Gå til innhold

Ta flyttevasken selv eller sette bort?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Er det noen fordeler ved å sette bort flyttevasken utover at man selv da slipper å rengjøre? Hva gjør dere?

Anonymkode: a6aff...b64

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Vi satt det bort sist. Fordelen utover at man slipper selv er at firma som tilbyr flyttevask har garanti slik at hvis kjøper ikke er fornøyd må firmaet vaske bedre. 

Anonymkode: 17bcc...9b6

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Verdt hver eneste krone!

Anonymkode: 7f7ff...590

AnonymBruker
Skrevet

Virkelig verdt hver eneste krone! Garanti er det også. 

Anonymkode: 5247d...8d0

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vasket selv, men fytti rakkeren så slitsomt🥵 tok ett og ett rom, fra tak til gulv. Nå bor jeg i enda større hus, så ved neste flytting blir det å kjøpe vaske hjelp ja. 

Anonymkode: 30273...ef7

Skrevet

Hva tar de for en slik jobb?  Tak må ikke vaskes, da blir det garantert skjolder og det må males på nytt

AnonymBruker
Skrevet

to siste ganger satt jeg det bort. Vi har små barn, så det føltes uoverkommelig å måtte vaske selv. Måtte da skaffe barnevakt osv.. Men annet som fristet, er garanti om de vasker om, hvis kjøperen ikke aksepterer vask. 

Anonymkode: 1878a...c71

Skrevet

Om man engasjerer megler for å selge kan man også spandere på seg et vaskebyrå for å vaske. 

AnonymBruker
Skrevet

Vi har tatt det selv, men har pusset opp før vi flyttet de gangene det har vært aktuelt.

Nå leier vi ut, og må si at jeg skjønner poenget med å sette bort jobben når jeg ser hvor dårlige folk er til å vaske ved utflytting. Har mange ganger måttet be folk gjøre det om igjen, og finner fortsatt skitt på helt åpenlyse og synlige plasser.

Skal vi noen gang selge huset vårt blir det firma, ingen tvil om det!

Anonymkode: 9e538...f01

AnonymBruker
Skrevet

Hvis jeg skulle ha flyttet alene måtte jeg ha hatt flyttehjelp (jeg er kronisk syk og kan normalt ikke vaske mye). Men her tok mannen og familien flyttevasken. Det tok tre stk 8 timer å vaske alt, det sier noe. Det var et lite rekkehus.

Det kommer litt an på hvor mye tid du har. Har du noen dager eller en uke etter du overtok ny bolig til din gamle skal overtas, gjør det selv. Har du dårlig tid eller dårlig helse, sett det bort :) 

Anonymkode: 848f4...3f9

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...