AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Jeg har sett på fb, tv o.l at noen voksne damer har feks navnet Lykke, Lykkeliten og Gudinne som mellomnavn. Dette er jo mellomnavn de har gitt seg selv, og jeg lurer på hvilken type menneske/ damer dette er. Er det "livets harde skole" damer? Er det damer som har vært på kjøret, og som har klart å streite seg opp? Er det dame som er veldig alternative/ spirituelle? Jeg vet ikke om jeg synes det er blodharry eller bare morsomt, men jeg ble litt nysgjerrig på hvilke type damer dette er. Jeg har ikke sett at menn gir seg selv lignende mellomnavn. Anonymkode: 2f8ca...8ba 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Blodharry. End of story. Anonymkode: a4680...a9c 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Hva er galt med å være spirituell eller alternativ? Anonymkode: e99a9...bde
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Aner, ikke, det er dine Facebookvenner, ikke mine 😄 Anonymkode: 4a0a9...c58
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Lykke brukes vel som fornavn og Anonymkode: 55b97...173 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Ts her. Den ene damen som har kalt seg Lykke er en bekjent av min mann, damen som heter Gudinne til mellomnavn så jeg tilfeldigvis bli intervjuet på Dagsrevyen fra en pub, og damen som hadde Lykkeliten til mellomnavn så jeg på programmet Charterfeber. Anonymkode: 2f8ca...8ba
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Lykke brukes vel som fornavn og Anonymkode: 55b97...173 Ja det vet jeg, men det er noe annet når man tar sånne navn som voksen... Ts Anonymkode: 2f8ca...8ba
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 Du har en veldig negativ aura, TS. Spiser du kjøtt? For jeg føler det er fordi du spiser mye kjøtt. Spis sunt i stedet! Det vil føles så mye bedre! Du vil føle at du endelig kan tenke klart i stedet for å føle at alt er i en tåke. Jeg har selv vært der, jeg vet hvordan det er. Kutt ut kjøttet og spis sunt. Du vil bli så mye mindre negativ. Anonymkode: e99a9...bde
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Vet om en som hadde vært på speed-kjøret i gudene vet hvor mange år, hun kalte seg selv for Dronninga. Altså, for all del, men ikke kom med "Dronninga di" rundt meg, noe hun gjorde. Hvorfor oppsøker en "Dronning" meg, liksom. En dronning lar jo folk komme til seg, ikke motsatte veien. Men er ganske lei av enkle menneskers storhetstanker rundt seg selv, har sett omtrent alt. Det er bare en mekanisme for å hevde seg, men jeg kunne jo hevdet meg ved å si at jeg heter Bodil Penge-Desperado Hansen, for å formidle indirekte til dem rundt meg at jeg vil ha penger. Eller kalle meg for Svein Liker-Billige-Damer Olsen. Anonymkode: b622f...e8e 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Du har en veldig negativ aura, TS. Spiser du kjøtt? For jeg føler det er fordi du spiser mye kjøtt. Spis sunt i stedet! Det vil føles så mye bedre! Du vil føle at du endelig kan tenke klart i stedet for å føle at alt er i en tåke. Jeg har selv vært der, jeg vet hvordan det er. Kutt ut kjøttet og spis sunt. Du vil bli så mye mindre negativ. Anonymkode: e99a9...bde Jeg er ikke negativ, jeg synes bare det er vittig😄 Jeg spiser masse kjøtt og fisk, og det er jeg fornøyd med, var vegetarianer i 13 år og var samme personen da. Ts Anonymkode: 2f8ca...8ba
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Vet om en som hadde vært på speed-kjøret i gudene vet hvor mange år, hun kalte seg selv for Dronninga. Altså, for all del, men ikke kom med "Dronninga di" rundt meg, noe hun gjorde. Hvorfor oppsøker en "Dronning" meg, liksom. En dronning lar jo folk komme til seg, ikke motsatte veien. Men er ganske lei av enkle menneskers storhetstanker rundt seg selv, har sett omtrent alt. Det er bare en mekanisme for å hevde seg, men jeg kunne jo hevdet meg ved å si at jeg heter Bodil Penge-Desperado Hansen, for å formidle indirekte til dem rundt meg at jeg vil ha penger. Eller kalle meg for Svein Liker-Billige-Damer Olsen. Anonymkode: b622f...e8e Forfatteren Ingvar Ambjørnsen har skrevet en bok som heter "Dronningen sover", og den handler om en dame som er alkis Anonymkode: 2f8ca...8ba
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå