AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 (J18) Føler meg så sosialt klein, og at han synes det er kjedelig å kjøre med meg i stedet for de andre kulere elevene hans😂 Anonymkode: b8506...d38
visp Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Du er sikkert den kuleste og han er bare starstruck:) Slapp av, de fleste føler nok på det. Jeg ville spurt om det var lov å ha på radio. Da setter han den sikkert på.
ME97 Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 (endret) Kanskje det hjelper å høre fra meg som faktisk holdt på med sønnen til kjørelæreren min under perioden jeg tok lappen? Det var kleint det Visste ikke noen ganger hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg jugde om hva jeg skulle i helgen mens læreren smilte lurt. Hadde åpenbart hørt fra sønnen at vi skulle være sammen. Du er helt sikker ikke så klein som du selv tror, og ikke vær redd for at han synes du er kjedelig. Det er uansett ikke han du skal "please". Hvordan er han når dere kjører da ? Endret 13. april 2021 av ME97
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 ME97 skrev (13 minutter siden): Kanskje det hjelper å høre fra meg som faktisk holdt på med sønnen til kjørelæreren min under perioden jeg tok lappen? Det var kleint det Visste ikke noen ganger hvor jeg skulle gjøre av meg når jeg jugde om hva jeg skulle i helgen mens læreren smilte lurt. Hadde åpenbart hørt fra sønnen at vi skulle være sammen. Du er helt sikker ikke så klein som du selv tror, og ikke vær redd for at han synes du er kjedelig. Det er uansett ikke han du skal "please". Hvordan er han når dere kjører da ? Han sier noen ting eller spør om ting av og til, men ikke mye. Er ofte lange pauser uten at vi sier et ord... Jeg svarer liksom bare med et ord eller en setning, og aner ikke hva som er passende å spørre han om... Føles rart å spørre læreren min om personlige ting liksom😶 Anonymkode: b8506...d38
ME97 Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Han sier noen ting eller spør om ting av og til, men ikke mye. Er ofte lange pauser uten at vi sier et ord... Jeg svarer liksom bare med et ord eller en setning, og aner ikke hva som er passende å spørre han om... Føles rart å spørre læreren min om personlige ting liksom😶 Anonymkode: b8506...d38 At det er litt pratepauser tenker jeg er helt naturlig. Kan også hende han ikke vil forstyrre eller lignende, har du inntrykk av det? Prat om overfladiske temaer, vet du om det er noen temaer dere begge er interessert i f.eks som går Ann å prate om.
L'Eau D'Issey Skrevet 14. april 2021 #6 Skrevet 14. april 2021 Da jeg tok lappen så hadde jeg å kjørelæreren fine samtaler. Vi snakket om alt mellom himmel og jord. Og det hjalp faktisk kjøringen når jeg tenker på hvor nervøs jeg var for langkjøringen. Kleine, rare musikk ble satt på som vi lo av og kjørelæreren googlet artistene bak låtene og hva historien til hvert låt kunne ha vært. I senere tid så har jeg funnet ut at jeg er i slekt med i kjørelæreren men laangt bak i slektstreet.
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #7 Skrevet 14. april 2021 Jeg sa nesten ingenting til kjørelæreren jeg, kun det jeg måtte. Kleint, men måtte bare holde ut. Anonymkode: 4ebb7...2a7
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #8 Skrevet 14. april 2021 Jeg er kjørelærer og jeg kan si at stille elever er vi vant med😊 Det har vi ingenting i mot. Jeg har aldri hørt en kjørelærer syte over kjedelige langkjøringer. Vi har så mye å passe på og ser så mye i deg som du ikke vet at vi tenker på. Anonymkode: 037ec...d79
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #9 Skrevet 14. april 2021 Jeg (K25) hadde helt FORFERDELIG kjemi med kjørelæreren min. Jeg tok førerkortet for 1,5 år siden, så han var jevnaldret med meg. Vi hadde INGEN like interesser, og vidt forskjellige jobber. Det var kjempekleint de første 20 minuttene, men jeg tenkte heller på at jeg er der for å lære meg å kjøre bil - ikke godsnakke med en person jeg (forhåpentligvis) aldri ser igjen. Anonymkode: d0e54...1ca
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #10 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (12 timer siden): (J18) Føler meg så sosialt klein, og at han synes det er kjedelig å kjøre med meg i stedet for de andre kulere elevene hans😂 Anonymkode: b8506...d38 Dere har nok kjempemye å prate om etter at faren din ringte og klaget på prisen og hvor mange kjøretimer du har hatt, så det trenger du ikke å bekymre deg for. Anonymkode: 15b0c...910
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 Jeg og kjørelærer prata ikke mye under langkjøring. Hadde på radioen. Jeg måtte ha det litt rolig for å kunne konsentrere meg. Kjørelærerne er nok både vant til stille elever, og dritt lei de som skravler høl I huet på dem. Anonymkode: b4455...6a2
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 Slipp en promp i bilen. Det bryter alltid isen. Anonymkode: c6224...e32
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #13 Skrevet 14. april 2021 Min sovnet så fort vi kom oss på E6 😂 Hjemturen var i stillhet med radio. Anonymkode: 7bb93...2c9
Danseskjørt Skrevet 14. april 2021 #14 Skrevet 14. april 2021 Da jeg tok lappen hadde jeg en morsom og skravlete kjørelærer som var kjapp i replikken. Jeg er stille og forsiktig av meg. Opplevde at vi hadde god kjemi og at pausene der ingen sa noe egentlig var ganske behagelige.
AnonymBruker Skrevet 15. april 2021 #15 Skrevet 15. april 2021 Spør om koronasituasjonen. Anonymkode: 7dd61...d16
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå