AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Jeg farget brynene mine med kolokrem i går (som jeg har gjort så mange ganger før). Etter å ikke ha fått resultat etter første farging prøvde jeg på nytt, men heller ikke andre gangen fikk jeg særlig resultat. Før jeg la meg på kvelden smørte jeg meg med selvbruner, og når jeg våknet på morgenen i dag var brynene blitt oransje! Jeg trodde først det var kolokremen alene som hadde gitt dette resultatet, men når jeg tenker meg om har jeg tidligere opplevd at selvbruning kan "reagere" med øyenbrynsfargen og gi litt sterkere farge rundt brynene. Dette har imidlertid vært mulig å fjerne nesten helt med sminkefjerner, og har gått helt bort i løpet av en dag eller to (og det har vært brunt, ikke oransje!). Nå har jeg forsøkt både med sminkeservietter og neglelakkfjerner(!) og har fått bort litt farge, men brynene er fortsatt oransje! Hva gjør jeg? Anonymkode: d7a49...b3f
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. april 2021 #2 Skrevet 14. april 2021 Du får ikke gjort så mye utover å skrubbe. Du kan også legge over en «maske» med kjemisk peeling (type aha/bha) som tar noe farge, men ikke alt. En annen ting å forsøke ang selvbruning er å la olje sitte på i 1 time - olje tar mye selvbruning.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Fnuggolina skrev (18 minutter siden): Du får ikke gjort så mye utover å skrubbe. Du kan også legge over en «maske» med kjemisk peeling (type aha/bha) som tar noe farge, men ikke alt. En annen ting å forsøke ang selvbruning er å la olje sitte på i 1 time - olje tar mye selvbruning. Takk for tips, jeg forsøker med olje i første omgang Anonymkode: d7a49...b3f
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå