Gå til innhold

Jeg hater norsk media

Anbefalte innlegg

Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)

Om det finnes noen vemmelige mennesker i denne verden, så er det dem som styrer norske mediebedrifter og journalister som jobber i dem. Disse forferdelig menneskene er selve grunnsteinen i alt som er problematisk ved Norge. De har 100 prosent feil fokus. De ruger om og om igjen på de samme intentsigende sakene. De er feministiske til det ekstreme, hele tiden går det på kvinner og hvordan verden er urettferdig for dem, men faktum er en helt annen. Den fokuserer på rase og nonsens hele tiden. Vi skal kaste bort alle pengene vi har på tull.

I mellomtiden lider de fattige, virkelig fattige. De med reelle problemer. At norsk media er en total fiasko vil gjøre Norge til et mye verre land å bo i. Jeg personlig leser ikke og følger ikke med på noe norsk media. Jeg mener at jeg får mer med meg, ved å stirre på gresse gro i hagen min. Det er et faktum.

Det hadde vært utrolig bra om jeg ble rik, slik at jeg kan kjøpe opp noen av de store mediebedriftene. Så piske de ansatte til å bli mer samfunnsnyttige og profitable. Fordi mediebedriftene i Norge tjener ikke penger, de mottar bare bestikkelser fra politikerne i form av mediestøtten og moms-fritak. Tenk bare på det. Norske politikere bestikker faktisk mediene for at de skal si og mene ting som er negativt. Det er ekkelt.

Endret av Jaconandersen
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Haha. På tide å legge seg?

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Du har jo Resett og Document?

Anonymkode: e80ab...38a

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jaconandersen said:

Jeg personlig leser ikke og følger ikke med på noe norsk media.

:rolleyes:

Anonymkode: 53290...c3c

• Liker 4
Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

:rolleyes:

Men jeg er innom til tider. Etter å bladd litt føler jeg meg uvell og må klikke ut. Det er så til de grader ideologi og uvesentlig tull som blir trykket inn i halsen vår at jeg ikke har ord. Talentløst tull.

Endret av Jaconandersen
Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Du har jo Resett og Document?

Anonymkode: e80ab...38a

Utrolig nok vil jeg si at disse er mindre ideologiske og har mer variasjon på meninger, enn det de subsidierte statlige mediene har (VG, Dagbladet, tv2, NRK osv).

Endret av Jaconandersen
AnonymBruker
Skrevet
1 minutt siden, Jaconandersen said:

Men jeg er innom til tider. Etter å bladd litt føler jeg meg uvell og må klikke ut. Det er så til de grader ideologinog uvesentlig tull som blir trykket inn i halsen vår at jeg ikke har ord. Talentløst tull.

Jeg gjorde narr av ungdomsmagasiner for 20 år siden. "slik får du vakrere vorter" og "slik kan du få en ferie til 1 kr", men nå har det kommet til vg.no, osv. Det er grusomt.

Anonymkode: 19f6d...696

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
3 minutter siden, Jaconandersen said:

Men jeg er innom til tider. Etter å bladd litt føler jeg meg uvell og må klikke ut. Det er så til de grader ideologinog uvesentlig tull som blir trykket inn i halsen vår at jeg ikke har ord. Talentløst tull.

Hvilke medier leser du for å følge med på hva som skjer i Norge og verden?

• Liker 1
Gjest Jaconandersen
Skrevet (endret)
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvilke medier leser du for å følge med på hva som skjer i Norge og verden?

Følger med på litt forskjellig. Jeg er innom utenlandske medier og. Kanskje det er litt på grunn av kryssjekkingen min at jeg hater dem og.

Endret av Jaconandersen
AnonymBruker
Skrevet
On 4/14/2021 at 6:13 AM, Jaconandersen said:

Utrolig nok vil jeg si at disse er mindre ideologiske og har mer variasjon på meninger, enn det de subsidierte statlige mediene har (VG, Dagbladet, tv2, NRK osv).

De er ekstremt ideologiske, og har en ekstremt snever fokus. Bredden til VG, DB, TV2, og NRK er utrolig mye større.

At VG/DB/TV2 er drittaviser er jeg helt enig i, men å kalle dem mer ideologiske og mindre varierte enn Document og Resett er en objektiv løgn som ikke har noe som helst med politisk ståsted å gjøre.

Anonymkode: 986ba...f5e

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
On 4/14/2021 at 12:13 AM, Jaconandersen said:

Utrolig nok? Jeg tror ingen er overrasket. 

Anonymkode: 9d655...965

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 0.14):

Jeg gjorde narr av ungdomsmagasiner for 20 år siden. "slik får du vakrere vorter" og "slik kan du få en ferie til 1 kr", men nå har det kommet til vg.no, osv. Det er grusomt.

Anonymkode: 19f6d...696

Grunnen til at mediene skriver om sånt er jo fordi det er det som selger! (De tjener penger). Nrk trenger ikke skrive om sånn fordi de ikke er avhengig av klikk- inntekter. Hva ser du for deg at mediene skulle skrive om - som skulle gjøre dem mer profitable - dersom du fikk bestemme? 

Anonymkode: cccec...2d0

AnonymBruker
Skrevet
On 4/14/2021 at 12:13 AM, Jaconandersen said:

Da vil jeg si du tar feil.

Anonymkode: d1f84...bbb

AnonymBruker
Skrevet
Jaconandersen skrev (På 13.4.2021 den 23.46):

Om det finnes noen vemmelige mennesker i denne verden, så er det dem som styrer norske mediebedrifter og journalister som jobber i dem. Disse forferdelig menneskene er selve grunnsteinen i alt som er problematisk ved Norge. De har 100 prosent feil fokus. De ruger om og om igjen på de samme intentsigende sakene. De er feministiske til det ekstreme, hele tiden går det på kvinner og hvordan verden er urettferdig for dem, men faktum er en helt annen. Den fokuserer på rase og nonsens hele tiden. Vi skal kaste bort alle pengene vi har på tull.

I mellomtiden lider de fattige, virkelig fattige. De med reelle problemer. At norsk media er en total fiasko vil gjøre Norge til et mye verre land å bo i. Jeg personlig leser ikke og følger ikke med på noe norsk media. Jeg mener at jeg får mer med meg, ved å stirre på gresse gro i hagen min. Det er et faktum.

Det hadde vært utrolig bra om jeg ble rik, slik at jeg kan kjøpe opp noen av de store mediebedriftene. Så piske de ansatte til å bli mer samfunnsnyttige og profitable. Fordi mediebedriftene i Norge tjener ikke penger, de mottar bare bestikkelser fra politikerne i form av mediestøtten og moms-fritak. Tenk bare på det. Norske politikere bestikker faktisk mediene for at de skal si og mene ting som er negativt. Det er ekkelt.

Du har helt rett, det er ikke god nok kvalitet og altfor mye ideologisk oppgulp.

Anonymkode: 0f652...d0b

AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 16.4.2021 den 16.32):

De er ekstremt ideologiske, og har en ekstremt snever fokus. Bredden til VG, DB, TV2, og NRK er utrolig mye større.

At VG/DB/TV2 er drittaviser er jeg helt enig i, men å kalle dem mer ideologiske og mindre varierte enn Document og Resett er en objektiv løgn som ikke har noe som helst med politisk ståsted å gjøre.

Anonymkode: 986ba...f5e

Jeg er ikke sikker på at du har rett. I VG/DB/TV2 etc får man jo bare ett perspektiv i alle saker - man kan jo vite på forhånd vite hva en artikkel vil si, bare du ser på tittelen.

I Resett og Document har du jo innimellom skribenter med andre vinklinger enn «standardlinja» - akkurat den linja er jo like forutsigbar og dogmatisk som MSM sin.

Anonymkode: 0f652...d0b

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...