Gå til innhold

Snabba cash på Netflix, hva syntes dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva syntes dere om serien snabba cash på netflix? Vil gjerne høre og dele meninger om serien 

AnonymBruker
Skrevet

Hej!

Gillar den helt enkelt. Lite konstigt med ortenspråket dom kör bara.

Anonymkode: 74c8d...160

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syntes det var fryktelig til banning i serien! Ble helt sjokkert, og jeg er langt fra prippen. Syns også serien er rotete, forstod aldri hva slags firma hun dama jobbet i eller hva de drev med. 

Boka var heller ingen höjdare syns jeg. 

Anonymkode: 105a4...09c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Helt OK :) 

Anonymkode: 7491f...e33

• Liker 1
Skrevet

Jeg skjønte ikke helt greia med at hun jobbet for et aksjefirma også jobbet hun som servitør i en kebabsjappe. 

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Og jeg skjønner ikke om serien har noe connection til filmen Snabba Cash? 

Anonymkode: 41c61...e33

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Og jeg skjønner ikke om serien har noe connection til filmen Snabba Cash? 

Jo det har den, men serieskaperne har endret navnet på karakterene :) Filmen var elendig syns jeg. Husker jeg kjøpte den på dvd i billigkroken på Svinesund. Tenk å lage noe så dårlig. 

AnonymBruker
Skrevet

Likte den veldig godt! 

Den bygger forøvrig på trilogien til Jens Lapidus, ikke på én bestemt bok. 

Anonymkode: b270b...a20

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Jo det har den, men serieskaperne har endret navnet på karakterene :) Filmen var elendig syns jeg. Husker jeg kjøpte den på dvd i billigkroken på Svinesund. Tenk å lage noe så dårlig. 

You think? 😀 Jeg elsket filmen. Eller Joel da 😆

• Liker 2
Skrevet

Jeg syns den var veldig bra og de spilte veldig godt!

• Liker 1
Skrevet
visp skrev (1 time siden):

Jeg syns den var veldig bra og de spilte veldig godt!

Enig med deg! 😊

• Liker 1
Skrevet

Syns den var bra. Ble veldig stresset i flere scener underveis og det tyder på bra håndverk. Bra kameraføring, lyd, lys etc., som er med å skape et ubehag hos meg som ser på. Da kjenner jeg på noe av det samme adrenalinet som rollefigurene.

Også likte jeg den røde tråden mellom karakterene. Alle var ute etter snabba cash. Fra ungdommen Tim som lot seg lokke inn i miljøet, Leyas jobbvenninne som så muligheten når hun gjorde Leya en tjeneste, Tomas som overkjører alle rundt seg osv osv. Og selvfølgelig alle hovedkarakterene. Alle ser for seg en fremtid med masse penger.

Peonjenta skrev (1 time siden):

Jeg skjønte ikke helt greia med at hun jobbet for et aksjefirma også jobbet hun som servitør i en kebabsjappe. 

Hun tjente jo åpenbart ikke penger på firmaet sitt i starten. Hun prøvde å få det opp og stå, men for å tjene faktiske penger måtte hun ha en «vanlig» jobb i tillegg. Dette er nok vanlig for mange grundere i startfasen. De må ha lønn inn, frem til firmaet faktisk har overskudd nok til at du kan ta ut lønn der.

AnonymBruker
Skrevet

Skit. Skjønner heller ikke hvordan de kan feire unotene "berikelsen" har med seg til Sverige på denne måten.

Sverige har et kjempeproblem med lovløse innvandrere, la oss glorifisere dette i en TV-serie!

Anonymkode: df848...b84

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...