AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Hva anbefaler dere av selvbruning? Helst noe som er lett å påføre og hvor man ikke blir gul i huden. (Hilsen hvit og blek). Anonymkode: 6e32a...e0e
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Har ikke prøvd voldsomt mange merker, men har testet diverse oppigjennom årene fra Cocoa Brown, gradual lotions, den oljen fra Bondi Sands, krem fra Vita Liberata+Kicks sitt eget merke. Det eneste som ikke har blitt helt ekstremt skjoldete, stinker fælt og superoransje er en skum jeg har prøvd nå fra St Tropez (Ashley Graham). Den er fin, men jeg sliter litt med bena fortsatt på helt jevn farge. Fargen på sprayen til Jet Set Sun Spray var også grei, men den var skikkelig vanskelig å få jevn på ben. Cocoa Brown sin gradual lotion var grei på armer, helt poengløs på ben. Generelt synes jeg bena er vanskelige å få OK, så jeg tenker jeg tester det vanlige skummet til St Tropez som skal dusjes av etter 1-3 timer. Prøver å unngå Sophie Elise sin glødserie enn så lenge pga varemerket. Jeg er MEGAhvit året rundt. Superdupermega.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Likte glød, Sophie sin. Lukter litt da. Og Ida warg. Husk å bruke vott ved påføring. Anonymkode: 945ca...370
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 SELVBRUNINGSTRÅDEN. Leter etter selvbruning og vil høre erfaring! - Ansiktshud - Sminkeforum Anonymkode: e861e...962
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Tror du kan prøve St Tropez everyday gradual lotion. De hvite store tubene. Jeg har denne for ansikt og fargen er veldig beskjeden. Måtte smøre meg 2 ganger for dagen flere dager på rad for å få bra nok farge. Jeg tenker at denne kan være perfekt om du er super hvit. Ellers har jeg ei venninne som er veldig lys og hun elsker Decleor sin gradual lotion. Det er en brun tube, men dette er litt opp i pris da. Den jobber så sakte at du trenger ikke handske for å påføre, bare du husker å vaske hendene etter bruk Anonymkode: e861e...962
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå