Gå til innhold

14 år sammen, knappe 2 uker senere har han ny.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg visste det ikke da vi var sammen og samboere. Men fant ut etter bruddet at han i 3-4 år flørtet med andre bak min rygg. 

Forholdet var veldig tungt de 2 siste årene, han tok meg for gitt, overså meg, var mer på mobilen, mindre nærkontakt. Jeg prøvde og få oss til og snakke sammen, men han ville ikke. 

Forholdet var generelt litt turbulent, men ble mer turbulent også de 2-3 siste årene. 

Kanskje fordi han var så opptatt med spenningen med og skrive med andre damer? 

Uansett da, det hadde så vidt gått 2 uker, om det faktisk gikk 2 hele uker. Min x er i et nytt forhold, med en han har skrevet med bak min rygg. 

Mens min x nå er med henne, har han sendt meg noen meldinger i ny og ne, jeg svarer ikke. Har ikke gitt lyd fra meg på 2 mnd nå, fordi jeg merket at det ble kranling fra hans side og drittslening. Jeg fant ut at jeg måtte ha NK. Har fått meldinger som ikke gir så mye mening. Han skriver at jeg er gått videre, noe han ikke kan vite noe om-men den som er gått videre er jo han. Han mener vi skal være venner, noe jeg var tydelig på at ikke blir og skje. 

Hvorfor kan han ikke bare være fornøyd med hun nye? 

Til våres felles bekjente nekter han all kontakt med denne damen og mener at drømmedama har forlatt han og at han ikke ønsker noen andre enn meg. Men igjen, dette er ikke noe han har gitt inntrykk av på sms. 

Han er med henne, nekter for det for alt det er verdt. Bruker meg som en unnskyldning, for han ønsker jo "kun meg". 

Han har også skrevet ved flere anledninger "nå hører du ikke mer fra meg/nå blokkerers du hadet" osv. 

Hvorfor? 🤷🏼‍♀️

Det er vel nok og vite at han gikk videre 2 uker etter bruddet, vi var sammen i 14 år, 15 år hadde det blitt i sommer. Jeg måtte velge NK for og komme meg videre. Jeg vet jo hva han driver med, og drev med bak min rygg. Jeg føler han planla dette og fant sin mulighet til og avslutte med meg for og prøve ut med henne. Men hvorfor ikke la meg være i fred? 

Meldingene hans er som er terapi for meg, fordi jeg er sterk nok til og la være og svare. Også handler meldingene ofte om han, han beskylder meg for ting han selv gjør nå idag. Så og si til våres bekjente at jeg er drømmedama, er vel selvfølgelig i håpet for han at jeg hører det og kanskje gir en respons. Men gutt, jeg vet du har ny dame🤷🏼‍♀️. Det er ingenting i meg som ønsker og svare, det er tragisk. 

Anonymkode: 72780...9da

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Hva er NK? Hva betyr det?

Anonymkode: 607b6...c56

• Liker 6
AnonymBruker
Skrevet

NK = ny kuk?

Anonymkode: 3b58c...e9b

• Liker 10
AnonymBruker
Skrevet

Han er nok litt sår og sjalu for at har ikke har deg lenger og ikke har kontroll på deg. Når han fikk hu nye på heltid så var det ikke like spennende som når de gjorde noe Forbudt.

Synes du gjør det rette! Stå på! Han var tydeligvis ikke verdt å samle på!

Anonymkode: 42774...ad8

• Liker 8
AnonymBruker
Skrevet

Han ønsker fortsatt å ha en fot innenfor og en utenfor? Sikkerhetsnett for om det ikke funker med den nye damen?

Anonymkode: d5c91...c67

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du er sterk som ikke svarer.
Du ser at han prøver å provosere deg til å svare. Men vet du; han har fortsatt makt over deg. Han klarer fortsatt å ødelegge dagen din med meldingene sine selv om du ikke svarer. Se om du klarer å blokkere han helt. Null kontakt betyr å ikke engang LESE meldingene. Ikke vite hva han driver med. Ikke i real life, ikke på sosiale medier. Blokkere han. På telefonen også! Klarer du det? Ikke for å bli flinkere, men for å få det bedre med deg selv. Bli virkelig fri. Senke skuldrene å legge dette kapittelet bak deg.

Om han har fått seg ei ny? Ja. Men happily ever after? Nei. Karma is a bitch. Han kommer til å dø ensom, fordi kvinnfolk hater utro mannfolk. Og du kommer ikke til å få vite det, fordi da har du forlengst glemt han.

Anonymkode: 0888d...a0a

• Liker 7
Skrevet
AnonymBruker skrev (18 minutter siden):

Tror det betyr Null Kontakt.

AnonymBruker
Skrevet

Noen menn er eiesyke. Ser på dama som et slags territorium. Tror det har gått inn for han at nå er det plutselig du som skal kjenne smaken på noe nytt og kanskje du kommer til å smake på mange forskjellige nye smaker etter 14 år med en smak. 

Suksess er den beste hevn. Fokuser på deg selv, se på dette som en fantastisk mulighet til å fornye deg selv på et vis. 

Hilsen mann.

Anonymkode: a20bf...86b

• Liker 7
AnonymBruker
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

No Contact, tipper jeg. Ingen møte eller svare på meldinger. 

Anonymkode: 2fd7a...caf

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...