Gjest Spiona Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 Hei, For en tid tilbake fant jeg en vei - men er det noen som vet hvordan man skal lokalisere slettede logger i datamaskinen. Vet at de aldri forsvinner helt... Har en mann som tydeligvis har 'svin pa skogen' - please hjelp!
~sikka~ Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Hvorfor snakker du ikke bare med ham om det istedet? Hvis noe er slettet og det er slettet fra søppelkurven trenger du ett program for å gjenopprette filene... f.eks GetDataBack.
Gjest Spiona Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 Kan ikke snakke med ham om det. Han vil ikke.. Dessuten er han temmelig teknisk, og jeg har allerede sett noe han hadde glemt...(han har blittt tatt for lyging flere ganger..) Han nekter for 'ugler i mosen' men har forandret personlighet og sitter mye foran dataen. Jeg vil bare vite etter at vi har mye sammen (barn og familie..)
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Vel, du har flere muligheter: enten å installere en keylogger uten at han vet det som registrerer det han skriver (dersom du har mistanke om at han chatter med andre damer) eller du kan bruke et program som henter frem slettede filer f.eks r-studio (koster penger). Uansett er det bedre at dere snakker sammen enn at du skal 'avsløre' ham.
Gjest Spiona Skrevet 30. august 2005 #5 Skrevet 30. august 2005 Hei - helt enig at det er bedre at vi snakker sammen, men han mener 'det ikke er noe å snakke om - at alt bare er i min fantasi... Jeg vil bare ha et utgangspunkt for en samtale, tenkte det var best å ha svart på hvitt.. Trodde kanskje man kunne søke etter tapte filer uten å kjøpe ny programvare. Kanskje han kan se om en laster ned noe nytt, og hvis det blir trukket på felles kredittkort, kan han kanskje rekke å skjule det enda bedre?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #6 Skrevet 30. august 2005 Hva er det for noe du mistenker han for da? Bare lurer...
Gjest MJ Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 Hvis du i det hele tatt har intesjon om å snakke sammen istedet for å "snakke til"/"ta ham" så lar du være. Det å grave i personlige data på denne måten for fremlegge det i en "rettsak" kan sikkert fungere for å bevise skyld, men det er ikke akkurat forsonende. Jeg hadde hvertfall blitt drit "pissed". Forøvrig gjeter jeg på at det er heste-porr og anbefaler å ta et par kjappe søk på jpeg/jpg bilder over hele disken for å se om det ligger igjen noe i cachen. Et eller annet undelete program kan også hjelpe hvis du ikke finner noe på den måten. Det må da kjøres så snart som mulig etter sletting. Logger skrives ofte over å er vanskelige finne.
Gjest Chrizzy Skrevet 31. august 2005 #8 Skrevet 31. august 2005 Jeg skriver ikke dette for å provosere eller være ekkel, ble bare til å tenke på det. Kanskje det beste, for din egen utvikling og integritet, hadde vært å stå for det du tror, konfrontere han med det, og om han ikke overbeviser deg om noe annet så stol på deg selv og magefølelsen. Men jeg mener ikke at det er det riktige, det vet bare du selv hva som er. Lykke til
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå