Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor lang tid tok det fra du var på intervju til du fikk tilbud? Og hvor lenge etter intervjuet ringte de referansene? Var på intervju nylig og dør litt av spenning...., Klarer ikke å tenke på annet og tviler litt på meg selv kjenner jeg!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De sa ikke noe om når du kunne forvente et svar?

Skrevet
Fliseklemme skrev (13 minutter siden):

De sa ikke noe om når du kunne forvente et svar?

Jo de sa at de regnet med å ha det klart innen mandag. Hadde håpet de ringte referansene mine snart om ikke annet. Da hadde jeg hatt litt bedre sjanse..🙈

AnonymBruker
Skrevet

Hvordan gikk intervjuet da? Spurte de etter referanse på intervjuet eller hadde du oppgitt de i forkant?

Anonymkode: 1ca9c...e53

AnonymBruker
Skrevet
Nesly skrev (1 minutt siden):

Jo de sa at de regnet med å ha det klart innen mandag. Hadde håpet de ringte referansene mine snart om ikke annet. Da hadde jeg hatt litt bedre sjanse..🙈

Hvor lenge siden er det du var på intervju da?☺️

Skrevet
Nesly skrev (Akkurat nå):

Jeg ville nok gitt de ut morgendagen før jeg ringte de selv jeg og hørt. 🙂 
Men tror ikke du skal miste håpet helt! Sist jeg var på intervju fikk jeg telefon 2 uker etterpå (selv om de sa de skulle ta kontakt etter noen dager) med spørsmål om jeg ville ha den.. Så alt kan skje. 🤞

• Liker 1
Skrevet

Har pleid å få tilbudet i slutten av 2. Intervju, avtale tid for å se på tilbudet, og få et utkast til kontrakt på mail. Men jeg har aldri søkt på jobb da, alltid headhuntet...

Skrevet
Fliseklemme skrev (5 minutter siden):

Jeg ville nok gitt de ut morgendagen før jeg ringte de selv jeg og hørt. 🙂 
Men tror ikke du skal miste håpet helt! Sist jeg var på intervju fikk jeg telefon 2 uker etterpå (selv om de sa de skulle ta kontakt etter noen dager) med spørsmål om jeg ville ha den.. Så alt kan skje. 🤞

Mandag som neste mandag, ikke i går...

AnonymBruker
Skrevet
Nesly skrev (17 minutter siden):

Når var du på intervju? De har sikkert flere som skal på intervju, det er jo en prosess de må gjennom. Lykke til! 

• Liker 1
Skrevet
Nesly skrev (2 timer siden):

Ja nei da er det ikke så mye annet enn å ha is i magen og vente 😅

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...