AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #1 Skrevet 14. april 2021 Jeg blir 40 om 1 mnd og har aldri hatt en kjæreste. Har aldri hatt et sexliv heller bortsett det sexlivet jeg har med meg selv. Føler at toget er gått for meg når det gjelder å få kjæreste. Syns det er trist da jeg endelig har fått selvtillit i forhold til meg selv og kropp og sånt. Skulle gjerne opplevd å få meg en kjæreste og ha sex og alt det der. Anonymkode: 65afd...104
Bamseklemmer Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 (endret) Synes det er trist å høre🧡 Men jeg ser positive ting også, å ha selvtillit til seg selv og kroppen er en bra start. Som oftes må endringer til for å endre ting, vi glemmer ofte det. Endringer kan enten være hvordan man er, eller hvordan man tenker. Er man negativ så blir man negativ, og motsatt effekt hvis man er positiv. Hvor i løypa er du? Jeg ser et snev av begge deler hos deg TS, ikke ta det ille opp for de fleste er skapt slik. Jeg har lært en ting i livet, og det er å be om ting, det høres sikkert latterlig ut og jeg er ikke personlig kristen. Men hvis du ber mye om en ting utstråler du energi og er mottakelig for at ønsket ditt blir oppfylt. Det er det som er hele poenget... Den porten åpner seg for deg også hvis du bare ønsker deg ting og ber nok, men endringer må kanskje til før du begynner. Med endringer tenker jeg ikke på utseende, utseende har ingenting med lykke å gjøre. Men hvis man ser lykkelig ut har du også større sjanse for lykke... Gir du positiv energi og utstråling, ser jeg ei lys fremtid for det TS. Lykke til med letingen på svar og kjæreste🧡 For gammel til å ha sex? Haha, nei du... Jeg vedder på at du har fullpakket magasin av kjærlighet, så den du finner blir nok godt tatt vare på. Jeg har null bekymring! Endret 14. april 2021 av Bamseklemmer 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Spørs hvilket kjønn du er. Sex er superenkelt for kvinner å få, forhold vanskelig. Sex er vanskelig å få for menn, forhold superenkelt. Forhold er ekstra vanskelig for kvinner på din alder pga menns 40 års krise. De er desp etter motorsykkel/båt, bedre trent kropp og yngre damer (men sant: de får sjelden til noen av delene 😂) Anonymkode: 9a115...a00 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Spørs hvilket kjønn du er. Sex er superenkelt for kvinner å få, forhold vanskelig. Sex er vanskelig å få for menn, forhold superenkelt. Forhold er ekstra vanskelig for kvinner på din alder pga menns 40 års krise. De er desp etter motorsykkel/båt, bedre trent kropp og yngre damer (men sant: de får sjelden til noen av delene 😂) Anonymkode: 9a115...a00 Jeg er kvinne... Anonymkode: 65afd...104
Boogie Woogie Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 (endret) Nei, ikke for sent. Endret 14. april 2021 av Boogie Woogie Edit 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Jeg er kvinne... Anonymkode: 65afd...104 Kan kanskje dra noen på jomfru-kortet, men ville vært sykt kritisk da det kan tiltrekke lunatics. Anonymkode: 9a115...a00
Fjellmannover190 Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 Mann på rundt 40 her. Eg føler ikkje det er noko problem og klare å møte nokon, men som nokon sa over at menn fant forhold enkelt, men vanskelig å få sex, og motsatt for damer, så synes eg det var godt sagt. Skal du få tak i slike som meg(eg er i fast forholdno) , som kjem ut av forhold med unger, så kan prat om å få unger i chat og fyrste møtet vera/er ein dealbreaker. 2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 Fjellmannover190 skrev (2 minutter siden): Mann på rundt 40 her. Eg føler ikkje det er noko problem og klare å møte nokon, men som nokon sa over at menn fant forhold enkelt, men vanskelig å få sex, og motsatt for damer, så synes eg det var godt sagt. Skal du få tak i slike som meg(eg er i fast forholdno) , som kjem ut av forhold med unger, så kan prat om å få unger i chat og fyrste møtet vera/er ein dealbreaker. Kvinner på 40ish pleier ikke å ha de store familieplanene med mindre de er litt kort i toppen. Anonymkode: 9a115...a00 1
Hippogriff Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 (endret) Velkommen til førtiårene, et seksuelt høydepunkt for mange kvinner Så nei, det er slett ikke for seint. Må også få balansere ut det noen andre sa om at det er vanskelig for kvinner på førti å få et forhold. Det stemmer ikke med min erfaring i det hele tatt. AnonymBruker skrev (1 time siden): Spørs hvilket kjønn du er. Sex er superenkelt for kvinner å få, forhold vanskelig. Sex er vanskelig å få for menn, forhold superenkelt. Forhold er ekstra vanskelig for kvinner på din alder pga menns 40 års krise. De er desp etter motorsykkel/båt, bedre trent kropp og yngre damer (men sant: de får sjelden til noen av delene 😂) Anonymkode: 9a115...a00 Milevis unna min erfaring. En kvinne på rundt førti kan forvente å få tilnærminger fra menn i et aldersspenn fra midten av tjueårene til rundt seksti (og sikkert mer). Og ja, for forhold og ikke bare sex. Ts - masse lykke til 💕 Endret 14. april 2021 av Hippogriff 2
Fjellmannover190 Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kvinner på 40ish pleier ikke å ha de store familieplanene med mindre de er litt kort i toppen. Anonymkode: 9a115...a00 Det finnes mange (ganske fornuftige) kvinner på 40 med familieplaner🙊, men la oss ikkje diskutere det i denne tråden🤔
Gjest Alterego666 Skrevet 14. april 2021 #13 Skrevet 14. april 2021 Min erfaring: Det er når man nærmer seg 40 at men virkelig begynner å bli kjent med seg selv og kan nyte sex. Jeg kjenner meg ikke igjen i de som rapporterer at det er vanskelig å få sex. Selv er jeg høyst ordinær av utseende, men opplever at når jeg er ærlig og åpen om mine intensjoner så åpner det seg positive muligheter. M(50+)
Betty Boops Skrevet 14. april 2021 #14 Skrevet 14. april 2021 (endret) For gammel?! Når du er 40!!! Tuller du?! Selvfølgelig er du ikke for gammel! Manglende erfaring bør heller ikke være noen hindring. Ikke for deg som kvinne. For en mann derimot kunne det kanskje vært litt pinlig. Det er dessverre en del som liker å gjøre narr av menn uten erfaring. Endret 14. april 2021 av Betty Boops
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #15 Skrevet 14. april 2021 Bamseklemmer skrev (7 timer siden): Synes det er trist å høre🧡 Men jeg ser positive ting også, å ha selvtillit til seg selv og kroppen er en bra start. Som oftes må endringer til for å endre ting, vi glemmer ofte det. Endringer kan enten være hvordan man er, eller hvordan man tenker. Er man negativ så blir man negativ, og motsatt effekt hvis man er positiv. Hvor i løypa er du? Jeg ser et snev av begge deler hos deg TS, ikke ta det ille opp for de fleste er skapt slik. Jeg har lært en ting i livet, og det er å be om ting, det høres sikkert latterlig ut og jeg er ikke personlig kristen. Men hvis du ber mye om en ting utstråler du energi og er mottakelig for at ønsket ditt blir oppfylt. Det er det som er hele poenget... Den porten åpner seg for deg også hvis du bare ønsker deg ting og ber nok, men endringer må kanskje til før du begynner. Med endringer tenker jeg ikke på utseende, utseende har ingenting med lykke å gjøre. Men hvis man ser lykkelig ut har du også større sjanse for lykke... Gir du positiv energi og utstråling, ser jeg ei lys fremtid for det TS. Lykke til med letingen på svar og kjæreste🧡 For gammel til å ha sex? Haha, nei du... Jeg vedder på at du har fullpakket magasin av kjærlighet, så den du finner blir nok godt tatt vare på. Jeg har null bekymring! Hvorfor er det trist? Er sex det viktigste i livet ditt? Anonymkode: ade15...81d 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #16 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Jeg blir 40 om 1 mnd og har aldri hatt en kjæreste. Har aldri hatt et sexliv heller bortsett det sexlivet jeg har med meg selv. Føler at toget er gått for meg når det gjelder å få kjæreste. Syns det er trist da jeg endelig har fått selvtillit i forhold til meg selv og kropp og sånt. Skulle gjerne opplevd å få meg en kjæreste og ha sex og alt det der. Anonymkode: 65afd...104 Hva tror du er grunnen til mangel på kjæreste og sex? Dårlig selvtillit? Anonymkode: ade15...81d
Bamseklemmer Skrevet 14. april 2021 #17 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hvorfor er det trist? Er sex det viktigste i livet ditt? Anonymkode: ade15...81d Er det ikke trist å høre at hun aldri har hatt sex, og har et stort ønske om det og kjæreste? Hun sier jo også at det er trist... Jo, livet handler mye om sex, masse sex, så mye sex som overhodet mulig. morgen middag og kvelds. Uten sex ingen forhold, uten sex ingen lykke, uten sex ingen barn, uten sex ikke normalt, uten sex ingen nytelse... jeg kan brodere ut flere linjer hvorfor sex er viktig... en det skulle egentlig være unødvendig, ikke sant? 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #18 Skrevet 14. april 2021 Er du mann eller kvinne? Er du kvinne er nok løpet kjørt. Menn har mye bedre tid. Anonymkode: d1ad8...8f3
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #19 Skrevet 14. april 2021 For gammel? Jeg har aldri hatt så bra sex- og datingliv som etter jeg fylte 40 og ble singel. Du kan velge mellom gutter fra 25 til menn over 50. Har både datet og hatt forhold med yngre menn - de har flere like interesser som jeg sammenlignet med de på min alder. Nei, kjør på. Det er nå det begynner. Og når landet åpner opp igjen og koronaskilsmissene kommer, da er utvalget enda større. Anonymkode: 9c6f5...63a 1
petter333 Skrevet 14. april 2021 #20 Skrevet 14. april 2021 du er ikke for gammel, du kan ha deilig sex i mange år fremover 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå