AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Del Skrevet 13. april 2021 Syns dere det er stygt eller? Hva hvis lyshåret/extention er satt på toppen av hodet så det syns? Vurderer å skaffe meg det siden jeg har altfor tynt hår, selvfølgelig så er det OPPÅ hodet som er problemet og ikke det under. Det er midt oppå toppen bak jeg mangler. ville dere gått med løshår så det syns oppå toppen om dere nesten var skalla der? Anonymkode: 26e6b...8a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Del Skrevet 13. april 2021 Extension er sjeldent pent. Hos noen få er det pent, men jos de aller fleste er det lett å se overgangene. Anonymkode: 8bbdf...134 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Del Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Extension er sjeldent pent. Hos noen få er det pent, men jos de aller fleste er det lett å se overgangene. Anonymkode: 8bbdf...134 Uff ja tenkte meg det:/ men det er vel bedre med extension enn å nesten ikke ha hår der selv om det er helt tydelig at det ikke er ekte? Anonymkode: 26e6b...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
tussi84 Skrevet 13. april 2021 #4 Del Skrevet 13. april 2021 Skal man ha extentions så må det settes på slik at det blir jevnt i hele håret. Uansett om du velger klips eller tape. Ingenting av det skal synes, for synes festene ser det hverken naturlig eller bra ut. Jeg har hatt extentions selv flere ganger, men tape. Jeg har også veldig tynt hår, og ufordelen med det er at klips ofte synes gjennom tynt hår, derfor måtte jeg ha tape extentions for det synes ikke. Med det mener jeg at det vil ikke synes hvis en som kan dette med å sette på extentions utfører jobben. Jeg likte godt å ha extentions, men det er både fordeler og ulemper med det. Håret mitt så langt og fyldig ut og jeg følte meg mye mer finere. Derimot krever extentions mye jobb. Det skal kures ofte, må gres oftere, enn må sove med håret i flette/lignende, bruke en del andre pleie produkter, og ikke minst er det dyrt. Hvis man vil bruke tape så må man også heise opp extentions ca hver 6-8 uke, og det kostet meg gjerne 2500 kr hver gang + pleie produkter for den type extentions jeg hadde. Det hendte også at fester datt ut.. Så det jeg vil anbefale deg før du evt setter på extentions er å gå til en frisør. Be vedkommende sjekke ut hva slags extentions som kan være best for deg, feks tape eller clips iht hvordan ditt eget hår er. Når det er kartlagt bestill hår i den fargen du vil ha, (men mest naturlig er din egen hårfarge), og utfør jobben hos en profesjonell 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #5 Del Skrevet 14. april 2021 Syntes ikke det er spesielt pent hvis festene syntes eller man har extension som er veldig mye lenger enn ditt eget hår, da må det være såpass oppklipt at det vil blende seg godt med ditt eget. Men for å få det tykkere så kan det være fint, og hos noen er det vanskelig å se. Så hør på damen over og gjør det hos noen som er flinke! Anonymkode: a7ad0...4a9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #6 Del Skrevet 14. april 2021 tussi84 skrev (12 timer siden): Skal man ha extentions så må det settes på slik at det blir jevnt i hele håret. Uansett om du velger klips eller tape. Ingenting av det skal synes, for synes festene ser det hverken naturlig eller bra ut. Jeg har hatt extentions selv flere ganger, men tape. Jeg har også veldig tynt hår, og ufordelen med det er at klips ofte synes gjennom tynt hår, derfor måtte jeg ha tape extentions for det synes ikke. Med det mener jeg at det vil ikke synes hvis en som kan dette med å sette på extentions utfører jobben. Jeg likte godt å ha extentions, men det er både fordeler og ulemper med det. Håret mitt så langt og fyldig ut og jeg følte meg mye mer finere. Derimot krever extentions mye jobb. Det skal kures ofte, må gres oftere, enn må sove med håret i flette/lignende, bruke en del andre pleie produkter, og ikke minst er det dyrt. Hvis man vil bruke tape så må man også heise opp extentions ca hver 6-8 uke, og det kostet meg gjerne 2500 kr hver gang + pleie produkter for den type extentions jeg hadde. Det hendte også at fester datt ut.. Så det jeg vil anbefale deg før du evt setter på extentions er å gå til en frisør. Be vedkommende sjekke ut hva slags extentions som kan være best for deg, feks tape eller clips iht hvordan ditt eget hår er. Når det er kartlagt bestill hår i den fargen du vil ha, (men mest naturlig er din egen hårfarge), og utfør jobben hos en profesjonell Takk for tips og gode råd. Jeg skal bestille time hos en frisør og høre. Anonymkode: 26e6b...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Del Skrevet 14. april 2021 Extensions er veldig sjeldent pent. Hvis du har veldig tynt hår så vil håret ditt se mye sunnere og penere ut hvis du klipper det i en kort sporty frisyre. Hvem vet, kanskje du kler kortere hår bedre enn langt? Jeg syns mange ser mer sliten og dratt ut i ansikte av å ha langt hår. Og hvis det lange håret i tillegg er tynt og pistrete så ser det jo hvertfall ikke pent ut. Hør med din frisør om hun tror du hadde kledd en sprek kort frisyre Anonymkode: 74727...0ed 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvelin Skrevet 14. april 2021 #8 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg synes det er fint. Legger ikke merke til om personer har extentions i håret eller ikke. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #9 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Syntes ikke det er spesielt pent hvis festene syntes eller man har extension som er veldig mye lenger enn ditt eget hår, da må det være såpass oppklipt at det vil blende seg godt med ditt eget. Men for å få det tykkere så kan det være fint, og hos noen er det vanskelig å se. Så hør på damen over og gjør det hos noen som er flinke! Anonymkode: a7ad0...4a9 Er i grunn enig. Det ser ikke veldig pent ut om festene syns, men det ser heller ikke pent ut med altfor lite hår bak på toppen så det ser helt rart ut heller. Begge deler er vel like stygt på hver sin måte 😣 Men jeg tror faktisk det er hakket bedre at festene syns på meg enn å gå sånn jeg gjør. Hadde ikke tenkt til å ha lenger enn mitt eget hår, bare for at det skulle se litt mer normalt ut enn det gjør nå og dekke til at jeg nesten ikke har hår på toppen (og litt bak) i bakhodet. Kjipt å ha såpass tynt hår i tillegg til at det er tynt på strå (tynne hårstrå) og helt glatt uten noe form eller fasong. Ser alle andre har så fint og tykt hår og fine hårfrisyrer. Eller alle ser så fine ut på håret selv om de ikke har gjort noe med det engang og har fett hår i tillegg. Det er noe jeg kan se langt etter med mitt Anonymkode: 26e6b...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Del Skrevet 14. april 2021 Sylvelin skrev (1 minutt siden): Jeg synes det er fint. Legger ikke merke til om personer har extentions i håret eller ikke. Selv om extention(ene) er satt helt oppå toppen av hodet til og med så «remsen» syns? Anonymkode: 26e6b...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. april 2021 #11 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Uff ja tenkte meg det:/ men det er vel bedre med extension enn å nesten ikke ha hår der selv om det er helt tydelig at det ikke er ekte? Anonymkode: 26e6b...8a8 Om du har håravfall er det vel topper du mener og ikke extensions? Om man ser festene er det ikke spesielt pent synes jeg. Men med tynt hår på toppen egner heller ikke dette seg, da må du gå for en topper. Dette vil de færreste gjenkjenne om du velger en av kvalitet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #12 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Extensions er veldig sjeldent pent. Hvis du har veldig tynt hår så vil håret ditt se mye sunnere og penere ut hvis du klipper det i en kort sporty frisyre. Hvem vet, kanskje du kler kortere hår bedre enn langt? Jeg syns mange ser mer sliten og dratt ut i ansikte av å ha langt hår. Og hvis det lange håret i tillegg er tynt og pistrete så ser det jo hvertfall ikke pent ut. Hør med din frisør om hun tror du hadde kledd en sprek kort frisyre Anonymkode: 74727...0ed Skal bestille time hos frisør å høre ja. Jeg tror nok ikke jeg kler altfor kort hår, men det hadde nok helt klart blitt mye fyldigere da ja så er jo noe å tenke på. Liker å ha litt hår frem/foran på sidene i ansiktet men kunne kanskje funnet en frisyre som er sånn. Det er spesielt bak og på toppen som er hovedproblemet. Men har jo tynt hår foran på sidene i hårfestet også, men det syns ikke like godt og plager meg ikke. Anonymkode: 26e6b...8a8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #13 Del Skrevet 14. april 2021 Fnuggolina skrev (3 minutter siden): Om du har håravfall er det vel topper du mener og ikke extensions? Om man ser festene er det ikke spesielt pent synes jeg. Men med tynt hår på toppen egner heller ikke dette seg, da må du gå for en topper. Dette vil de færreste gjenkjenne om du velger en av kvalitet. Hva er en topper? Nei er enig i at det ikke er særlig pent at man ser festene, men det er stygt med såpass lite hår også. Ikke lett å vite hva man skal gjøre 😟 Men har tenkt til å gå til en frisør å høre ja Anonymkode: 26e6b...8a8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 14. april 2021 #14 Del Skrevet 14. april 2021 (endret) AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Hva er en topper? Nei er enig i at det ikke er særlig pent at man ser festene, men det er stygt med såpass lite hår også. Ikke lett å vite hva man skal gjøre 😟 Men har tenkt til å gå til en frisør å høre ja Anonymkode: 26e6b...8a8 Topper er en hårdel, altså delvis parykk. Det koster mye, men med kraftigere hårtap kan det tenkes at man muligens får noe dekket. Frisører generelt driver ikke med dette, du må til spesialfrisør eller egen klinikk. Om du søker på Instagram fpr du opp flere eksempler på kvinner som bruker det. Poenget er å blande med eget hår, ikke ha full dekk som ved parykk. Du kam sjekke YouTube også. Endret 14. april 2021 av Fnuggolina Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sylvelin Skrevet 14. april 2021 #15 Del Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Selv om extention(ene) er satt helt oppå toppen av hodet til og med så «remsen» syns? Anonymkode: 26e6b...8a8 Kanskje ikke det da. Men jeg ser ikke sånn på håret til andre mennesker. Legger bare ikke merke til det. Jeg har aldri sett noen som jeg har sett remsene på fordi jeg ikke har lagt merke til det. Tror jeg.🙂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #16 Del Skrevet 14. april 2021 Jeg kjøper top piece på rapunzel of sweden Koster 2500 ish men du kan se på den siden? Bruker åså sleek hairband det er som en halo og er laget for personer med tynt hår, de klipser du bare av om kvelden, fint å teste om du ikke veit hva du liker Du får online hjelp og du kan få hjelp med å finne din farge, da låner/kjøper du et farge prøve knippe med hår Anonymkode: 10ab6...fd8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #17 Del Skrevet 14. april 2021 8 hours ago, Fnuggolina said: Topper er en hårdel, altså delvis parykk. Det koster mye, men med kraftigere hårtap kan det tenkes at man muligens får noe dekket. Frisører generelt driver ikke med dette, du må til spesialfrisør eller egen klinikk. Om du søker på Instagram fpr du opp flere eksempler på kvinner som bruker det. Poenget er å blande med eget hår, ikke ha full dekk som ved parykk. Du kam sjekke YouTube også. Så kult at du skriver om det, jeg har søkt på ordet "topper" her før men ikke funnet noe særlig om det. Jeg kjøpte en fra Jon Renau på nett fra USA, veldig fornøyd! Såkalt "lace top", men nå vil jeg gjerne ha en "silk top", de ser SÅ naturlige ut, og helst fra Highline: https://www.instagram.com/highlinewigs/?hl=en Men når de er såpass dyre så blir jo tollen helt ekstrem, så det får nesten vente. Det er noen gode selskaper i England også, kanskje jeg må ta en tur dit etter corona. Moonlight Hair hair har superfine toppere: https://www.instagram.com/moonlighthairuk/?hl=en Anonymkode: 3efdd...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Fnuggolina Skrevet 15. april 2021 #18 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Så kult at du skriver om det, jeg har søkt på ordet "topper" her før men ikke funnet noe særlig om det. Jeg kjøpte en fra Jon Renau på nett fra USA, veldig fornøyd! Såkalt "lace top", men nå vil jeg gjerne ha en "silk top", de ser SÅ naturlige ut, og helst fra Highline: https://www.instagram.com/highlinewigs/?hl=en Men når de er såpass dyre så blir jo tollen helt ekstrem, så det får nesten vente. Det er noen gode selskaper i England også, kanskje jeg må ta en tur dit etter corona. Moonlight Hair hair har superfine toppere: https://www.instagram.com/moonlighthairuk/?hl=en Anonymkode: 3efdd...0bc Ja, de med høy kvalitet (og dermed pris) ser veldig bra ut, jeg klarer ikke skille bildene fra naturlig hår/topper 🤷♀️ Og det virker som de lager mye naturlig som er ment å passe håret folk hadde fra før. Hadde mye heller gått med det enn å føle meg utilpass av stort hårtap. Lurer på om Apollo hårklinikk (?) i Norge også har noe, mener det er enellerannen frisør som driver med dette i Norge. Mange ønsker også slike i overgangen når hår vokser ut ifbm cellegift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Chiubi Skrevet 15. april 2021 #19 Del Skrevet 15. april 2021 Det kan bli fint hvis man bruker ekte hår. Syntetisk hår floker seg ofte så mye at eneste alternativet er å ha det i en flette. Ellers synes jeg ikke noe verre om extensions enn jeg synes om parykk for å skjule at man ikke har hår. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #20 Del Skrevet 15. april 2021 AnonymBruker skrev (På 14.4.2021 den 12.06): Extensions er veldig sjeldent pent. Hvis du har veldig tynt hår så vil håret ditt se mye sunnere og penere ut hvis du klipper det i en kort sporty frisyre. Hvem vet, kanskje du kler kortere hår bedre enn langt? Jeg syns mange ser mer sliten og dratt ut i ansikte av å ha langt hår. Og hvis det lange håret i tillegg er tynt og pistrete så ser det jo hvertfall ikke pent ut. Hør med din frisør om hun tror du hadde kledd en sprek kort frisyre Anonymkode: 74727...0ed Jeg har alltid hatt tykt hår og det ligger i familien, men extensionfester synes uansett, har vel lite hode. Har man bleket det vil festene synes godt og i hvert fall når det blåser. Anonymkode: 6ff62...494 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå