Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Skriv gjerne uker som feks 6+1 slik at jeg forstår svaret helt rett☺️🙏🏻

Anonymkode: 05672...9f4

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

22 dager etter unnfangelsen begynner hjerte å slå. Dette er informasjon du veldig lett tilgjengelig finner på Google. Anbefaler å google elementære ting før du spør.

Fra 3+1 pluss antall dager fra første dag i siste menstruasjon til eggløsning/unnfangelsen slår hjertet. 

Å se hjertet slå på UL er ikke noen garanti for at det går bra, og du vil heller ikke se noe "baby", bare en klump festet til en annen klump. Hjertet fremstår som en blinkende bevegelse. 

Anonymkode: f3291...784

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Uke 7

Anonymkode: 88645...441

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

22 dager etter unnfangelsen begynner hjerte å slå. Dette er informasjon du veldig lett tilgjengelig finner på Google. Anbefaler å google elementære ting før du spør.

Fra 3+1 pluss antall dager fra første dag i siste menstruasjon til eggløsning/unnfangelsen slår hjertet. 

Å se hjertet slå på UL er ikke noen garanti for at det går bra, og du vil heller ikke se noe "baby", bare en klump festet til en annen klump. Hjertet fremstår som en blinkende bevegelse. 

Dette svarer jo ikke på spørsmålet i det hele tatt? 

Anonymkode: 001c1...24a

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg var i uke 6+2 med innvendig UL. Kunne fint se hjertet som banket. 

Anonymkode: 378aa...aed

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

TS her.

Takk for svar til deg som skrev uke 7. Mener du da 6+ eller 7+?

Til deg som mener jeg skal Google ting. Jeg brukte mindre tid på mitt spm, enn du gjorde på leksjonen din. Ønsker deg en strålende dag!

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jeg var i uke 6+2 med innvendig UL. Kunne fint se hjertet som banket. 

Anonymkode: 378aa...aed

Tusen takk:)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg ville ventet til 7+0 fordi det ofte er lett å ta feil av hvor langt man er på vei med mindre man har hatt ivf. Og noen dager frem eller tilbake har mye å si for hva man ser så tidlig.

Anonymkode: d2a06...0a6

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

TS her.

Takk for svar til deg som skrev uke 7. Mener du da 6+ eller 7+?

Til deg som mener jeg skal Google ting. Jeg brukte mindre tid på mitt spm, enn du gjorde på leksjonen din. Ønsker deg en strålende dag!

7 fullgåtte (7+) for å unngå at du får bekymringer om man ikke finner hjerteslag.

Hvis du går inn på steder som tar UL står dette ofte på sidene deres.

Anonymkode: 88645...441

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (21 minutter siden):

Dette svarer jo ikke på spørsmålet i det hele tatt? 

Joda, det gjør det faktisk! 😄 

AnonymBruker
Skrevet

Jeg så hjertet slå når jeg trodde jeg var 7+4. Ble målt til 6+6. Etter ordinær ultralyd var jeg nok egentlig 7+5 når jeg fikk se hjertet. 

Så tidlig er det fort å få feil målinger då er er på 0,1 mm marginer 😅 

Anonymkode: 4d57d...380

AnonymBruker
Skrevet

I følge mine eggløsningstester så vi det på utvendig ultralyd hos fastlegen 6+3.. i følge oul ble det 5+2...noe som er usannsynlig... så jeg står fast på 6+3.

Anonymkode: 219b6...a49

AnonymBruker
Skrevet

Ville ventet til 7+0 for å unngå unødvendig stress i tilfelle embryoet har festet seg sent eller du har tatt feil med dato for eggløsning. 

Anonymkode: c760a...394

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (35 minutter siden):

Ville ventet til 7+0 for å unngå unødvendig stress i tilfelle embryoet har festet seg sent eller du har tatt feil med dato for eggløsning. 

Anonymkode: c760a...394

Embryoet har festet seg sent? 🤣 Det har absolutt ingenting å si for hvor langt på vei man er. 

Anonymkode: a2c57...988

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Embryoet har festet seg sent? 🤣 Det har absolutt ingenting å si for hvor langt på vei man er. 

Haha, jo? Hvorfor tror du man teller dager i tillegg til uker? 

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Haha, jo? Hvorfor tror du man teller dager i tillegg til uker? 

Utviklingen begynner idet egget er befruktet, ikke når det festet seg 😉

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Er det smertefullt for deg å se noen lage en tråd om noe man kan finne svar på hvis man googler? Det kan man forresten med 80% av trådene her 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...