AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Hei! Har i alle år sovd med sminke, ikke brukt fuktighetskremer og bare gitt litt faen i huden. Kjøpte en lumispa i fjord og har brukt den daglig, og ser jo at huden har blitt mye bedre. Det gav meg litt mersmak og nå trenger jeg tips til en serie jeg kan bruke til daglig hudpleie? Jeg har ingen kviser, men litt grov hud med tydeligr porer. Pris er ikke så nøye. Anonymkode: 1cfcb...dec
jennnny Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Kan varmt anbefale Ordinary-serien. No bullshit, aktive ingredienser og produktene er kjempebillige.
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Hei! Har i alle år sovd med sminke, ikke brukt fuktighetskremer og bare gitt litt faen i huden. Kjøpte en lumispa i fjord og har brukt den daglig, og ser jo at huden har blitt mye bedre. Det gav meg litt mersmak og nå trenger jeg tips til en serie jeg kan bruke til daglig hudpleie? Jeg har ingen kviser, men litt grov hud med tydeligr porer. Pris er ikke så nøye. Anonymkode: 1cfcb...dec Ville gått for Cerave og kanskje noe fra The Ordinary. Enkelt med rens, eksfoliere 1-2 ganger i uken (salisylsyre) og fukt/en dæsj olje oppi kremen. Rens hver dag, gjerne om morgenen og.
Roci Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Støtter forslagene om TO og CeraVe. Du kan også sjekke ut Paula's Choice og NeoStrata.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #5 Skrevet 15. april 2021 Takk! Jeg har faktisk liggende noen produkter fra the ordinary, men jeg forstår ikke helt hvordan det skal brukes. Det er en svart og en rød maske, disse er greie. Ellers er det noen dråper med forskjellige "syrer" og er det meningen man skal bruke de samtidig eller holde seg til én? Den ene skal man ha annenhver dag og den andre hver dag. Jeg forstår ikke helt hva navnene betyr, det står ikke på pakken hva de gjør Anonymkode: 1cfcb...dec
Roci Skrevet 15. april 2021 #6 Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk! Jeg har faktisk liggende noen produkter fra the ordinary, men jeg forstår ikke helt hvordan det skal brukes. Det er en svart og en rød maske, disse er greie. Ellers er det noen dråper med forskjellige "syrer" og er det meningen man skal bruke de samtidig eller holde seg til én? Den ene skal man ha annenhver dag og den andre hver dag. Jeg forstår ikke helt hva navnene betyr, det står ikke på pakken hva de gjør Anonymkode: 1cfcb...dec Hvilke er de? Hvis du går på hjemmesiden til Deciem, som produserer TO, så finner du framgangsmåten der, men hvis du synes det blir trøblete, så kan jeg hjelpe deg
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå