AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Har en venn som, når vi prater sammen, aldri viker unna med blikket. Han holder meg fast med øynene og det er veldig intenst... Har hørt at en mann som er interessert ofte gjør nettopp det ; holder blikket, nærmest stirrer. Stemmer dette? Anonymkode: 90d9a...729
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Har en venn som, når vi prater sammen, aldri viker unna med blikket. Han holder meg fast med øynene og det er veldig intenst... Har hørt at en mann som er interessert ofte gjør nettopp det ; holder blikket, nærmest stirrer. Stemmer dette? Anonymkode: 90d9a...729 Det holder ikke som bevis for at han er interessert, nei. Men det virker som du er det? Anonymkode: a477d...6fc 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Min erfaring er at de som virkelig har vært interessert i meg, så har jeg alltid visst det. De som jeg har lurt på om er interessert, håpet, har egentlig ikke vært forelsket ihvertfall. Er en mann forelsket, eller veldig interessert i deg, vet du det! Det er skrevet en bok om det der. Den heter, -hes just not that in to you. Anonymkode: 4b973...75e 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå