Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #1 Skrevet 30. august 2005 http://my.opera.com/community/party/reg.dml
Crazee Skrevet 30. august 2005 #2 Skrevet 30. august 2005 Det er fordelane med å vera med på party, ja
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #3 Skrevet 30. august 2005 (endret) Kodene er slettet. Koder som gis ut av Opera er personlige og bør ikke ligge ute på denne måten. Lea (moderator) Endret 30. august 2005 av Lea
Crazee Skrevet 30. august 2005 #4 Skrevet 30. august 2005 Alle som besøker den registreringssida får sine personlege nøklar så lenge partyet held på
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #7 Skrevet 30. august 2005 Alle som besøker den registreringssida får sine personlege nøklar så lenge partyet held på ← Stemmer det, Crazee . Min feil.
Naken Skrevet 30. august 2005 #8 Skrevet 30. august 2005 Hva er opera? ...og hvordan gjør jeg det for å laste det ned? Det står jo at man skal kopiere koden og så gå til hjelp og opera, men det står ikke noe om opera i hjelp..., som jeg ser da... Hva gjør jeg feil?
Gjest Gjest Skrevet 30. august 2005 #9 Skrevet 30. august 2005 Opera er en egen internettleser: http://www.opera.com . Installer programmet, start det og gjør slik som anvist. Det som skjer er at reklamen fjernes, vanligvis koster det penger.
Crazee Skrevet 30. august 2005 #10 Skrevet 30. august 2005 Og uansett om de trur de vil bruka Opera eller ikkje, så vil eg absolutt anbefala å prøva. Særleg no, når de kan få gratis registreringskodar Som eg har sagt før: Ikkje avvis det sjølv om det ser litt annaleis ut enn det de er vant med - bruk heller litt tid til å byrja med, tilpass utsjånaden tilslik de vil ha det sjølv (Alle knappar og statusbar og - alt muleg, kan flyttast rundt på og fjernast/leggjast til nett som de vil.) Bruk så Opera nokre dagar, og de vil fort finna ut at det er så mange gøye funksjonar der de ikkje kan greia dykk utan
Grooo Skrevet 30. august 2005 #11 Skrevet 30. august 2005 Har egentlig gått helt over til Firefox jeg, men tar ned en kode for det. Hender jo jeg finner på å åpne Opera fremdeles
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå