Gå til innhold

å ha sex med en mann i forhold ? kunne du hatt det?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

kunne du ha hatt det. la oss si om mannen var ulykkelig i sitt forhold men valgte å holde sammen for barnas skyld?

Anonymkode: f81ab...6db

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Nei, jeg driver ikke med veldedighetssex.

Ikke har jeg sans for foreldre som bruker ungene som unnskyldning for å bli værende i et ulykkelig ekteskap heller. 

Anonymkode: 015f7...c3d

• Liker 17
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Nei, jeg driver ikke med veldedighetssex.

Ikke har jeg sans for foreldre som bruker ungene som unnskyldning for å bli værende i et ulykkelig ekteskap heller. 

Anonymkode: 015f7...c3d

Jeg liker deg! 

Anonymkode: 6af63...4bd

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

kunne du ha hatt det. la oss si om mannen var ulykkelig i sitt forhold men valgte å holde sammen for barnas skyld?

Ja

Anonymkode: 03d85...71f

Skrevet (endret)

Nei. Det er dårlig moral.

Endret av Gjenferdet
  • Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Ja, har hatt sex med flere menn og kvinner som er i forhold.

Anonymkode: 12955...8f8

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Nei!

Anonymkode: 24da6...8a9

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Ja

Anonymkode: 5607c...a3c

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Definitivt. Hadde jeg likt han godt og kun sex - sure! Er kapabel til det, selv om jeg styrer unna «opptatte menn». Men jeg vet om en jeg hadde gjort det med om han prøvde seg ja. 

Anonymkode: e5503...550

Skrevet

Ja, så lenge jeg var singel selv så er det greit. Mannen er ansvarlig for sin handling, er ikke jeg som evt er forpliktet

Skrevet

Jupp, om jeg fikk snakke med partner først. Sånn at jeg var sikker på at de var i et åpent forhold. 

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

Nei. Utroskap er turnoff i mine øyne.

Anonymkode: a23ff...b71

• Liker 3
Skrevet

Nei, aldri. Ligger ikke med menn som er i forhold eller ellers opptatt.

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Beklager om jeg kupper tråden litt nå. Burde kanskje lagt min egen tråd. Men jeg tenner faktisk på tanken om at mannen har sex med andre damer. Tenner på at han jakter, og at andre damer tenner på ham. Både fordi han er sjarmerende og fordi han ser bra ut. Vet det er et farlig spill. Vet samtidig at  han elsker meg, så jeg føler meg trygg på å slippe han litt fri her (når coronasituasjonen har roet seg litt vel og merke).

Nå lurer jeg derimot på hvilken metode som ville være den beste her. Av det jeg har lest her i forumet virker det som mange damer tenner mer på situasjonen om han hadde vært utro enn om han sa han fikk lov ha sex med andre damer av samboeren sin. Da tror jeg faktisk færre ville vært interessert.

Hva tror dere?

Mulig det er fordi flere damer vil føle seg spesielle. Og at menn kommer til dem selv om de er i forhold får frem denne følelsen.

Anonymkode: e3190...f76

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det er mange forhold der enten kvinne eller mann blir fastlåst for skillsmisse/brudd, som blir nektet all seksuell omgang og blir påtvunget et aseksuelt liv. De er som regel dominant og eiersyk som har kustus på sin partner...

Hvis en kvinne blir utsatt for dette og føler seg ulykkelig, bryter omsorgen min inn. Altså, jeg får lyst til å hjelpe henne, så det ikke bare for sexen. Han mannen har jeg ingen sympati for, og heller kjenner på sinne.

Er det flere som kjenner på omsorg i dette og TS sitt tilfelle?

AnonymBruker
Skrevet

Har ikke gjort det og kommer ikke til å gjøre det heller. 

Anonymkode: 12d45...f89

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (7 timer siden):

Normalt sett er det at en mann er i forhold og at en mann har barn med andre kvinner noe som virker direkte frastøtende på meg, samme hvor attraktiv en mann skulle være. Jeg har likevel falt for et par uærlige sånne menn som ikke informerer verden så godt om sin sivile status. Ting blir litt vanskeligere når man har fått følelser for noen. Har avsluttet det relativt raskt. Kvinner i ulykkelige forhold er ikke mindre krevende enn andre kvinner for å si det forsiktig, så det er ikke akkurat mye tid eller oppmerksomhet man får som den 2. kvinnen. I tillegg liker jeg ikke karaktertrekkene man må ha for å være utro. Jeg har aldri og kunne aldri vært utro mot noen selv.

Anonymkode: 25776...e78

Skrevet
AnonymBruker skrev (31 minutter siden):

Hva tror dere?

Jeg tror du treffer spikeren på hodet til mange, men jeg tror ikke det er så mange som vil innrømme det her...

Forøvrig synes jeg det er bra at det finnes så mange som sier nei til utroskap, det skaper jo trygghet at man kan stole på noen. Utroe er også avhengig trygghet at man kan stole på noen som holder det hemmelig.

Spenning skaper jo også adrealin, og hvem har ikke drømt om å være spion? I enkelte tilfeller tror jeg ikke at det er sexdriven som er størst heller, men spenningen.

Jeg har blitt bedratt og aldri vært eller kommer til å bli utro, men jeg har både sympati og forståelse for at enkelte er utro...

AnonymBruker
Skrevet

Det har jeg hatt en del ganger ja. Tror kanskje brorparten av dem jeg har hatt casual sex med er i forhold. Tenker ikke over det en gang. Enhver er selv ansvarlig for sine handlinger. Er ikke meg som er utro. 

Anonymkode: 0d458...48a

Skrevet

Nei, det er dårlig oppførsel. Mest av den som er i forhold, men også av den som bevisst velger å ha sex med noen de vet er i et forhold.

• Liker 5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...