AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Del Skrevet 14. april 2021 Nå som vår og sommer nærmer seg: Har noen erfaringer med vibratorer som er veldig svake på lyd? Jeg har likt å ha med meg vibrator på verandaen når jeg soler meg, men vil ikke at lyden skal høres. Naboene er jo ikke kloss inntil, men på nært hold virker jo lyden veldig hørbar. Har forsøkt å slå dem på og gå bort til gjerdet, men da står jeg lo og lytter og vet hva jeg skal høre etter. Så det er vanskelig å si. Anonymkode: eab2d...91f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #2 Del Skrevet 15. april 2021 Ta med en radio ut 😉 Anonymkode: b4166...abe 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #3 Del Skrevet 15. april 2021 24 minutter siden, AnonymBruker said: Ta med en radio ut 😉 Anonymkode: b4166...abe Støtter denne. Anonymkode: bbf9c...830 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #4 Del Skrevet 15. april 2021 Herregud, kan du ikke bare bruke den innendørs? 🙄 Anonymkode: 582e8...5be 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Resignert Skrevet 15. april 2021 #5 Del Skrevet 15. april 2021 Siden lyd er vibrasjoner (trykkbølger) i luft eller andre medier/ materialer er det vel nærmest umulig å lage en lydløs vibrator. Eller, det ville jo være mulig i vakuum, men det er jo ikke akkurat praktisk gjennomførbart.... Og om selve vibratoren hadde vært lydløs, ville jo den kroppsdelen den ble brukt mot, vibrere. Og lage lyd........ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 16. april 2021 #6 Del Skrevet 16. april 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 14.59): Nå som vår og sommer nærmer seg: Har noen erfaringer med vibratorer som er veldig svake på lyd? Jeg har likt å ha med meg vibrator på verandaen når jeg soler meg, men vil ikke at lyden skal høres. Naboene er jo ikke kloss inntil, men på nært hold virker jo lyden veldig hørbar. Har forsøkt å slå dem på og gå bort til gjerdet, men da står jeg lo og lytter og vet hva jeg skal høre etter. Så det er vanskelig å si. Anonymkode: eab2d...91f Om jeg har hørt vibratorlyd fra nabodama, har jeg blitt glad... men jeg skjønner jo godt hvorfor hun bruker den. Ofte er jo stillheten godt å høre på, så den ikke forstyrrer fantasien mens man holder på. Høre etter andre lyder, være litt redd for at andre hører deg, kan ikke stønne og må bite i noe. Men ikke sikkert du liker den spenningen... og det blir jo ikke noe soling av å ligge med et teppe over, men det demper nok en del støy fra vibratoren Det er sikkert smart å titte på desibelen når du kjøper leketøyene, en womanizer bråker vel alt for mye å ha på verandaen😄 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HannaLena Skrevet 16. april 2021 #7 Del Skrevet 16. april 2021 https://www.kondomeriet.no/sexleketoy/alle-sexleketoy/vibratorer/tradlos-vibrator-magic-motion-flamingo/ disse er ganske lydløse og anonyme ikke den sterkeste jeg har prøvd, men den funka på meg du kan jo putte den inn når du er inne og styre alt med appen uten at du trenger å vise noe som helst til naboene Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå