AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Vi bor i et rekkehus og har det ja, en lukket Facebook gruppe Anonymkode: c738b...b49
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi bor i et rekkehus og har det ja, en lukket Facebook gruppe Anonymkode: c738b...b49 Er det en god ide, synes du? Anonymkode: e0e2e...f18
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Vi hadde messengergruppe, men en hustyrann dominerte den fullstendig,og det endte med at de fleste valgte å kategorisere den som spam for å få fred.. Anonymkode: 5997b...644 8
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Vi hadde messengergruppe, men en hustyrann dominerte den fullstendig,og det endte med at de fleste valgte å kategorisere den som spam for å få fred.. Anonymkode: 5997b...644 Det er helt riktig. Vi er flere naboer som blir lei av disse tyranner og ønsker å forlate gruppa, men da er vi redde vi går glipp av viktig info vedr. ting i borettslaget Anonymkode: e0e2e...f18 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 Ja, lukket gruppe. Ingen problemer der Anonymkode: aebc7...100
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 Jeg savner tid da jeg bodde i et borettslag hvor naboene ikke hadde noe kontakt, ingen Facebook, ingenting. Man unngår krangling og unødvendig drama. Skulle ønske vi ikke hadde denne Facebook-gruppa. Anonymkode: e0e2e...f18 9
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Tror det finnes en her jeg bor, men at den ikke er så veldig aktiv. Men jeg jobber med noe der jeg ofte har kontakt med styreledere fra forskjellige borettslag. De sier selv at de har veldig delte meninger om dette. For beboere kommer ofte bare dit når de har noe å klage på, og miljøet og tonefallet kan ofte bli veldig negativt ladet i disse gruppene. Det selv om borettslaget for det meste er på stell, er veldrevet, og henvendelser alltid blir tatt tak i. Så noen har rett og slett gått bort fra å ha slike grupper, rett og slett fordi det fremstår som en klageklubb mer enn et sted å utveksle informasjon og konstruktive ideer slik intensjonen var. Anonymkode: 41904...f8f 1
L'amie Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 Nei, det har vi ikke, men det finnes en app for alle som bor i denne typen borettslag. På den måten er det gode muligheter for å legge ut annonser vedrørende utlån/salg/gratis ting eller praktisk hjelp, samtidig som man unngår klaging på diverse.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Det er helt riktig. Vi er flere naboer som blir lei av disse tyranner og ønsker å forlate gruppa, men da er vi redde vi går glipp av viktig info vedr. ting i borettslaget Anonymkode: e0e2e...f18 Hos oss endte med at tyrannen slettet seg selv i et voldsomt raserianfall og har fått over til å skjelle oss ut på parkeringsplassen 😄 Anonymkode: 5997b...644 5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #12 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Tror det finnes en her jeg bor, men at den ikke er så veldig aktiv. Men jeg jobber med noe der jeg ofte har kontakt med styreledere fra forskjellige borettslag. De sier selv at de har veldig delte meninger om dette. For beboere kommer ofte bare dit når de har noe å klage på, og miljøet og tonefallet kan ofte bli veldig negativt ladet i disse gruppene. Det selv om borettslaget for det meste er på stell, er veldrevet, og henvendelser alltid blir tatt tak i. Så noen har rett og slett gått bort fra å ha slike grupper, rett og slett fordi det fremstår som en klageklubb mer enn et sted å utveksle informasjon og konstruktive ideer slik intensjonen var. Anonymkode: 41904...f8f Akkurat. Men hvordan får de viktig info da? Anonymkode: e0e2e...f18
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #13 Skrevet 13. april 2021 Ikke søren om jeg hadde blitt med i en slik gruppe haha, vil helst ikke forholde meg til naboene. For noe mas Anonymkode: 663e5...f10 5 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #14 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Hos oss endte med at tyrannen slettet seg selv i et voldsomt raserianfall og har fått over til å skjelle oss ut på parkeringsplassen 😄 Anonymkode: 5997b...644 Haha, skulle ønske våre tyranner slettet seg selv her og...Men nei, de fortsetter med stygge kommentarer og hersketeknikker. Anonymkode: e0e2e...f18
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #15 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Ikke søren om jeg hadde blitt med i en slik gruppe haha, vil helst ikke forholde meg til naboene. For noe mas Anonymkode: 663e5...f10 I vår gruppe diskuterer folk alt. Hvis noe skjer, noen beskjeder fra styret...Hvis du ikke er med i gruppa, hvordan får du vite hvis noe viktig skjer? Anonymkode: e0e2e...f18
SoWhat? Skrevet 13. april 2021 #16 Skrevet 13. april 2021 (endret) Haha, ja, flere av vennene mine har der de bor. Og det er fader meg rene underholdningen å se hva folk skriver. Jeg har lest på den ene fordi hun har spurt om hjelp til div. JEZ 😄 det er sånne typer du ser på komedier på film og TV. Han som bryr seg med alt, og vet best. Den andre som ikke tåler bråk. Og han som har lagt en kjempestein på veien, fordi han var lei han som kjørte flott. "Du vet hvem du er, du i Teslaen" skrev han bla 😆 Det er mer rart der, men vil ikke skrive så mye i tilfelle det blir gjenkjent av visse. Mye sinna folk og som klager ihvertfall. De andre er greie nok. Litt drama og komikk der også, men mer til å leve helt fint med. Er nok ulikt fra nabolag til nabolag. Har ikke her da. Endret 13. april 2021 av SoWhat? 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #17 Skrevet 13. april 2021 2 minutter siden, AnonymBruker said: I vår gruppe diskuterer folk alt. Hvis noe skjer, noen beskjeder fra styret...Hvis du ikke er med i gruppa, hvordan får du vite hvis noe viktig skjer? Anonymkode: e0e2e...f18 Slikt får man mail om hvis det er noe som er relevant til en selv. Eller man ser styremøte journalen Anonymkode: 663e5...f10 8
GammelKaktus Skrevet 13. april 2021 #18 Skrevet 13. april 2021 Nei, herlighet, det vil vi ikke ha. Har vår egen nettside og Vibbo i tillegg til mail og sms.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #19 Skrevet 13. april 2021 SoWhat? skrev (1 minutt siden): Haha, ja, flere av vennene mine har der de bor. Og det er fader meg rene underholdningen å se hva folk skriver. Jeg har lest på den ene fordi hun har spurt om hjelp til div. JEZ 😄 det er sånne typer du ser på komedier på film og TV. Han som bryr seg med alt, og vet best. Den andre som ikke tåler bråk. Og han som har lagt en kjempefin på veien, fordi han var lei han som kjørte flott. "Du vet hvem du er, du i Teslaen" skrev han bla 😆 Det er mer rart der, men vil ikke skrive så mye i tilfelle det blir gjenkjent av visse. Mye sinna folk og som klager ihvertfall. De andre er greie nok. Litt drama og komikk der også, men mer til å leve helt fint med. Er nok ulikt fra nabolag til nabolag. Har ikke her da. Søstera mi sier at hun nesten blir psykisk syk av denne gruppa, blant annet fordi man får trang til å sjekke mobil (gruppa) hele tiden i tilfelle noe har skjedd i borettslaget. Hun sier at hver gang hun får en varsel at noen har skrevet i gruppa, begynner hun å skjelve. Anonymkode: e0e2e...f18 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #20 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Akkurat. Men hvordan får de viktig info da? Anonymkode: e0e2e...f18 Lapp i postkassa og epost. Anonymkode: ae57f...a65 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå