AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Før jeg forklarer videre vil jeg si at jeg egentlig ikke tror på å være sanndrømt. Det er ikke logisk. fra jeg var i tenårene og frem til nå (37 år) har jeg ca. 15-20 ganger opplevd å ha drømt om dødsfall og ulykker til de som står meg nære eller nærmeste pårørende til nære venner. det er fredelige og rolige drømmer. Når de som står meg nære dør er jeg på en måte der det skjer, men samtidig er jeg ikke der. Når det er mine venners nærmeste som dør får jeg en beskjed om det. Noen ganger får jeg et klokkeslett. I voksen alder begynte jeg også å drømme om ulykker (bilkrasj, alvorlig skade på jobb osv, ikke typ brekt arm og slikt). Samme drømmer kommer da. jeg gjør ingenting med drømmene, jeg bare aksepterer de. Drømmene kommer alltid dagen før jeg får vite det i virkeligheten. Jeg forstår det ikke, tror egentlig ikke noe på det. Det har kun skjedd 15-20 ganger, men jeg har heller ikke mistet noen nær med uten at jeg har hatt disse drømmene. Jeg drømmer det kun en gang og aldri igjen. men noe skremmer meg. Jeg har de siste to årene fra tid til annen begynt å drømme om to alvorlige ulykker jeg selv er med i. Den ene overlever jeg med en alvorlig skade. Den andre vet jeg ikke om jeg overlever fordi jeg alltid våkner i full panikk, får ikke puste og «kjenner» ulykken på kroppen. så mitt spørsmål til dere som tror dere er sanndrømt; drømmer dere selv om eget liv/egen død/egne ulykker? Anonymkode: 71fb9...6f9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Før jeg forklarer videre vil jeg si at jeg egentlig ikke tror på å være sanndrømt. Det er ikke logisk. fra jeg var i tenårene og frem til nå (37 år) har jeg ca. 15-20 ganger opplevd å ha drømt om dødsfall og ulykker til de som står meg nære eller nærmeste pårørende til nære venner. det er fredelige og rolige drømmer. Når de som står meg nære dør er jeg på en måte der det skjer, men samtidig er jeg ikke der. Når det er mine venners nærmeste som dør får jeg en beskjed om det. Noen ganger får jeg et klokkeslett. I voksen alder begynte jeg også å drømme om ulykker (bilkrasj, alvorlig skade på jobb osv, ikke typ brekt arm og slikt). Samme drømmer kommer da. jeg gjør ingenting med drømmene, jeg bare aksepterer de. Drømmene kommer alltid dagen før jeg får vite det i virkeligheten. Jeg forstår det ikke, tror egentlig ikke noe på det. Det har kun skjedd 15-20 ganger, men jeg har heller ikke mistet noen nær med uten at jeg har hatt disse drømmene. Jeg drømmer det kun en gang og aldri igjen. men noe skremmer meg. Jeg har de siste to årene fra tid til annen begynt å drømme om to alvorlige ulykker jeg selv er med i. Den ene overlever jeg med en alvorlig skade. Den andre vet jeg ikke om jeg overlever fordi jeg alltid våkner i full panikk, får ikke puste og «kjenner» ulykken på kroppen. så mitt spørsmål til dere som tror dere er sanndrømt; drømmer dere selv om eget liv/egen død/egne ulykker? Anonymkode: 71fb9...6f9 Er sanndrømt. Har vært det siden jeg var barn. Drømmer mye i perioder, også kan d bli stille i perioder. Død betyr forandring. Hvis noen dør, gjenferd osv, er forandring. Du må se på de andre symbolene i drømmen. For meg er knall rødt fare. Har drømt om det før ulykke. Du bør lære deg drømmetydning og å tyde symbolene. Drømmer består av mye symboler. Anonymkode: d8cb2...af6
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #3 Skrevet 14. april 2021 Takk for svar. Dette er ikke noe jeg har ønsket velkommen, og jeg vil ikke egentlig ha det sånn. Jeg vil ikke drive med drømmetyding, og jeg tror ikke egentlig det er noe å tyde heller. Når jeg drømmer at noen dør, så er det liksom bare det; personen dør. Når jeg drømmer om en ulykke så er det det samme; jeg drømmer at jeg ser ulykken eller at noen forteller meg om den. Det er ikke noe mer rundt det enn akkurat det. Det går i en loop eller jeg står i følelsene mine i drømmen. når jeg nå drømmer om egne ulykker er det helt likt, bare at det er meg det handler om. Drømmene er helt like som når jeg drømmer om andres ulykker ellers. Tror du der betyr at dette kommer til å skje med meg? Da kan det kanskje i så fall være selvoppfyllende profeti? Anonymkode: 71fb9...6f9
Eryn Skrevet 14. april 2021 #4 Skrevet 14. april 2021 Skjønte ikke helt alt du skrev. Mente du at disse 15-20 drømmene om død av venner/familie har skjedd i virkeligheten etterpå?
Tøvftta Skrevet 13. mars 2022 #5 Skrevet 13. mars 2022 Enn andre ting man drømmer om som skjer i ettertid? Ganske detaljert og prikk likt drømmen. Kan være alt fra 1 dag til 10 år, men det er episoder som er helt lik drømmene! Har litt livlige drømmer i blant og så blir fort bekymret for hva som kan skje og hva som bare er ‘tulledrøm’.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå