Gå til innhold

Har du TikTok Leggings

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Har du TikTok Leggings?

Ser rumpa di bra ut i den? Hvordan reagerte mannen din når han så deg med dem?

Er dette noe som passer i Norge også eller er det mest i USA, det virker som om de er mer rumpefiksert enn oss?

Anonymkode: d2d97...e7d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vet ikke hva det er.

Anonymkode: 55514...886

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har veldig lyst til å ha en fin rumpe og ser ut som tightsen funker til det, men jeg syntes selve tightsen er kjempestygg og det blir for tydelig at det er rumpa du vil vise frem og da blir det litt kleint i mine øyne.. Men hva andre gjør bryr jeg meg ikke om :)

Anonymkode: 0b440...b27

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men har lignende. Mannen likte den godt haha. Men den er jo litt harry så ikke noe jeg ville gått med utenfor huset. Da bruker jeg heller nøytrale sømløse tights ala lululemon.

Anonymkode: 8bb86...6dd

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Vet ikke hva det er.

Google det da kjære deg.

Anonymkode: 8bb86...6dd

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke, men har lyst på 😆 kun for moro 

Anonymkode: d86b4...f55

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vet ikke hva det er.

Det er bare en type leggings som har strikk bak som gjør at stoffet går litt ekstra inn i rumpesprekken. Akkurat som en del bikinier er kommet med. Har ingen ting med Tiktok å gjøre egentlig. Tiktok er bare et sted som retter fokus mot idiotiske ting vi alle kan le av. Aller helst noe med seksuell undertone, det er ekstra morsomt for aldersgruppen som følger Tiktok.

Anonymkode: de1d8...48d

• Liker 1
Skrevet

Ja det har jeg faktisk 🙈 Kjøpte en uten å egentlig vite hva det var 😂 Har kun prøvd den på og kommer ikke til å bruke den ute blant folk :P

AnonymBruker
Skrevet

Kjøpte forresten slike til dama for et par år siden. Elsker når hun bruker dem som koseklær. De er ekstremt tynne, og med utrolig stretch. Sitter som malt på kroppen. Gjett om hun gjør meg kåt når alt vises foran og bak! Det varmer med ei slik dame i huset 😍

Anonymkode: de1d8...48d

Gjest AthenaRavenLuna
Skrevet

Nei, liker ikke klær langt inni rumpesprekken. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...