AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Hvor kjøper jeg munnbind i plast? Sånn gjennomsiktig plast en har i strikk foran ansiktet. Nesten som ett skjold. Har sett folk gå i det og det virker mye bedre å puste i en sånn som er i litt avstand fra munnen. Anonymkode: adab2...bb3
GulSitron Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Tenker du på munn-visir? I så fall gir det falsk trygghet og beskytter ingen mot noe annet enn direkte dråpesmitte (spytting osv) 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 GulSitron skrev (8 minutter siden): Tenker du på munn-visir? I så fall gir det falsk trygghet og beskytter ingen mot noe annet enn direkte dråpesmitte (spytting osv) Ja. Visste ikke at de ikke var så bra. Anonymkode: adab2...bb3
GulSitron Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Ja. Visste ikke at de ikke var så bra. Anonymkode: adab2...bb3 Da kan du liksom like gjerne gå uten for å være ærlig. Vanndråpene du puster ut flyr jo med lufta uansett, så de stopper jo ikke fordi det er en liten vegg av plast der, da går jo lufta og vanndråpene rundt
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Du kan kjøpe det på butikken som heter normal...personlig ville jeg kjøpt og ha for å bruke som haloweenkostyme om noen år. Det er det det er mest brukendes til Anonymkode: 683fd...382 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 14.30): Du kan kjøpe det på butikken som heter normal...personlig ville jeg kjøpt og ha for å bruke som haloweenkostyme om noen år. Det er det det er mest brukendes til Anonymkode: 683fd...382 Skjønner.. Anonymkode: 346c6...e2b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå