AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #21 Del Skrevet 15. april 2021 14 hours ago, Fnuggolina said: Ja, de med høy kvalitet (og dermed pris) ser veldig bra ut, jeg klarer ikke skille bildene fra naturlig hår/topper 🤷♀️ Og det virker som de lager mye naturlig som er ment å passe håret folk hadde fra før. Hadde mye heller gått med det enn å føle meg utilpass av stort hårtap. Lurer på om Apollo hårklinikk (?) i Norge også har noe, mener det er enellerannen frisør som driver med dette i Norge. Mange ønsker også slike i overgangen når hår vokser ut ifbm cellegift. Kult! Det er så bra når det ser så naturlig ut! Jeg har undersøkt Apollo litt, men har fått inntrykk av at de pusher disse "hårdelene"/"hårsystemene" veldig, hvor man på en måte limer på et hårstykke på toppen, og så må man inn og justere det hver sjette uke eller nå. Det er også veldig dyrt. Jeg tror også de har hatt toppere fra Jon Renau, men ikke sånne fine "silk top" som jeg har lyst på. Men kanskje jeg skal sende en epost for å sjekke! Anonymkode: 3efdd...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 17. april 2021 #22 Del Skrevet 17. april 2021 Extensions kan være vellykket dersom det låshåret er av god kvalitet og festene er usynlige. Venninnen min fikk nylig satt inn noen hos frisør, og det ser fantastisk ut. Selv når hun setter opp håret i hestehale. Men hun fortalte at hun brukte 4000 på det, og det er ikke noe jeg ville tatt meg råd til. Anonymkode: 1e5b5...908 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. april 2021 #23 Del Skrevet 19. april 2021 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 21.54): Extensions kan være vellykket dersom det låshåret er av god kvalitet og festene er usynlige. Venninnen min fikk nylig satt inn noen hos frisør, og det ser fantastisk ut. Selv når hun setter opp håret i hestehale. Men hun fortalte at hun brukte 4000 på det, og det er ikke noe jeg ville tatt meg råd til. Anonymkode: 1e5b5...908 Koster det 4000 hver 6 uke da? Om du veit det 😄 Måtte mase litt. Anonymkode: 10ab6...fd8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FurryKvinne Skrevet 8. mai 2021 #24 Del Skrevet 8. mai 2021 (endret) AnonymBruker skrev (På 13.4.2021 den 22.58): Extension er sjeldent pent. Hos noen få er det pent, men jos de aller fleste er det lett å se overgangene. Anonymkode: 8bbdf...134 Overgangene, mener du festene på extensions som holder seg fast på håret? Endret 8. mai 2021 av Leasebergfladstad@ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #25 Del Skrevet 8. mai 2021 Jeg hadde bare gått for parykk, jeg. Anonymkode: 7e6ba...fbd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FurryKvinne Skrevet 8. mai 2021 #26 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 20.17): Jeg kjøper top piece på rapunzel of sweden Koster 2500 ish men du kan se på den siden? Bruker åså sleek hairband det er som en halo og er laget for personer med tynt hår, de klipser du bare av om kvelden, fint å teste om du ikke veit hva du liker Du får online hjelp og du kan få hjelp med å finne din farge, da låner/kjøper du et farge prøve knippe med hår Anonymkode: 10ab6...fd8 Er Rapunzel of Sweden virkelig en av de beste europeske sidene med beste extensions? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 8. mai 2021 #27 Del Skrevet 8. mai 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 12.06): Extensions er veldig sjeldent pent. Hvis du har veldig tynt hår så vil håret ditt se mye sunnere og penere ut hvis du klipper det i en kort sporty frisyre. Hvem vet, kanskje du kler kortere hår bedre enn langt? Jeg syns mange ser mer sliten og dratt ut i ansikte av å ha langt hår. Og hvis det lange håret i tillegg er tynt og pistrete så ser det jo hvertfall ikke pent ut. Hør med din frisør om hun tror du hadde kledd en sprek kort frisyre Anonymkode: 74727...0ed Helt uenig i at kort hår er bedre om det er tynt, da er det jo umulig å kamuflere det. Kun tjukt fint hår som funker kort i mine øyne (fordi det funker i alle lengder) Bedre å ha det langt nok til hestehale/knute/flette - da spiller ikke tykkelsen noen rolle. Man ser definitivt ikke sliten og dradd ut i ansiktet av å ha oppsatt hår 😂 Anonymkode: 49fa3...3ec Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FurryKvinne Skrevet 7. juni 2021 #28 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 17.4.2021 den 21.54): Extensions kan være vellykket dersom det låshåret er av god kvalitet og festene er usynlige. Venninnen min fikk nylig satt inn noen hos frisør, og det ser fantastisk ut. Selv når hun setter opp håret i hestehale. Men hun fortalte at hun brukte 4000 på det, og det er ikke noe jeg ville tatt meg råd til. Anonymkode: 1e5b5...908 Du kan kjøpe dine egne extensions og trenger ikke å betale om noen andre som ikke er frisør og minst har erfaring om å være frisør kan feste extensions på håret for deg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FurryKvinne Skrevet 7. juni 2021 #29 Del Skrevet 7. juni 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 20.17): Jeg kjøper top piece på rapunzel of sweden Koster 2500 ish men du kan se på den siden? Bruker åså sleek hairband det er som en halo og er laget for personer med tynt hår, de klipser du bare av om kvelden, fint å teste om du ikke veit hva du liker Du får online hjelp og du kan få hjelp med å finne din farge, da låner/kjøper du et farge prøve knippe med hår Anonymkode: 10ab6...fd8 Pro tape extensions varianten fra Rapunzel of Sweden synes i hvert fall ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå