Gå til innhold

Hvordan kjennes en orgasme ut?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg er 35 år og er ikke sikker på om jeg noen gang har fått en orgasme. Når "toppen" min kommer så strammer alle muskler seg, og er nesten som en rie av smerte og nytelse på en gang. Men det varer i noen sek, og helt borte. Føles alltid som at jeg bør komme noen hakk til over og at det er mer til en orgasme enn dette. Men er dette orgasme? 

Anonymkode: b922c...60d

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Jeg er 35 år og er ikke sikker på om jeg noen gang har fått en orgasme. Når "toppen" min kommer så strammer alle muskler seg, og er nesten som en rie av smerte og nytelse på en gang. Men det varer i noen sek, og helt borte. Føles alltid som at jeg bør komme noen hakk til over og at det er mer til en orgasme enn dette. Men er dette orgasme? 

Høres ut som en orgasme, men smertene burde ikke vært der. Så her mener jeg det er noe som ‘ikke stemmer’. En orgasme skal bare kjennes behagelig ut. Blir noe annet om en tenner på ting som utløser smerte. Som ved bdsm o.l Men selve orgasmen skal ikke være smertefull. Er det ifm samleie du får orgasme med smerter eller når du tar på deg selv?

Anonymkode: 54405...99c

Skrevet

All pulserende sammentrekninger som skyldes stimuli er orgasme, noen får sterke og svake. Styrken av orgasmen avhenger litt på musklene som skaper sammentrekningene. Med knipeøvelser blir de musklene sterkere, så veltrente muskler i underlivet kan gi både mer lyst, økt nytelse og bedre orgasmer.

Litt usikker på hva som gir deg smerte TS, kommer smertene etter disse sammentrekningene kan det være av ømme utrente muskler?

AnonymBruker
Skrevet

Høres ut som en orgasme det der!
Bortsett fra smertene, så kanskje snakk med fastlegen din om det? 

Anonymkode: b4a20...862

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Når toppen kommer og rien setter i gang så ville jeg lagd mye lyd. Stønning og pusting og annen lyd vil hjelpe på smerten og nytelsen. 

Jeg lurer på, den smerten, er du for hardhendt kanskje? 

Anonymkode: 2d546...112

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 timer siden):

Synes ikke det høres ut som du oppnår «vanlig» orgasme - det skal ikke oppleves som en smerte.

Har du andre plager/smerter i underlivet? 

Jeg tror du kommer til punktet rett før orgasme, men ikke helt. Sannsynligvis fordi det også gjør vondt og du da strammer? 

Anonymkode: b655b...eb3

Gjest Raffalayla
Skrevet (endret)

som THUNDER AND GLOOORIAAAAAAAAAAAAAAA

Endret av Raffalayla

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...