AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Har en treåring, som har blitt så ekstremt aktiv. Tempo som går i hundre fra morgen til kveld. Hen er smart, nysgjerrig og herlig, men samtidig testende, rampete og slitsom. Løper, klatrer, hopper, danser, klarer ikke sitte stille, roter, tuller og tøyser. Aldri en pause. Sliter oss helt ut. Var ikke sånn før. Er dette alderen? Går det over? Hvordan er din 3-åring? Anonymkode: fca4e...641
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Min var sånn rundt 1,5. mye roligere nå som hun er 3. Anonymkode: a4810...9b4
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Sånn har vi det enda med eldste på seks.. 😅 Anonymkode: fb9bd...29e 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Vår som fyller tre nå syns jeg akkurat har blitt litt roligere. Hun kan konsentrere seg om en lek over litt tid i motsetning til tidligere. Men det kan godt hende det er en ny energibølge på vei rundt neste sving. Rampete, tuller og tøyser kan jeg godt kjenne igjen da 😅 Den mest slitsomme alderen syns jeg var mellom 1,5 og 2. Det kan se ut som det gjentar seg med lillesøskenet på 1,5. Løper i alle retninger og mer egen vilje uten å kunne formidle den helt og uten å forstå konsekvenser. Anonymkode: 1ab5d...bdd
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Vår er akkurat fylt 3. kan sitte 1-1,5 time å tegne, tar seg pauser i sofaen for å slappe av. Anonymkode: b6894...992
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 28 minutter siden, AnonymBruker said: Vår er akkurat fylt 3. kan sitte 1-1,5 time å tegne, tar seg pauser i sofaen for å slappe av. Anonymkode: b6894...992 Hva? Er det mulig for en 3-åring?? Anonymkode: 381a5...b9b 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Har en treåring, som har blitt så ekstremt aktiv. Tempo som går i hundre fra morgen til kveld. Hen er smart, nysgjerrig og herlig, men samtidig testende, rampete og slitsom. Løper, klatrer, hopper, danser, klarer ikke sitte stille, roter, tuller og tøyser. Aldri en pause. Sliter oss helt ut. Var ikke sånn før. Er dette alderen? Går det over? Hvordan er din 3-åring? Anonymkode: fca4e...641 Min også er sånn. Men idag så satt han i sofaen fra etter middag til det var natt. Aldri opplevd at han har vært så slapp før 😂 ( ikke syk ) men føler egentlig han begynner å roe seg en smule i forhold til for noen mnd siden. Hører jo de fleste sier de roer seg mer nærmere 4 års alder. Men det er jo veldig forskjellig også Anonymkode: ed87a...7a0
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (31 minutter siden): Hva? Er det mulig for en 3-åring?? Anonymkode: 381a5...b9b tydeligvis Anonymkode: b6894...992
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 Min jente på 3,5 har alltid vært rolig, men energinivået har virkelig økt den siste tiden. Nå er hun turbo ETTER barnehagen, det syntes jeg er litt imponerende.. Jeg ville vært sliten... Anonymkode: 1b80a...992
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #11 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Hva? Er det mulig for en 3-åring?? Anonymkode: 381a5...b9b Hææh? Det er akkurat som om... barn også er... individer som er forskjellige?!?! 😱 Anonymkode: d7bc4...1cf 1
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #12 Skrevet 14. april 2021 Min blir 3 nå. Hen er veldig aktiv. Liker ikke sitte i ro lenge. Hopper i sofa og danser og begynner og avslutter lek fort. Hen liker ikke se på tv, men hen slapper av med iPad i sofa og spiller eller hører musikk på YouTube kids. Jeg velger å tro det er helt normal adferd og at det stabiliserer seg. Hen liker enkelte bordaktiviteter som klippe og lime, tre kuler/filt osv gjennom nål og tråd. Anonymkode: d8e74...2ef
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #13 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (16 timer siden): Hva? Er det mulig for en 3-åring?? Anonymkode: 381a5...b9b Tror det er ganske stor forskjell på gutter og jenter i denne alderen. Vår jente kan også fint gjøre det. Men ingen av guttene i barnehagen hennes kan. Anonymkode: e3961...ddb
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #14 Skrevet 14. april 2021 Mi ble veldig aktiv rundt den alderen. Tidligere vært en skikkelig fang- og kosejente, likte å lese, tegne og generelt veldig bedagelig. Tenkte aldri det skulle snu. Vel. Seks år, og fremdeles veldig aktiv. Men, mer selvstendig nå, og det er deilig. Anonymkode: 08adf...e6d
AnonymBruker Skrevet 14. april 2021 #15 Skrevet 14. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Min blir 3 nå. Hen er veldig aktiv. Liker ikke sitte i ro lenge. Hopper i sofa og danser og begynner og avslutter lek fort. Hen liker ikke se på tv, men hen slapper av med iPad i sofa og spiller eller hører musikk på YouTube kids. Jeg velger å tro det er helt normal adferd og at det stabiliserer seg. Hen liker enkelte bordaktiviteter som klippe og lime, tre kuler/filt osv gjennom nål og tråd. Anonymkode: d8e74...2ef Vondt å se du passifiserer et barn som tydelig har behov for å være aktiv og utforske med en ipad.. Har også en på 3 som klarer seg bra uten, så får vi foreldre bare holde ut til han roer seg. Anonymkode: 378de...c27
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå