Gå til innhold

Hun liker ikke sæd

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har vært sammen med en dame i fem år nå, og i løpet av denne tiden har jeg ikke fått komme i munnen hennes en eneste gang. Hun sier hun aldri har klart å venne seg til smaken av sæd, noe som betyr at hun har latt andre menn tømme seg i munnen hennes, men hun nekter altså meg denne gleden, som er det beste jeg vet seksuelt, noe hun er klar over. Hvis jeg er den store kjærligheten hennes og mannen hun vil dele resten av livet sitt med synes jeg det er fryktelig smålig av henne å ikke gjøre dette for meg en sjelden gang iblant. Hvem vet, kanskje hun synes min sæd smaker godt? Vurderer faktisk å dumpe henne men vil gjerne ha råd om hvordan jeg kan overtale henne til iallfall å la meg gjøre det en gang. Jeg både slikker og rimmer henne, og bryr meg ikke om det av og til ikke smaker magisk siden hun nyter. Det burde ikke være for mye forlangt å få litt tilbake.

Anonymkode: b0496...a77

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg synes du skal dumpe henne. For hennes skyld.

Anonymkode: c60f1...4e1

• Liker 48
AnonymBruker
Skrevet

Om hun må overtales til å gjøre noe seksuelt er det ett overgrep. Dump henne om det er så viktig for deg.
Ikke tving henne til å gjøre noe hun har gjort klart for deg at hun ikke vil. 

Anonymkode: 2bd00...1b0

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Aner du hvor ille sæd smaker? Ta hele din egen ladning i munnen en gang, og se om du liker det.

Anonymkode: 0c7a5...663

• Liker 39
AnonymBruker
Skrevet

Få kvinner liker smaken av sæd. Det smaker ekkelt og de fleste prøver å svelge det ned så fort som mulig, også tar de seg en glass med vann så fort som mulig etterpå. 

Vil hun ikke, så vil hun ikke. Det er bekymringsverdig at du vil kunne få nytelse av noe som du vet hun avskyr. Vil det føles godt å gjøre noe med henne hun ikke liker? 

Er det et stort problem for deg at hun ikke vil at du skal komme i munnen på henne, så slår du opp med henne så hun kan finne noen bedre. 

Anonymkode: 90ac8...45b

• Liker 22
AnonymBruker
Skrevet

Slutt å prøve å overtale noen til noe de har sagt nei til. Det er utrolig usexy. Du respekterer henne ikke, og da kan du like godt slå opp.

Eksen min prøvde å overtale meg til noe annet seksuelt, og han maste hver eneste jævla gang om det. Tro meg, en kvinne blir lei. 

Hvis det er så viktig for deg så finn en annen som du matcher bedre med, men slutt å mase. 

Anonymkode: 2cacb...a54

• Liker 12
Skrevet

Cum på en spiseskje og ta det i munnen selv, også tar du saken videre hvis du liker det ;) 

1: det smaker ikke godt, uansett hvor mye ananas du spiser

2: det har en helt jævlig konsistens

3: det henger igjen lenge etterpå om hun ikke har tilgang på tannkost/munnskyll

(Jeg tar det i munnen selv, men jeg har min egen teknikk for å takle det, og jeg liker det, ikke minst å se nytelsen til mannen, som igjen gir meg mye :) )

• Liker 12
AnonymBruker
Skrevet

Forstår henne godt. Jeg klarer det heller ikke. Brekker meg av både smak og konsistens. 

Anonymkode: e28be...331

• Liker 14
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Aner du hvor ille sæd smaker? Ta hele din egen ladning i munnen en gang, og se om du liker det.

Har smakt min egen sæd mange ganger, og det er null problem å ha det i munnen eller å svelge det. Problemet dere overser er at hun har gjort dette tidligere, med andre menn, men jeg er ikke bra nok for henne til å gjøre dette, det er der skoen trykker mest. Jeg gjør absolutt alt for henne seksuelt, selv ting jeg ikke tenner på, men hun nekter å gå utenfor comfortsonen.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har smakt min egen sæd mange ganger, og det er null problem å ha det i munnen eller å svelge det. Problemet dere overser er at hun har gjort dette tidligere, med andre menn, men jeg er ikke bra nok for henne til å gjøre dette, det er der skoen trykker mest. Jeg gjør absolutt alt for henne seksuelt, selv ting jeg ikke tenner på, men hun nekter å gå utenfor comfortsonen.

Kanskje du smaker ekstra ille. 

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Hun har vel gjort det før og oppdaget at hun ikke liker det da. Det må jo være greit? 

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Kanskje hun har følt seg presset og forventet til å gjøre det før, men nå har hun bestemt seg for å aldri gjøre noe hun ikke liker, og at hun aldri skal bøye under press igjen. 

• Liker 13
AnonymBruker
Skrevet

Hun gjorde det for andre og hatet det så mye at det virkelig byr henne i mot. Med deg er hun trygg, og har lyst til å opprettholde et positivt syn og gode følelser for å ha sex med deg. Har du tenkt over at det kan være derfor hun ikke vil utsettes for noe hun avskyr? Du høres sjalu og sutrete ut. Skikkelig turn-off og umandig måte å håndtere dette på. 

Anonymkode: d47b8...295

• Liker 20
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hun har vel gjort det før og oppdaget at hun ikke liker det da. Det må jo være greit? 

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Kanskje du smaker ekstra ille. 

Hun har ikke smakt meg, det er jo det som er problemet. Liker hun ikke min sæd skal jeg ikke mase mer, men hun vet jo ikke det!

AnonymBruker
Skrevet

Det finnes kvinner som liker å svelge celler av barn og drite de ut igjen dagen etterpå, men mange klarer å skjønne at dette er unaturlig og at det er ikke i det hullet det skal. Det skal opp andre veien på dama. Hadde du likt om hun prøvde å tvinge deg til å drikke mensblodet hennes? 

Anonymkode: 6309e...c2f

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Hvordan mener du at hun skulle lære seg, at hun ikke liker dette.. Om hun ikke prøvde? 

Hadde du sagt nei, uten å ha prøvd før, så hadde du brukt det for å prøve å overtale henne. 

Hvorfor er du samme med noen, som du ikke respekterer? 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det finnes kvinner som liker å svelge celler av barn og drite de ut igjen dagen etterpå, men mange klarer å skjønne at dette er unaturlig og at det er ikke i det hullet det skal. Det skal opp andre veien på dama. Hadde du likt om hun prøvde å tvinge deg til å drikke mensblodet hennes? 

Anonymkode: 6309e...c2f

Endelig en som sammenligner å komme i munnen med å drikke mensblod, har savnet deg...

• Liker 5
Skrevet

Æsj...aldri smakt sæd og skal heller aldri gjøre det. Har du virkelig smakt din egen sæd, omg...

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror egentlig ikke det er mange kvinner som synes sæd smaker godt. Det er snarere snakk om større eller mindre grad av vond smak og ekkel konsistens. Nåværende kjæreste har heldigvis en relativt nøytral smak og hverken spesielt klumpete, seig, tykk- eller tyntflytende sæd, men jeg vil ikke si det smaker godt. Men jeg svelger fordi jeg ser hvor mye han nyter det, og tross alt klarer det uten å brekke meg. Jeg synes forøvrig at mine egne "safter" smaker bedre enn hans sæd ;) 

Anonymkode: aaf02...892

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
HeleneHarepuz skrev (1 minutt siden):

Æsj...aldri smakt sæd og skal heller aldri gjøre det. Har du virkelig smakt din egen sæd, omg...

Ja, jeg er en voksen mann og har selvfølgelig gjort det. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...