Gå til innhold

Flytte nå, eller flytte til skolestart neste år?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Trodde jeg hadde god tid til å bestemme meg angående flytting, men plutselig begynner eldste på skolen allerede neste år! Søknadsfristen til bhg-oppstart i august er passert, så jeg er jo allerede for sent ute dersom barnet mitt skal få gå siste året dit vi flytter :( Er det krise å flytte til nytt sted midt i bhg-året? Er det bedre drøye helt til skolestart? Det er snakk om å flytte fra Oslo og til min familie i en annen del av landet. 

Anonymkode: 35b99...17d

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, det er ikke krise. De fleste barn får nye venner når de begynner på skolen. Etter noen år vil ikke bestevennene fra bhg være bestevenn lenger. 

Minste mi gikk i bhg der kun 1 fra basen begynte i klassen. De var ikke venner i bhg, men de har blitt venner nå. Skjønner tanken din og alt det der, men ikke overtenk og ikke ha dårlig samvittighet. Dette kommer til å gå fint 😊

Anonymkode: 325d2...9c1

Skrevet

Mine har ikke kjent noen når de har begynt på skolen. Det har gått veldig fint, selv med han som var veldig beskjeden og sjenert. 

Vi var aktive i starten med å invitere klassevenner hjem, og inviterte gjerne foreldrene inn på en kopp kaffi samtidig første gang. Kjekt å bli litt kjent med både barn og voksne!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...