Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Lager egen tråd da jeg ikke får noen svar i samletråden..

Jeg er 6dpo.  Testet med one step igår. Og ser strek på alle 3..  nr 4er eggløsningstest så ikke påpek det.. den la jeg ved fordi jeg synes den enda er sterk..  har også testet idag men idag er de negative..  opplever hver mnd å få positiv på de testene uten å være gravid.. er 9 dager til mensen..  ser dere strekene?

20210413_180902.jpg

Anonymkode: 0b938...c84

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Ser streken. Har ingen erfaring med de testene der. Kjøp heller babyplan sine der får du ikke falske streker. For jeg tipper de testene der gir falske streker hvis du har fått det flere ganger. Også kan du jo fortsatt være gravid selv om du nå mest sannsynlig fikk falsk positiv fordi du er så tidlig enda 😊👍🏻

Anonymkode: 50383...043

AnonymBruker
Skrevet

Ser strekene, men hvorfor bruker du de fortsatt hvis du bare får falls positive og vet det? Da ville jeg heller ha kostet litt ekstra på det og kjøpt en større pakke med tester på billige-tester... må da være kjipt å bli så skuffa hver mnd..

Anonymkode: d7680...4e2

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ser streken. Har ingen erfaring med de testene der. Kjøp heller babyplan sine der får du ikke falske streker. For jeg tipper de testene der gir falske streker hvis du har fått det flere ganger. Også kan du jo fortsatt være gravid selv om du nå mest sannsynlig fikk falsk positiv fordi du er så tidlig enda 😊👍🏻

Har fått godt over 100falsk positive det siste året. Veldig frustrerende 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ser strekene, men hvorfor bruker du de fortsatt hvis du bare får falls positive og vet det? Da ville jeg heller ha kostet litt ekstra på det og kjøpt en større pakke med tester på billige-tester... må da være kjipt å bli så skuffa hver mnd..

Anonymkode: d7680...4e2

Har prøvd andre typer også, de har vært blenda  hvite

AnonymBruker
Skrevet

Du har fått svar i samletråden av flere ser jeg, men tydeligvis ikke svaret ønsker deg? 🤷‍♀️ Hva slags svar vil du ha? Ja, det er streker der. LH-testen er dog ikke spesielt sterk, selv om du synes det. Hvis du har fått 100+ falsk positive siste året, ville jeg uten tvil ha kastet de testene ut av vinduet 

Anonymkode: 3ed73...1d0

• Liker 9
Skrevet

Sier som samme over, den El testen er ikke veldig sterk. Du vil alltid ha utslag på en el test, kommer an på når på døgnet, konsentrasjon av urin osv.

Og jeg ville kastet de testene og heller kjøpt noen andre. Siden de andre er hvite/negative er det ganske sikkert at den batchen med One Step er feilprodusert, for det skjer.

Men skjer det med andre tester og, så hadde jeg sjekket det opp hos lege/gu.

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Du har fått svar i samletråden av flere ser jeg, men tydeligvis ikke svaret ønsker deg? 🤷‍♀️ Hva slags svar vil du ha? Ja, det er streker der. LH-testen er dog ikke spesielt sterk, selv om du synes det. Hvis du har fått 100+ falsk positive siste året, ville jeg uten tvil ha kastet de testene ut av vinduet 

De svarene kommetter jeg lagde tråden her.. 

AnonymBruker
Skrevet
Sommerfuul skrev (2 minutter siden):

Sier som samme over, den El testen er ikke veldig sterk. Du vil alltid ha utslag på en el test, kommer an på når på døgnet, konsentrasjon av urin osv.

Og jeg ville kastet de testene og heller kjøpt noen andre. Siden de andre er hvite/negative er det ganske sikkert at den batchen med One Step er feilprodusert, for det skjer.

Men skjer det med andre tester og, så hadde jeg sjekket det opp hos lege/gu.

Eltesten er sterkere enn vist på bildet.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eltesten er sterkere enn vist på bildet.. 

Men den kan fortsatt ikke være veeeldig sterk, da ville det ha kommet bedre frem 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hva vil du høre da? Ja du er gravid, når det mest sansynlig ikke er sant pga dårlige tester? 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Hva vil du høre da? Ja du er gravid, når det mest sansynlig ikke er sant pga dårlige tester? 

Men kjære deg da. Svar ordentlig.  Hsr jo sagt der er usannsynlig at jeg er gravid.  Les innlegget 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Men kjære deg da. Svar ordentlig.  Hsr jo sagt der er usannsynlig at jeg er gravid.  Les innlegget 

Hva er det du vil ha svar på? 🤷‍♀️
Du spør i HI om vi ser strekene - ja, det gjør nok de aller fleste 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva er det du vil ha svar på? 🤷‍♀️
Du spør i HI om vi ser strekene - ja, det gjør nok de aller fleste 

På hvordan det er mulig når man bare er 6dpo og det ikke er hcg i urinen.. 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Dårlige tester, som maaaange har skrevet. Kast de og kjøp noen andre 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Dritdårlige tester. De er ikke positive, de har bare skygger. 

Anonymkode: eedb9...112

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor teste allerede 6 DPO? HCG-en skal jo ikke slå ut, da. Jeg skjønner ikke dette? Å teste før testene sier at de kan slå ut, se at de slår falskt ut, og så fortsette? Det er som Einstein sa; #Galskap er å gjøre det samme om og om igjen og forvente et nytt resultat."

Anonymkode: be179...a7b

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Men hvorfor spør du da?  🤷‍♀️ Når flere svarer deg på flere tråder her at det er testene som gir falsk resultat så fortsetter du bare å lure på hvorfor de er positive på 6 dpo.  Da må du også tåle at jeg skriver hva vil du høre for å slutte å lure da? For blir vanskelig for oss som skal svare hvis det vi svarer på en måte ikke blir riktig for deg. Virker veldig som at du vil bli gravid. Ser i en annen tråd at du egentlig ikke er prøver heller men at han typen din lar være å ha på kondom først før han trer på og kommer? Kanskje du heller da skal spørre om å prøve på et barn hvis du egentlig vil så gjerne at testen skal være positiv på ekte? Istede for at våre svar blir feil for at du egentlig vil at den skal være positiv. 

6 dpo så går det ikke an at en test blir positiv, så den er ikke det nå. Og hvorfor tester du så tidlig egentlig hvis dere ikke er prøvere en gang?🙈 er veldig veldig liten sjanse for å bli gravid om han bruker kondom før han får utløsning. Er veldig få som har sædceller før utløsningen kommer, er nærmest umulig. Flere av mine veldig fruktbare venner bruker «hoppe av i svingen» som prevensjon. Og de blir aldri gravide på den måten, mens når de har vært prøvere så har de blitt gravide på 1-4 mnd. Så er veldig sikkert å ikke bli gravid om han ikke kommer inn i deg. 

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Eggløsningstesten er absolutt ikke positiv. Når du bruker kondom og likevel tester med over 100 tester har du nok behov for mer hjelp enn at testene dine er positive 6dpo

Anonymkode: b332d...68b

• Liker 6
Skrevet

Synes dere er skikkelig stygge mot ts her. Skjerp dere.

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...