Gå til innhold

Sex i det fri??!!

Gjest anonym

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous

Hey!!

Jeg bare lurer på om dere har noen erfaringer med sex i det fri??!!

Jeg har veldig lyst til å prøve det, men er usikker på hva slags sted som passer best??!!

Har dere noen ideer?

Jeg syns det virker spennende og litt pirrende, siden du ikke er sikker på om det kommer folk som kan se på.

Håper dere har noen gode forslag og fortell gjerne om deres erfaringer!!

Klemz Mona

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

I sommer var vi på ei hytte sammen med Bananmannens foreldre, og "trangen" til sex meldte seg hos oss begge :oops:

Så da så vi ingen annen utvei da, enn å gå LANGT vekk fra hytta - over på den andre siden av vannet hytta liger ved, finne et "mykt" sted, som alikevell var i skjul, og la det stå til :P

For meg var det en helt ny og HÆRLIG opplevelse; kjenne den friske luften, sola som skinner, måsene som skriker, osv.... :P

Kan VIRKELIG anbefales!!!

Men.... sørg for å ha noe du kan ligge på, sånn at det ikke kommer kvister, mose, osv på steder hvor det ikke er behagelig å ha det!!!

Go for it!!

*klem*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

:o Og jeg som trodde du bare rødmet...

Vel, da er rådet til dere andre, at dersom det er brennesle der, da må en ikke stå på huk, slik at en får dem i ansiktet...

:hoho:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest GT olga

Kan anbefale det på det varmeste :lol: det "piffer" opp forholde, vi har "kost" oss på fly ( flere ganger) i en fiskebåt som låg brakk, ved et tjern, i et hus som var under bygging :oops: ved en strand, på en privat kai ved sjøen inn mellom fjordene :hoho: rimelig "gale" men iallefall spennende :wink: Ja , vi har sansen for dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest Anonymous

Har du muligheten til å nyte sexens gleder ute, så bør du gjøre det. Det er utrolig pirrende og deilig å variere stedene. Ei strand, et svaberg ved sjøen, på Hardangervidda.... Bare fantasien setter grensene... :D

Det er en nydelig følelse å være nær en person, samtidig som du føler vind, solstrålende eller kanskje litt yr på kroppen...

Prøv det- tror ikke du vil angre...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest marilyn

he he..

det er jo det forbudte og sjansen for å bli tatt på fersken som sannsynlig vis pirrer mange..

Jeg har gjort det på skitur.. Det var ikke akkurat planlagt.. Var på hyttetur med svigers og små og store mennesker i hver en krå.. Litt voksenkos må jo legges inn i påskeferien og da.. Og man trenger jo ikke ta av ALLE klærne, det var jo litt kaldt. 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tips! Alltid ha med et teppe når dere er ute å kjører... vet aldri hvor og når lysten skal melde seg, så det gjelder å være beredt... Hvor mange ganger har det ikke blitt noe av på grunn av ubekvemheter....? :wink:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...