Gå til innhold

Synes du det er flaut å kjøpe kondomer i fysisk butikk?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker

Prøver du å bli ferdig så fort som mulig?

Anonymkode: 5635e...969

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I ung alder var det kjempeflaut, så jeg stjal en fra min bror🤐

I voksen alder kom jeg litt skjevt ut med handlingen på butikk, en rustfjerner, en boks vasilin og en pakke kondomer. Uten å tenke meg om sa jeg til kassadama... Du lurer sikkert fælt på hva jeg skal med den der rustfjerneren? Den eldre dama ble først forfjamset og så flirfull...

På apoteket kan man jo spørre om råd eller info uten at det skal føles flaut, man spør liksom ikke kassadama på Europris en travel dag.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Warrior

Flaut? Langt i fra. Null problem å kjøpe kondom i butikk, og jeg bruker den tiden jeg bruker så nei prøver ikke å bli ferdig så fort så mulig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Nei er ikke noe flaut å kjøpe kondomer på butikken

Anonymkode: c2257...41d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Skjønner ikke de som kjøper kondomer når det finnes gratis jeg da. Få det levert rett hjem og blir heller ikke flaut på butikken.

#gjerrigknark

Anonymkode: 3e10b...026

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, litt, det kan jeg innrømme. Men typen jeg vanligvis ønsker er sjelden å oppdrive i butikk, så må uansett bestille på nett. Og gjerne til en bedre pris også. 

Anonymkode: d34bf...8d3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker

Nei, det synes jeg ikke. Men en lørdag så kom jeg i kassa, med en pakke kondomer, rusbrus og tyggegummi. Selvfølgelig kjente jeg han i kassa litt og, så han bare lo, og sa jeg fikk kose meg masse.

Anonymkode: fb1e4...cbe

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Hadde ikke vært flau om jeg hadde trengt det nei. Folk flest er opptatt med sitt. Jeg bryr meg i hvert fall ikke om hva andre kjøper.

Anonymkode: 61bb2...a7c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Ja, men det er fordi jeg kjenner de som jobber i butikkene her.  (Liten by) 

kunne kjøpt det utenfor kommunen da. Men bruker som regel gratis kondomer 

Anonymkode: 8297a...eff

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

På gents.no finner du kondomguide under ekspertise. 

Jeg bruker merkene de fører da vanlige kondomer ikke er behagelig å rulle på.

Mysize og Pasante leverer kondomer i xl og xxl størrelser, mens andre merker leverer i medium, small og ekstra små.

Som gents.no skriver, så skal kondomer ikke være ubehagelig stramme, eller for løse. Derfor er deres guide et bra virkemiddel for å finne rett størrelse. 

Ambefales.

23/18  over/rundt.

Anonymkode: 7a908...a65

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja jeg syns det er dritflaut. Føles som jeg roper til hele butikken se på meg, nå skal det pules. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mye mer flaut å få en kjønnssykdom eller uønsket graviditet. Jeg har ingen problemer med at folk ser at jeg kjøper kondomer.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker

Jeg synes det er flaut, men jeg synes også det er flaut å kjøpe graviditetstester. 😆 Foretrekker å kjøpe på nettet, da blir det billigere uansett og mye større utvalg. Liker best kondomvarehuset.no :) Mye penger å spare. Har også bestilt gratiskondomer fra helsenorge, men helt ærlig så nedsetter de følelsen mye mer enn tynne kondomer. Jeg merker stor forskjell (er kvinne), og det samme gjør partneren min. Synes det er verdt å bruke penger på god sex. 😅

Anonymkode: 971b2...d4e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Flaut ja. Derfor kjøper jeg ikke kondomer. Satser heller på å hoppe av i svingen. 

Anonymkode: cd9ca...0d5

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (57 minutter siden):

Flaut ja. Derfor kjøper jeg ikke kondomer. Satser heller på å hoppe av i svingen. 

Anonymkode: cd9ca...0d5

😂

Anonymkode: 5635e...969

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Det er ikke flaut om man har en person i kassen som oppfører seg. Er dessverre litt mange som hele tiden skal kommentere på ting, da blir det for litt flaut. Men i dag har vi jo disse maskinene, så er bare å kjøpe en lapp, og i ro og fred uten kommentarer hente ut pakken fra maskinen :) 

Anonymkode: 04387...39c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...