Gå til innhold

10-åring og stengte butikker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jenta mi blir 10 år om tre uker, og vi bor i et område med høy smitte, så her har alt vært stengt en stund. Så noe særlig bursdag blir det nok ikke, men gaver må fortsatt kjøpes😊

Jeg sliter allerede med å finne på hva jeg skal kjøpe, utenom klær, og i tillegg må alt kjøpes på nett, så jeg får liksom ikke sett på det før jeg kjøper heller, i tillegg til at jeg ikke får kjøpt "småtteri" som jeg pleier.

Forslag til gaver? Gjerne flere ting, som kan kjøpes fra ett sted. Er det noe nettside med litt forskjellig, til rimelige priser?

Anonymkode: 5d066...a7b

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva liker hun å holde på med? Driver hun med hobbyting som kan bestilles fra panduro? Bøker og spill? Er det noen hun leker med? Og kan du komme med noen eksempler på «småtterier» du pleier å kjøpe? 

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
Bokdamen skrev (1 minutt siden):

Hva liker hun å holde på med? Driver hun med hobbyting som kan bestilles fra panduro? Bøker og spill? Er det noen hun leker med? Og kan du komme med noen eksempler på «småtterier» du pleier å kjøpe? 

Småtterier er f.eks fra Normal = hårpynt, negllakk, leppomade, godteri. Kan fortsatt kjøpe småtteri, men nå må jeg også tenke på frakt å kjøpe mest mulig på ett sted.

Hun trenger liksom ikke noe spesielt, og ønsker seg ikke noe spesielt. Så dette året er jeg helt blank. Tenker å finne noe hobbyting, sånn "DiamondPainting", Paint by numbers, el. men alt er så dyrt, og stoler ikke på alt jeg kjøper på nett.. Upraktisk å ikke få se først.

TS

AnonymBruker
Skrevet

Du kan feks sjekke ut coolstuff.no. De har både småting/leker og litt godteri, men vet ikke om de har så mye neglelakk osv. De har en egen fane for godteri, og sikkert en for leker til barn også. Tror de har garanti, samt gratis frakt på kjøp over 499 hvis jeg husker riktig. 

Anonymkode: e48c3...e6c

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Er det ikke klikk og hent? Det har de fleste butikkene her etter det stengte for leeenge siden,  og det fungerer som bare det. 

Anonymkode: 1b493...993

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

Er hun interessert i strikking? Kan garn og oppskrift være en fin gaveide til henne?

Strikkemekka og Garnius leverer som regel veldig raskt.

Anonymkode: 2c2b4...765

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker said:

Er hun interessert i strikking? Kan garn og oppskrift være en fin gaveide til henne?

Strikkemekka og Garnius leverer som regel veldig raskt.

Strikking?

Jenta er tross alt 10, ikke 45, og jeg kjenner til 10-åringer som leker med Barbie eller med mobilen sin, men ingen som strikker. La jenta få være barn; interessen for strikking kommer når den kommer.

Anonymkode: 6c9a3...af8

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Strikking?

Jenta er tross alt 10, ikke 45, og jeg kjenner til 10-åringer som leker med Barbie eller med mobilen sin, men ingen som strikker. La jenta få være barn; interessen for strikking kommer når den kommer.

🤣🤣

Anonymkode: b3e2f...d28

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Strikking?

Oj! Det finnes da barn som er interessert i strikking og annet håndarbeid! :jolie:

• Liker 15
AnonymBruker
Skrevet

Oj! Det finnes da barn som er interessert i strikking og annet håndarbeid! :jolie:

Ja da jeg var barn så heklet, sydde og strikket jeg, så barn kan faktisk strikke ja.

Anonymkode: 7d974...51b

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Strikking?

Rart svar. Jeg strikka da jeg var ti. Elsket å strikke! Strikket barbie klær, strikket meg selv en vest osv... nå, derimot, er jeg 46 og rører ikke strikkepinner mer ;) 

Anonymkode: f9caf...c24

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

adlibris.no (har også hobbyting), nille.no har vel nettsjappe nå? samme med søstrene grene. Og CC hobby eller hva siden het. Mye billig der!

lekmer.no og lekekassen.no er også billige. (og extra leker) og alle tre av de pleier ha sånn restesalg/outlet og billig smånips. 

Anonymkode: 071ca...892

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Småtterier er f.eks fra Normal = hårpynt, negllakk, leppomade, godteri. Kan fortsatt kjøpe småtteri, men nå må jeg også tenke på frakt å kjøpe mest mulig på ett sted.

Hun trenger liksom ikke noe spesielt, og ønsker seg ikke noe spesielt. Så dette året er jeg helt blank. Tenker å finne noe hobbyting, sånn "DiamondPainting", Paint by numbers, el. men alt er så dyrt, og stoler ikke på alt jeg kjøper på nett.. Upraktisk å ikke få se først.

TS

Jeg har akkurat bestilt Diamond art og paint by numbers til min jente på 9 år. Paint by numbers har de på extra leker og Diamond art bestilte jeg på braogbillig.no. Sistnevnte hadde jeg ingen erfaringer på, men sjekket litt rundt på nettet. Det var relativt billig og bra. Rask levering og god kvalitet. Begge aktivitetene kan anbefales! 

Anonymkode: bef1e...e98

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Strikking?

Jeg er 19, har strikket fast siden jeg var 14 lærte å strikke da jeg var 5, nabojenta på 9 år holder på å strikke babykyse til kusina nå😁

Anonymkode: eb55b...5d4

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Strikking?

Hun strikker, faktisk!😅😅 

TS

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Strikking?

Tantebarnet mitt på 10 både strikker og hekler🤓

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet
2 hours ago, AnonymBruker said:

Strikking?

Gi unga en mobil før strikkinga tar dem!!!

Anonymkode: df8d5...545

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Strikking?

Strikking er da vitterlig bedre enn å sitte og glane på telefon!!!

Dessuten, strikking er faktisk sunt og det har heller ikke noe nedre aldersgrense!

-hilsen hun som begynte å strikke som fireåring

Anonymkode: 11188...8d1

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Jenta mi blir 10 år om tre uker, og vi bor i et område med høy smitte, så her har alt vært stengt en stund. Så noe særlig bursdag blir det nok ikke, men gaver må fortsatt kjøpes😊

Jeg sliter allerede med å finne på hva jeg skal kjøpe, utenom klær, og i tillegg må alt kjøpes på nett, så jeg får liksom ikke sett på det før jeg kjøper heller, i tillegg til at jeg ikke får kjøpt "småtteri" som jeg pleier.

Forslag til gaver? Gjerne flere ting, som kan kjøpes fra ett sted. Er det noe nettside med litt forskjellig, til rimelige priser?

Jeg har kjøpt på gaver (nye ting) fra Finn.no til min datter som blir 11.

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...