Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

...og nå er det visst problematisk at vi skal prate hver dag. Hva vil han egentlig med meg?

Long story short, han slo opp med meg for noen måneder siden og flytta ut, men kom etter kort tid tilbake i livet mitt. Virker som ingen av oss vil miste hverandre, men han gjør absolutt ingen innsats for å beholde meg. Starter ikke samtaler, spør aldri om vi skal treffes, gidder ikke snakke om det som var problematisk i forholdet (det tenker jeg burde prates om hvis det skal være noe håp for fremtiden,) og vi går i samme sirklene hele tiden. Snakker litt, har det fint i noen timer, så drar han og ignorerer meg gjerne i en uke eller to før vi snakker om at vi burde la hverandre være, og så er det samme runde igjen. Jeg var helt forberedt på at vi skulle sees siste gang på søndag, men da fortalte han meg at han har håp for oss i fremtiden. Så her finner jeg meg selv i samme loop en gang til. Jeg vil så veldig at det skal funke, men selv om jeg kommuniserer frem at jeg har behov for å sende en liten melding en gang om dagen, så når det ikke frem, og når det funker enda dårligere med kommunikasjon nå enn da vi var sammen, så vet jeg virkelig ikke hva jeg skal gjøre. 

Vet ikke hva jeg vil med dette innlegget egentlig....

Anonymkode: b644d...905

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så lenge han nekter å kommunisere er det jo ikke mulig å holde et forhold flytende uansett. Så hvorfor prøve å lokke ham inn i et forhold du allerede nå vet ikke vil fungere? 

• Liker 6
Skrevet

Waste of time. Hvorfor gidder du? 

Han bare surrer og bruker unødvendig av tiden din. Kom deg videre. Han er mest sannsynlig ferdig. 

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet
Hippogriff skrev (20 minutter siden):

Så lenge han nekter å kommunisere er det jo ikke mulig å holde et forhold flytende uansett. Så hvorfor prøve å lokke ham inn i et forhold du allerede nå vet ikke vil fungere? 

Det er akkurat det jeg sitter og klør meg i hodet over selv, har aldri vært så stuck med noen før. Og hvorfor slutter jeg ikke å være interessert? Det er jo bare tullete, jeg liker jo når jeg får oppmerksomhet, ikke når jeg må trygle og be om den. Tror jeg holder fast i at det var et bra forhold, inntil en måned før det tok slutt. Og da er jo håpet om at det kan bli sånn igjen der, men det blir det jo ikke 

AnonymBruker
Skrevet
Marai skrev (21 minutter siden):

Waste of time. Hvorfor gidder du? 

Han bare surrer og bruker unødvendig av tiden din. Kom deg videre. Han er mest sannsynlig ferdig. 

Tror også han er ferdig. Men noen ganger glimter han til og gråter en skvett som får meg til å tvile, skjønner ikke greia

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Han er redd for å bli einsam så difor ville han tilbake til deg, men han vil eigentleg ikkje vere med deg difor ingen innsats.

Kutt banda og slepp han fri!

Anonymkode: a4aa5...88e

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Han er redd for å bli einsam så difor ville han tilbake til deg, men han vil eigentleg ikkje vere med deg difor ingen innsats.

Kutt banda og slepp han fri!

Anonymkode: a4aa5...88e

Støtter denne !

AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med at han kommer og har det fint i noen timer? Hva fikk han i disse timene? Hva ga han i disse timene?

Anonymkode: 02c31...2c1

Skrevet
AnonymBruker skrev (13 minutter siden):

Det er akkurat det jeg sitter og klør meg i hodet over selv, har aldri vært så stuck med noen før. Og hvorfor slutter jeg ikke å være interessert? Det er jo bare tullete, jeg liker jo når jeg får oppmerksomhet, ikke når jeg må trygle og be om den. Tror jeg holder fast i at det var et bra forhold, inntil en måned før det tok slutt. Og da er jo håpet om at det kan bli sånn igjen der, men det blir det jo ikke 

Det høres jo ut som et hekt. Der du vet det ikke er bra, og også rasjonelt sett er i stand til å se at forholdet ikke kan gjenopptas i samme form som det var i - men likefullt ikke greier å gi slipp på ham.

Problemet med hekt og å jakte på lunkne menn er jo at det bare har to mulige utfall. At man blir avvist, eller enda verre: At man får ham, og havner i et forhold med et fullstendig skjevt maktforhold.

https://www.kk.no/samliv/derfor-vil-du-ha-han-som-ikke-er-sa-interessert/69831031

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

Hva mener du med at han kommer og har det fint i noen timer? Hva fikk han i disse timene? Hva ga han i disse timene?

Anonymkode: 02c31...2c1

Vi har det hyggelig, ser film, spiser mat, koser... Men så fort han er ute av døra eksisterer jeg ikke mer

AnonymBruker
Skrevet

Han holder deg på gress til noe bedre (i hans øyne) dukker opp.

Finn frem din indre utkvinne og avslutt.  

Anonymkode: 66c2c...23f

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Si i fra neste gang han tar kontakt, at hvis han vil ha en elskerinne så får han gå ett annet sted.for jeg skal ha en ordentlig mann som elsker meg, ikke som holder meg på gress 

Anonymkode: dc307...7a3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...