AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Kan dette være et lurt studievalg? Altså, studiestedene påstår jo at etterspørselen etter denne kompetansen er stor, men er det noen som vet/har erfaring som kan bekrefte eller avkrefte det? Jeg ser det tilbys både årsstudium og bachelor, man får kanskje ikke relevant jobb med kun førstnevnte? Har også hørt mye forskjellig om Noroff og Høyskolen/Fagskolen Kristiania, som er to av tilbyderne av studier innen dette fagfeltet. Vil ikke bruke mye penger på en privatskole hvis det ikke er verdt det.. Anonymkode: 1c795...499
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Veldig mettet arbeidsmarked og derfor veldig stor konkurranse om de faste jobbene. Vanskelig marked selv for folk med erfaring og lang utdannelse. Anonymkode: 6b85a...a5e 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Det er greit å ha som påfyll, men arbeidserfaring og grønne tall på cv veier mye mer enn papirer fra skole. Og ikke minst kunne noe mer enn bare digital markedføring. Har du erfaring med grafisk design i tillegg stiller du mye sterkere. Få stillinger lyses ut. Man må gjerne kjenne noen. Styr for all del unna Noroff. Har to venninner som tar Digital Markedsføring der nå og de lærer ingenting. Pensum og lærere er utdatert og følger ikke tiden. Hilsen selvlært markedsfører med fast jobb og nettverk i bransjen. Anonymkode: 6c03d...43f 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Kan bekrefte at det er nærmest umulig å få jobb uten erfaring og uten kjennskap/vennskap til folk. I så fall bør du lære deg markedsføring i praksis og webdesign, grafiskdesign. Du trenger ikke særlig med utdanning om du viser til prosjekter, kurs. O.l Jeg gav opp og tok ny utdannelse og jeg har master i markedsføring. Anonymkode: a66dc...621 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå