AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #21 Del Skrevet 14. april 2021 Selvbetjente kasser må jo være fint i denne sammenhengen? Anonymkode: fbb61...a2a 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cleo88 Skrevet 14. april 2021 #22 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) Sykepleierinnen skrev (På 14.4.2021 den 18.17): 😂 Endret 10. mai 2021 av Cleo88 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
kølla Skrevet 15. april 2021 #23 Del Skrevet 15. april 2021 Hva er det som er flaut med å kjøpe kondomer? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #24 Del Skrevet 19. april 2021 Gjør meg absolutt ingenting i butikker der jeg ikke kjenner betjeningen. Har flyttet til hjembyen min, etter jeg ble singel, og her syns jeg ikke så mye om det. Det er fordi byen er fryktelig sladrete og man ikke kan gjøre noe uten at andre snakker om det. Driter i om personen bak kassa vet at jeg skal ha sex, men orker ikke at d skal være et tema typ: Hun der xxxx xxxx har tydeligvis noe på gang med en fyr, for ho var innom og kjøpte kondomer i går. Så det er sladderen som plager meg, ikke selve kondomkjøpet. I storbyen gjorde jeg det lett, null stress. Anonymkode: dfe10...592 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå