AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Han har vært en bekjent i 6 år. Da jeg først ble kjent med han syntes jeg han var kjekk men lot det være med det siden jeg visste han var i et forhold. Oppigjennom årene snakket vi litt innimellom, helt vennskapelig. Har alltid syntes han var morsom, virket oppegående etc, men jeg holdt samtalene kort og platonisk. Jeg så han ikke/tenkte ingenting på han på flere år, så var vi i en situasjon for 1-2 år siden der vi ble «tvunget» til å være nært hverandre og snakke med hverandre og når jeg sier tiltrekningen var helt vanvittig mener jeg det. Jeg er 30 år gammel og jeg har aldri før eller siden opplevd noe lignende. Jeg visste han fortsatt var i et forhold så selvfølgelig hverken sa eller gjorde jeg noe med dette. Nå det siste året har vi plutselig snakket mer og mer sammen over teksting. Vi har samtaler som går over flere dager, hvor begge ligger våkne til langt på natt og bare snakker om alt og ingenting for vi har vanvittig mye til felles og han er utrolig morsom. Jeg har opplev å le så jeg rister av ting han SKRIVER, noe som ikke har skjedd siden jeg var 12. Likevel er det ingen av oss som har hintet noe som helst til at man er interessert i den andre og det var lenge helt uproblematisk tenkte jeg. Jeg har mange mannlige venner. Men den siste tiden har noe endret seg for meg, jeg tenker på han hele tiden, når noe skjer eller noe er gøy/interessant er han den første jeg vil fortelle det til. Jeg trodde kanskje siden han kunne ligge å tekste med meg til langt på natt at han muligens var blitt singel, men så såg jeg tilfeldig han og kjæresten sammen ute og hjertet min falt rett i bakken. Aldri følt meg så dum. Siden da har jeg forsøkt å unngå helt å snakke med han, han tar fortsatt kontakt så jeg forsøker å holde ting kort. Men det er forferdelig vondt.. hvordan kan det være så jævli vondt når det aldri var noe som helst mer enn teksting?? Hva er det som feiler meg?? Og hvordan får jeg dette til å gå over fortest mulig? Anonymkode: 85ec8...7c3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Oi beklager!! Denne skulle jeg egentlig legge i dating og singelliv ts Anonymkode: 85ec8...7c3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Jeg er i en ganske lignende situasjon, bortsett fra at jeg selv har samboer. Det startet egentlig med at jeg tilfeldigvis kom over et nettsamfunn jeg ble en del av. Der "møtte" jeg en utrolig herlig person som jeg har pratet mer og mer med, det har vært helt åpenbar flørting (såpass at andre har lagt merke til det), men fra min side har det vært ganske uskyldig. Nå har det seg jo sånn da, at jeg føler på en reell tiltrekning, men føler at det aldri kan bli noe uansett fordi vi begge har samboere. Nå er det egentlig bare vennskapelig, og uskyldig flørting. Kunne jeg utforsket det nærmere om vi ikke hadde samboere? Ja, garantert. Men jeg vet innerst inne at dette kun er et resultat av spenning, og ikke nødvendigvis et reelt ønske. Jeg vet ikke hva jeg kan si som gjør ting bedre for deg, men det er kanskje slik for han du prater med. Du er spennende, han syns det er spennende, men det slutter der. Det er lett å la seg rive med. Håper det ordner seg for deg ❤️ Det er nok lettere sagt enn gjort å løsrive seg. Anonymkode: 4cd0f...1e2 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Jeg har greid kunststykket å være i et av og på forhold som samboer, altså flyttet ut og inn mange ganger i nesten 10 år. Ser for meg at min ex antagelig kunne holdt på slik, det var liksom aldri definert om det var slutt, så tror folk i bygda trodde vi var sammen hele tiden, mens det i virkeligheten var perioder på mnd vi ikke snakket sammen. Anonymkode: e620c...94b 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 Har du snakket med han? Spør om han er singel? Jeg ville ikke glemt han enda. Ikke sikkert at de er kjærester. Jeg og min x er ofte på butikk sammen, eller ordner ting for barna sammen. (Feks bursdagsgaver). Vi kan snakke sammen, men vi er ikke sammen! Folk som ser oss og ikke kjenner oss ser nok ett par. (Og nei, ingen følelser, ingen flørting. Vi er ferdige.). Anonymkode: a5f69...068 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Har du snakket med han? Spør om han er singel? Jeg ville ikke glemt han enda. Ikke sikkert at de er kjærester. Jeg og min x er ofte på butikk sammen, eller ordner ting for barna sammen. (Feks bursdagsgaver). Vi kan snakke sammen, men vi er ikke sammen! Folk som ser oss og ikke kjenner oss ser nok ett par. (Og nei, ingen følelser, ingen flørting. Vi er ferdige.). Anonymkode: a5f69...068 Nei.. Jeg føler meg også så utrolig dum allerede, vil ikke dumme meg ut enda mer med å spørre om noe rundt det til han. I tillegg hadde det vært vanskelig at det noengang skulle skje noe selv om han VAR singel, fordi han er en kompis av en ex av meg. Jeg vet, snakker om å falle for helt feil type.. Jeg vet også at de to ikke har barn sammen, siden jeg og hun jobber i samme selskap men i helt forskjellige avdelinger, men jeg hadde vist det dersom hun hadde vært gravid eller vært i permisjon i løpet av dissenårene, så jeg ser ikke akkurat noen grunn til at de skulle være på butikk sammen dersom de ikke er sammen.. Ønsker bare å glemme at hele typen finnes. Har vært betatt av folk før men med mer ren fysisk tiltrekning etc, han her føltes som å snakke med noen jeg har kjent for alltid. I tillegg virket han som han likte sider ved meg som jeg holder skjult for de aller fleste fordi jeg vet det kan være litt rart. Han var til og med helt lik selv, nei æsj så vondt dette er. Flaut og trist. ts Anonymkode: 85ec8...7c3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Han har vært en bekjent i 6 år. Da jeg først ble kjent med han syntes jeg han var kjekk men lot det være med det siden jeg visste han var i et forhold. Oppigjennom årene snakket vi litt innimellom, helt vennskapelig. Har alltid syntes han var morsom, virket oppegående etc, men jeg holdt samtalene kort og platonisk. Jeg så han ikke/tenkte ingenting på han på flere år, så var vi i en situasjon for 1-2 år siden der vi ble «tvunget» til å være nært hverandre og snakke med hverandre og når jeg sier tiltrekningen var helt vanvittig mener jeg det. Jeg er 30 år gammel og jeg har aldri før eller siden opplevd noe lignende. Jeg visste han fortsatt var i et forhold så selvfølgelig hverken sa eller gjorde jeg noe med dette. Nå det siste året har vi plutselig snakket mer og mer sammen over teksting. Vi har samtaler som går over flere dager, hvor begge ligger våkne til langt på natt og bare snakker om alt og ingenting for vi har vanvittig mye til felles og han er utrolig morsom. Jeg har opplev å le så jeg rister av ting han SKRIVER, noe som ikke har skjedd siden jeg var 12. Likevel er det ingen av oss som har hintet noe som helst til at man er interessert i den andre og det var lenge helt uproblematisk tenkte jeg. Jeg har mange mannlige venner. Men den siste tiden har noe endret seg for meg, jeg tenker på han hele tiden, når noe skjer eller noe er gøy/interessant er han den første jeg vil fortelle det til. Jeg trodde kanskje siden han kunne ligge å tekste med meg til langt på natt at han muligens var blitt singel, men så såg jeg tilfeldig han og kjæresten sammen ute og hjertet min falt rett i bakken. Aldri følt meg så dum. Siden da har jeg forsøkt å unngå helt å snakke med han, han tar fortsatt kontakt så jeg forsøker å holde ting kort. Men det er forferdelig vondt.. hvordan kan det være så jævli vondt når det aldri var noe som helst mer enn teksting?? Hva er det som feiler meg?? Og hvordan får jeg dette til å gå over fortest mulig? Anonymkode: 85ec8...7c3 Hei TS Er i samme situasjon selv med en som jeg har jobbet med. Er selv i forholdt og har alt på stell og dette vet han andre om. Den «feilen» som jeg gjorde var å vær ærlige og åpen og fortalte om mine følelser. Heldigvis så tok han det bra selv om han hadde dame. Vi begynte å snakke i sammen som om vi hadde kjent hverandre hele livet. Men det førte til drama og dama blei sur både meg og på han. Han var fortrolig mot meg og fortalte meg forskjellig siden forholdet hans var drit. Nå er han singel. Det som hjalp meg litt var at han ga beskjed om at det ikke blei oss. Akkurat det var knall tøft å høre og sa dette til han. Han ønsker kun å være gode venner. Anonymkode: 092ad...33a 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Nei.. Jeg føler meg også så utrolig dum allerede, vil ikke dumme meg ut enda mer med å spørre om noe rundt det til han. I tillegg hadde det vært vanskelig at det noengang skulle skje noe selv om han VAR singel, fordi han er en kompis av en ex av meg. Jeg vet, snakker om å falle for helt feil type.. Jeg vet også at de to ikke har barn sammen, siden jeg og hun jobber i samme selskap men i helt forskjellige avdelinger, men jeg hadde vist det dersom hun hadde vært gravid eller vært i permisjon i løpet av dissenårene, så jeg ser ikke akkurat noen grunn til at de skulle være på butikk sammen dersom de ikke er sammen.. Ønsker bare å glemme at hele typen finnes. Har vært betatt av folk før men med mer ren fysisk tiltrekning etc, han her føltes som å snakke med noen jeg har kjent for alltid. I tillegg virket han som han likte sider ved meg som jeg holder skjult for de aller fleste fordi jeg vet det kan være litt rart. Han var til og med helt lik selv, nei æsj så vondt dette er. Flaut og trist. ts Anonymkode: 85ec8...7c3 Du må nok bare ta å manne deg opp Forstår hva du mener for det gjorde han som jeg likte også. At han fant sider av meg som han likte Anonymkode: 092ad...33a
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 Det høres ut som han er emosjonelt innblandet med deg mens han er i et forhold. Jeg tviler sterkt på hans partner er klar over de typer samtaler dere har. Godt gjort av deg å jakte en som er opptatt da jævla hore Anonymkode: 73f12...dfa 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det høres ut som han er emosjonelt innblandet med deg mens han er i et forhold. Jeg tviler sterkt på hans partner er klar over de typer samtaler dere har. Godt gjort av deg å jakte en som er opptatt da jævla hore Anonymkode: 73f12...dfa Kjære ts, hev deg over idiot-kommentarer som dette. Klassisk KG-shit. Folk som er nedlatende på den måten, kan gå baklengs på brygga.... Jeg vet alt om det å falle for en man ikke ønsker falle for. For det "skal" man jo ikke, når den andre parten er opptatt. Men det er jommen ikke like lett å styre følelser alltid, det vet vi som har levd en stund. Jeg har selv falt for en mann, tidligere, som er gift. Vi gjorde, som dere, snakket langt uti natten og traff hverandre "tilfeldig" så ofte vi kunne. Det var kun det, samtaler, småtreff. Ikke noe fysisk. Men tiltrekningen var så intens! og dette er vel slik du og har det.... Man vil jo ikke gå hen og falle for en som er opptatt, tvert i mot. Men når den andre også responderer og gir av seg selv, så er det desto enklere å forbli i en slik følelsesmessig berg og dalbane. Jeg valgte å si det til han fyren her. Det viser seg at det var gjensidig tiltrekning og gjensidige tanker om hverandre.....men han valgte å gjøre det rette. Backe av med samtaler og småtreff.....likevel ønsket han å holde litt på meg, så han snek seg til noen treff likevel....han bare justerte seg litt ned. Vi har fortsatt kontakt. Begge vet at dersom han skulle bli singel, så hadde nok vi vært et par for lengst. Det i seg selv er jo litt herlig å tenke på, men slik er det jo ikke, og dermed må jeg backe av, og det har jeg gjort. Jeg holder avstand. Det er vel det eneste man kan gjøre? Hold avstand, ikke la fristelsen ta overhånd når det gjelder å sende meldinger eller ringe. La han ta initiativ, så er du "stille". Etterhvert vil du se hvor du har han, for fortsetter han å kontakte deg, da bør han jommen ta et valg....kjæresten eller deg. Jeg syns du skal la alt bero....og så ser du hva som skjer. Ønsker deg alt godt, kjære deg! klem fra ei som forstår. Anonymkode: 45eba...7b8 3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Kjære ts, hev deg over idiot-kommentarer som dette. Klassisk KG-shit. Folk som er nedlatende på den måten, kan gå baklengs på brygga.... Jeg vet alt om det å falle for en man ikke ønsker falle for. For det "skal" man jo ikke, når den andre parten er opptatt. Men det er jommen ikke like lett å styre følelser alltid, det vet vi som har levd en stund. Jeg har selv falt for en mann, tidligere, som er gift. Vi gjorde, som dere, snakket langt uti natten og traff hverandre "tilfeldig" så ofte vi kunne. Det var kun det, samtaler, småtreff. Ikke noe fysisk. Men tiltrekningen var så intens! og dette er vel slik du og har det.... Man vil jo ikke gå hen og falle for en som er opptatt, tvert i mot. Men når den andre også responderer og gir av seg selv, så er det desto enklere å forbli i en slik følelsesmessig berg og dalbane. Jeg valgte å si det til han fyren her. Det viser seg at det var gjensidig tiltrekning og gjensidige tanker om hverandre.....men han valgte å gjøre det rette. Backe av med samtaler og småtreff.....likevel ønsket han å holde litt på meg, så han snek seg til noen treff likevel....han bare justerte seg litt ned. Vi har fortsatt kontakt. Begge vet at dersom han skulle bli singel, så hadde nok vi vært et par for lengst. Det i seg selv er jo litt herlig å tenke på, men slik er det jo ikke, og dermed må jeg backe av, og det har jeg gjort. Jeg holder avstand. Det er vel det eneste man kan gjøre? Hold avstand, ikke la fristelsen ta overhånd når det gjelder å sende meldinger eller ringe. La han ta initiativ, så er du "stille". Etterhvert vil du se hvor du har han, for fortsetter han å kontakte deg, da bør han jommen ta et valg....kjæresten eller deg. Jeg syns du skal la alt bero....og så ser du hva som skjer. Ønsker deg alt godt, kjære deg! klem fra ei som forstår. Anonymkode: 45eba...7b8 Jeg er ikke ts, men kan jeg spørre hvordan du gikk fram for å ta praten med han? Er i samme situasjon selv, så vanskelig og samtidig så bra. Håper det går bra for deg og din fyr også 🥰 Anonymkode: 1867a...335
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 Høres ut som en soulmate som du er ment til å krysse vei med for å lære noe. Hva du skal lære av dette, må du bare vente å se.. Husk bare på at vi har mange soulmates, så disse følelsene du føler, betyr absolutt ikke at han er The One! Ofte er det faktisk helt motsatt, de man føler slike intense følelser med, er ofte heller karmic partners. Med romantiske partnere som man kan ende opp med, føles det oftere som om man harkommet seg ut av stormen og seilet inn i rolig farvann. Trygt, godt, sikkert. Karmics kan føre til mye drama og dermed mye lærdom ☺️ Anonymkode: 76730...216 2
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #13 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kjære ts, hev deg over idiot-kommentarer som dette. Klassisk KG-shit. Folk som er nedlatende på den måten, kan gå baklengs på brygga.... Jeg vet alt om det å falle for en man ikke ønsker falle for. For det "skal" man jo ikke, når den andre parten er opptatt. Men det er jommen ikke like lett å styre følelser alltid, det vet vi som har levd en stund. Jeg har selv falt for en mann, tidligere, som er gift. Vi gjorde, som dere, snakket langt uti natten og traff hverandre "tilfeldig" så ofte vi kunne. Det var kun det, samtaler, småtreff. Ikke noe fysisk. Men tiltrekningen var så intens! og dette er vel slik du og har det.... Man vil jo ikke gå hen og falle for en som er opptatt, tvert i mot. Men når den andre også responderer og gir av seg selv, så er det desto enklere å forbli i en slik følelsesmessig berg og dalbane. Jeg valgte å si det til han fyren her. Det viser seg at det var gjensidig tiltrekning og gjensidige tanker om hverandre.....men han valgte å gjøre det rette. Backe av med samtaler og småtreff.....likevel ønsket han å holde litt på meg, så han snek seg til noen treff likevel....han bare justerte seg litt ned. Vi har fortsatt kontakt. Begge vet at dersom han skulle bli singel, så hadde nok vi vært et par for lengst. Det i seg selv er jo litt herlig å tenke på, men slik er det jo ikke, og dermed må jeg backe av, og det har jeg gjort. Jeg holder avstand. Det er vel det eneste man kan gjøre? Hold avstand, ikke la fristelsen ta overhånd når det gjelder å sende meldinger eller ringe. La han ta initiativ, så er du "stille". Etterhvert vil du se hvor du har han, for fortsetter han å kontakte deg, da bør han jommen ta et valg....kjæresten eller deg. Jeg syns du skal la alt bero....og så ser du hva som skjer. Ønsker deg alt godt, kjære deg! klem fra ei som forstår. Anonymkode: 45eba...7b8 Tusen takk for dette, trengte å møte litt forståelse❤️ Gårsdagen ble en utrolig tung dag for meg, tror jeg for første gang innså hvor sterke følelsene jeg har fått er og tok det innover meg hvor vondt alt dette er, i tillegg traff den kommentaren du siterte over ganske hardt.. Har nok kommet til samme konklusjon selv også, jeg slutter helt å ta initiativ til noe som helst kontakt så får jeg bare se hva som skjer. Jeg er veldig uinteressert i å være «den andre kvinnen» eller være grunn til at en annen dame blir såret så forhåpentligvis lar han meg bare være i fred selv om det blir vondt for meg. Hjertelig takk igjen for forståelsen ❤️ ts Anonymkode: 85ec8...7c3
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #14 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Høres ut som en soulmate som du er ment til å krysse vei med for å lære noe. Hva du skal lære av dette, må du bare vente å se.. Husk bare på at vi har mange soulmates, så disse følelsene du føler, betyr absolutt ikke at han er The One! Ofte er det faktisk helt motsatt, de man føler slike intense følelser med, er ofte heller karmic partners. Med romantiske partnere som man kan ende opp med, føles det oftere som om man harkommet seg ut av stormen og seilet inn i rolig farvann. Trygt, godt, sikkert. Karmics kan føre til mye drama og dermed mye lærdom ☺️ Anonymkode: 76730...216 Nå tror jeg dessverre ikke helt på ting som soulmates og slikt, men det du sier med at det føles som man har kommet seg ut avs formen og seilet inn i rolig farvann er det dessverre slik det føles med han hver gang vi snakker sammen. Jeg har hatt slike intense opplevelser som du snakker om med andre tidligere, hvor jeg innerst inne har vist at dette ikke er noe som vil vare, men som jeg ikke har klart å holdt meg unna fordi følelsene har vært så intense at jeg glemmer alt av fornuft og handler på instinkter. Med han her føles det som å ha funnet et sted man tilhører, derfor det er vondt på en helt annen måte enn jeg har opplevd tidligere. ❤️ts Anonymkode: 85ec8...7c3 1
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #15 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Det høres ut som han er emosjonelt innblandet med deg mens han er i et forhold. Jeg tviler sterkt på hans partner er klar over de typer samtaler dere har. Godt gjort av deg å jakte en som er opptatt da jævla hore Anonymkode: 73f12...dfa Bitterfitte... Anonymkode: e7b48...569 3
Gjest ABM Skrevet 15. april 2021 #16 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 10.33): Han har vært en bekjent i 6 år. Da jeg først ble kjent med han syntes jeg han var kjekk men lot det være med det siden jeg visste han var i et forhold. Oppigjennom årene snakket vi litt innimellom, helt vennskapelig. Har alltid syntes han var morsom, virket oppegående etc, men jeg holdt samtalene kort og platonisk. Jeg så han ikke/tenkte ingenting på han på flere år, så var vi i en situasjon for 1-2 år siden der vi ble «tvunget» til å være nært hverandre og snakke med hverandre og når jeg sier tiltrekningen var helt vanvittig mener jeg det. Jeg er 30 år gammel og jeg har aldri før eller siden opplevd noe lignende. Jeg visste han fortsatt var i et forhold så selvfølgelig hverken sa eller gjorde jeg noe med dette. Nå det siste året har vi plutselig snakket mer og mer sammen over teksting. Vi har samtaler som går over flere dager, hvor begge ligger våkne til langt på natt og bare snakker om alt og ingenting for vi har vanvittig mye til felles og han er utrolig morsom. Jeg har opplev å le så jeg rister av ting han SKRIVER, noe som ikke har skjedd siden jeg var 12. Likevel er det ingen av oss som har hintet noe som helst til at man er interessert i den andre og det var lenge helt uproblematisk tenkte jeg. Jeg har mange mannlige venner. Men den siste tiden har noe endret seg for meg, jeg tenker på han hele tiden, når noe skjer eller noe er gøy/interessant er han den første jeg vil fortelle det til. Jeg trodde kanskje siden han kunne ligge å tekste med meg til langt på natt at han muligens var blitt singel, men så såg jeg tilfeldig han og kjæresten sammen ute og hjertet min falt rett i bakken. Aldri følt meg så dum. Siden da har jeg forsøkt å unngå helt å snakke med han, han tar fortsatt kontakt så jeg forsøker å holde ting kort. Men det er forferdelig vondt.. hvordan kan det være så jævli vondt når det aldri var noe som helst mer enn teksting?? Hva er det som feiler meg?? Og hvordan får jeg dette til å gå over fortest mulig? Anonymkode: 85ec8...7c3 Det skal ikke gå over, han er "love of your life" og du trolig hans også. Kast alt du har i hendene og gjør det du vet du må gjøre! OG gjør det i dag!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #17 Skrevet 15. april 2021 ABM skrev (11 minutter siden): Det skal ikke gå over, han er "love of your life" og du trolig hans også. Kast alt du har i hendene og gjør det du vet du må gjøre! OG gjør det i dag! Hehe... regner med dette er sarkasme 😜 ts Anonymkode: 85ec8...7c3 2
Gjest ABM Skrevet 15. april 2021 #18 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hehe... regner med dette er sarkasme 😜 ts Anonymkode: 85ec8...7c3 NEI!!! Nå føler jeg med som han Rene i allo-allo.... You stupid woman! :) Ta kontakt med han i dag, dette er han du vil tenke på om 50 år(hvis du lever)...og jeg er dødsens seriøs!
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #19 Skrevet 15. april 2021 ABM skrev (Akkurat nå): NEI!!! Nå føler jeg med som han Rene i allo-allo.... You stupid woman! Ta kontakt med han i dag, dette er han du vil tenke på om 50 år(hvis du lever)...og jeg er dødsens seriøs! Haha😅 Selv om det skulle være «the love of my life» så føler jeg at det kan jeg jo ikke vite, og selv om han snakker mye med meg og alt sånt så VET jeg ikke at følelsene jeg sitter med er gjengjeldt. I tillegg, selv om noen valgte å kalle meg en jævla hore som legger meg etter opptatte menn lenger opp her, så er ikke det noe jeg ønsker å gjøre overhode. Ønsker ikke hun jenta noe vondt. I tillegg tror jeg det vil gjøre enda vondere for meg å få bekreftet at dette kun er noe som eksisterer i mitt eget hode/fantasi. ❤️ts Anonymkode: 85ec8...7c3 1
Gjest ABM Skrevet 15. april 2021 #20 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Haha😅 Selv om det skulle være «the love of my life» så føler jeg at det kan jeg jo ikke vite, og selv om han snakker mye med meg og alt sånt så VET jeg ikke at følelsene jeg sitter med er gjengjeldt. I tillegg, selv om noen valgte å kalle meg en jævla hore som legger meg etter opptatte menn lenger opp her, så er ikke det noe jeg ønsker å gjøre overhode. Ønsker ikke hun jenta noe vondt. I tillegg tror jeg det vil gjøre enda vondere for meg å få bekreftet at dette kun er noe som eksisterer i mitt eget hode/fantasi. ❤️ts Anonymkode: 85ec8...7c3 OK. Igjen-you stupid woman! Ingen oppegående mann ligger og chatter med deg om nettene hvis han ikke er interresert i deg! Han tør ikke ta skrittet fordi han er redd for "å miste " deg.....skjønner? Har er trolig følelsesmessig ferdig med samboeren for godt. De fleste får ingen sjanse typ. denne gjennom livet, du får denne nå og overveiende sannsynlig....ingen flere..gjør det du vet du må gjøre, og gjør det i dag(kveld) og lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå