Avalon Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Hvor finner man motet til å virkelig gjøre det slutt? Jeg orker helt ærlig ikke mer, men jeg tar meg selv i å tvile innimellom og redselen for at det kan bli et giftig brudd fra hans side frister jo heller ikke. Hvor er motet, og hvordan kan jeg bli kvitt den lille tvilen som skriker veldig høyt? Det er barn i bildet. Jeg har egentlig fått nok for lenge siden, og har prøvd alt. Men, fader det er ikke lett når man er etablert, levd et helt liv sammen og har barn.... Spør ikke om hva jeg evt har rett på osv, det har jeg kontroll på.
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Det er tøft å være der du er. Jeg har vært der, men uten barn, så jeg hadde ikke den ekstra bekymringen. Det er skummelt å gjøre det slutt, du går inn i noe nytt og ukjent og vekk fra det som har vært tryggheten (selv om den har vært usunn). Mulig nytt bosted, ny dynamikk med eksen og samarbeid om barn, og lignende. Samtidig vil du få en følelse av frihet. Du vil slippe å se han daglig, du vil slippe å forholde deg til alt som gjør at det nå blir slutt. Du vil kun få deg selv og barna å tenke på, å bygge et nytt liv med dem. Fokusere på det du ønsker, gjøre det du vil. Ikke forholde deg til hans uvaner og nykker. Jeg fikk det bra igjen når det ble slutt. Ingen mer tvil om "tenk om han plutselig skjerper seg", eller sorg over det som var. Dagen det ble slutt fikk jeg det godt igjen. Jeg sørget i forkant, noe det høres ut som du også gjør. Du har prøvd alt, og det har ikke fungert. Da er det ikke noe mer å gjøre. Man må være to for å få et forhold til å fungere, og er man ikke det er det over. Lykke til, jeg håper du får det bedre kjapt ❤️ Du må rett og slett bare ta steget, og gjerne sørg for at noen venner er klar over hva som skjer i tilfelle det blir stygt og du må bort kjapt. Man vet aldri, og det er godt å ha et sted å dra om man må. Anonymkode: 27fe2...0f6
Avalon Skrevet 13. april 2021 Forfatter #3 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det er tøft å være der du er. Jeg har vært der, men uten barn, så jeg hadde ikke den ekstra bekymringen. Det er skummelt å gjøre det slutt, du går inn i noe nytt og ukjent og vekk fra det som har vært tryggheten (selv om den har vært usunn). Mulig nytt bosted, ny dynamikk med eksen og samarbeid om barn, og lignende. Samtidig vil du få en følelse av frihet. Du vil slippe å se han daglig, du vil slippe å forholde deg til alt som gjør at det nå blir slutt. Du vil kun få deg selv og barna å tenke på, å bygge et nytt liv med dem. Fokusere på det du ønsker, gjøre det du vil. Ikke forholde deg til hans uvaner og nykker. Jeg fikk det bra igjen når det ble slutt. Ingen mer tvil om "tenk om han plutselig skjerper seg", eller sorg over det som var. Dagen det ble slutt fikk jeg det godt igjen. Jeg sørget i forkant, noe det høres ut som du også gjør. Du har prøvd alt, og det har ikke fungert. Da er det ikke noe mer å gjøre. Man må være to for å få et forhold til å fungere, og er man ikke det er det over. Lykke til, jeg håper du får det bedre kjapt ❤️ Du må rett og slett bare ta steget, og gjerne sørg for at noen venner er klar over hva som skjer i tilfelle det blir stygt og du må bort kjapt. Man vet aldri, og det er godt å ha et sted å dra om man må. Anonymkode: 27fe2...0f6 Takk for svar! Ja, man sørger absolutt en del på forhånd og det er kanskje bare like greit. 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 Avalon skrev (2 timer siden): Hvor finner man motet til å virkelig gjøre det slutt? Jeg orker helt ærlig ikke mer, men jeg tar meg selv i å tvile innimellom og redselen for at det kan bli et giftig brudd fra hans side frister jo heller ikke. Hvor er motet, og hvordan kan jeg bli kvitt den lille tvilen som skriker veldig høyt? Det er barn i bildet. Jeg har egentlig fått nok for lenge siden, og har prøvd alt. Men, fader det er ikke lett når man er etablert, levd et helt liv sammen og har barn.... Spør ikke om hva jeg evt har rett på osv, det har jeg kontroll på. Kanskje du opplever støtte og hjelp ved å lese og å delta i denne tråden? Anonymkode: 7a0da...0d5
Ok123 Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 Jeg er midt i det nå. Har visst det i 2,5 år, men ingen mot og så kommer tvilen. Men jeg bare har lurt meg selv. Nå var det nok for min del, og jeg stod inne for det at nå er det slutt! Send meg gjerne melding om du vil lufte dine tanker! Også barn inne i bildet her!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå