Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er 30 og synes jeg har så stygge hender. Det er egentlig ikke så rart for jeg kan innrømme at hendene har vært en litt glemt kroppsdel hos meg. Har vært sløv med bruk av handsker, vært mye kald og verre var det når jeg var barn. Vært sløv med håndkrem og nå er jeg her og ser at elastisisteten på huden kunne nok vært bedre. Jeg har nettopp begynt med litt mer ivrig bruk av håndkrem, en som er veldig god. Men tenker at kanskje hvilken såpe man bruker er det aller viktigste. Har brukt mye Firstprice og så brukte jeg litt en dyrere som inneholder olje og naturlig ph, etter bruk av den følte jeg meg ikke uttørket på hånden etterpå og fikk mye finere hender. Altså var det mer effektivt enn bruk av håndkrem, som bare tørker inn med en gang så må du ha på deg nytt. I tilegg så kan du liksom ikke ta på så mye etter du har smurt deg. 

Vet dere om en spesiell såpe man kan bruke?

Anonymkode: b7793...39c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Selv om du bruker en pleiende og fuktighetsgivende håndsåpe, så bør du likevel supplere med en beskyttende håndkrem. Det finnes håndkremer som ikke er klissete som du kan bruke om dagen, og så kan du bruke en fetere og mer pleiende krem om natten. Hvis du virkelig vil gi hendene dine ekstra pleie, påfører du rikelig med krem og tar på et par engangshansker og sover med disse. Et annet godt råd for pene hender, er å huske å påføre solkrem med høy faktor på håndbaken :)

En god og rimelig fuktighetsgivende rens som kan brukes både til hender, ansikt og kropp, er denne: https://www.apotera.no/cerave-hydrating-cleanser-473ml?gclid=EAIaIQobChMIk5vj29H97wIVYEeRBR0R0QUnEAQYASABEgKuKvD_BwE

Ikke-klissete håndkrem: https://www.apotera.no/la-roche-posay-cicaplast-hand-cream-50ml?gclid=EAIaIQobChMI2LWMkNP97wIVxtmyCh1KPg0OEAQYAyABEgKn6vD_BwE

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...