Gå til innhold

Eksn har funnet ny dame....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Og nå er ALT vanskelig få svar på... 

Feks er ferieuka han skal ha med barnet blitt veldig vanskelig svare på når han skal ha. Ferielistene skal inn denne uka i bhg . Så dette stresser jeg litt med. 

Han har også bestilt legetime til barnet der jeg heller ikke får svar på hvorfor. 

Noen som opplever det verre med kommunikasjonen når de har fått dame ? Som i utg pkt var ok før ? 

Anonymkode: c69af...58d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør rett ut hvorfor ting har blitt så vanskelig da vel. Får du ikke svar ang ferieuka innen Torsdagskveld, så setter du opp de/den uka som passer deg best.

Du har også krav på å få vite hva han skal hos legen så lenge det er deres barn det gjelder.

Jo før du setter krav jo bedre er det.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

... Og det er den nye dama’s feil🤨

Anonymkode: 578d2...b0e

AnonymBruker
Skrevet

?

Skrevet

Hvis dere har delt foreldreansvar ville jeg ringt legen og hørt hva denne legetimen er satt opp for. Og send en melding om at ferien skal være satt opp fra hans side innen torsdag, ellers setter du opp de ferieukene som passer best.

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

... Og det er den nye dama’s feil🤨

Det er det ingen som har skrevet, så skjerpings! 

Anonymkode: 05452...e74

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Nei er ikke den nye dama’s feil, men det ble sånn etter de ble sammen. Så jeg skylder ikke på henne. Men syns det er så merkelig at man ikke får svar på viktige ting som omhandler barnet. 
Da har jeg skrevet mld om frist , så får vi se om han svarer eller ikke. Ringte legekontoret og fikk svar på det. Takk :) 

Anonymkode: c69af...58d

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Det er det ingen som har skrevet, så skjerpings! 

Vel, siden overskriften er om at x'en har fått ny dame, så må vi jo nesten gå ut ifra at det er derfor barnefar nå er blitt litt vanskelig å forholde seg til.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jepp. Jeg erfarte det samme når eksen fikk ny samboer. Jeg skylder ikke på henne overhodet, men det var nok faktumet at det ble for mye å koordinere for min eks slik at han stadig glemte ting han hadde avtalt og kom i skvis, i tillegg til at han fikk ekstremt behov for å demonstrere at jeg var ute av livet hans tror jeg.🙄 Med andre ord, alt av ordninger vi hadde hatt i 2 år var da plutselig helt håpløst i følge han. Selv om det hadde fungert strålende for oss begge to, og jeg også var på tilbudssiden for å tilpasse til hennes barneuker osv. Måtte dra han med til familievernkontoret i 2 runder og få skrevet en veldig detaljert avtale som inneholdt alt helt ned til klokkeslett for bytter i ferien før det roet seg.

Men du må jo bare gi tydelig beskjed da om at fristen for ferie er denne uka, og hvis han ikke gir beskjed innen torsdag så setter du opp det som passer for deg. Men hvorfor bestiller han legetime hvis han  har barnet så lite (ref bare 1 uke ferie)?

Anonymkode: 5ee43...341

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
got2go skrev (2 timer siden):

Vel, siden overskriften er om at x'en har fått ny dame, så må vi jo nesten gå ut ifra at det er derfor barnefar nå er blitt litt vanskelig å forholde seg til.

Ja mulig det er pga ny dame at barnefar er vanskelig, men det er ingenting som sier at det er den nye dama sin FEIL! Det er en viss forskjell der ;) 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Han er opptatt med helt andre ting nå som han er forelsket. Så alle slike praktiske spørsmål blir underordnet.

Dere bør ha en fast avtale for ferier. Sett opp en kalender for neste halvår to ganger i året.

Anonymkode: ea604...df9

AnonymBruker
Skrevet

Selvsagt blir det vanskeligere når han har fått dame. Hvis hun har barn, så vil han ha ferie med barnet samtidig som hun har ferie med sitt barn. Og da må hun avtale med sin eks og sin arbeidsplass og sine kolleger som igjen må snakke med sine partnere og ekser 😱. Og har hun ikke barn, så skal de sikkert på kjærlighetsferie, men er usikker på når.

Anonymkode: 82e92...69e

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...