AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Vi driver i renovering, og spisestua er gjort om til TV-stue. Den får doble skyvedører med glass i for å åpne opp mot resten av stua, og har to ikke altfor store vinduer. På dagtid vil den være mitt kontor, og på kveldstid blir det TV-stue. Spisebord og salong er flyttet ut der vi hadde TV-stue. Tips til fin farge jeg kan male med? På dagtid vil det være kontoret mitt og på kveldstid vil det være TV-stue, så jeg sliter litt med å velge lyst eller mørkt. Tak er hvitt og gulv har vanlig eikeparkett, ikke gulnet. Har lysgrå sofa. Ligger på vestsida av huset. Anonymkode: e2ecb...f70
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Hvilke farger har du i resten av etasjen da? Anonymkode: ec55e...3b4 1
Million Skrevet 16. april 2021 #3 Skrevet 16. april 2021 Jeg må som vanlig anbefale min yndlingsfarge, som er en grønnfarge; Organic green fra Jotun. Den er rett og slett utrolig fin! Heller du mer i retning av jordfarger som er på vei inn for fullt nå, så er Macchiato og Washed Linen fra Jotun veldig fine. Tør du å gå for mer mørke vegger (som kan være fint i en tv-stue der man skal se film osv) så gå for Belgian Brown. Den også fra Jotun. Sånn. Det var alle yndlingsfargene mine! 😄 1
Mhmjadda Skrevet 17. april 2021 #4 Skrevet 17. april 2021 Hvilken farge er tilstøtende rom? Jeg ville nok malt i en varm, lys beige, rett og slett fordi det er en veldig lun og behagelig farge i et oppholdsrom. 1
AnonymBruker Skrevet 18. april 2021 #6 Skrevet 18. april 2021 På tv-rommet vårt har vi sophisticated blue, utrolig behagelig mot TV-en. Anonymkode: 9dd33...ccf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå