raskt frem.

Jeg søker ikke hjelp, bare interessert i å høres andres tanker. Og jeg er fullt klar over det med sex, det er ikke noe problem. Som du sier så må hun gjøre sine egne erfaringer, det er jeg enig i. 

Skrevet

Tenker at hun er 19 år og må få bestemme selv 🤷🏼‍♀️ har tidligere hatt tenårings bonusbarn som gjorde det samme, så tenker ikke at det er rart.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det går ikke. Vil ikke ha fremmede på overnatting. 

Anonymkode: 16592...7f4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Å ha en fremmed på besøk en hel langhelg hadde jeg syntes var veldig slitsomt, og jeg hadde hellerikke tenkt at det var det lureste for datteren min å gjøre. Vanligvis treffes man en periode før man inviterer kjæresten hjem til foreldrene for en hel langhelg. Så jeg synes ikke dette er en særlig god ide, og jeg ville som mor ikke syntes det var særlig komfortabelt å ha en vilt fremmed i hus i så lang periode når vedkommende også er fremmed for min datter. Det er tross alt mitt hus. jeg ville også vært litt interessert i å beskytte mi datter mot for mye for raskt, slik ts også skriver. Det er lett å la seg rive med (tenker ikke på sex). Hva om det ikke fungerer overhodet? har hun tenkt på det?

Anonymkode: b61be...473

AnonymBruker
Skrevet

TS her. Kan legge til at hun til daglig bor hos mor, men mor vil visst ikke ha denne kjæresten boende hjemme hos dem. Far mener at forholdet bare er tull og stiller seg ganske likegyldig til hele greia, men har gått med på at de kan være hos oss. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...