Midnattsol Skrevet 30. september 2002 #1 Del Skrevet 30. september 2002 Når man har 6 mnd-dag..er det en dag man skal gjøre noe koselig sammen, eller er det en dag som "alle andre" ?? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Plutti Skrevet 30. september 2002 #2 Del Skrevet 30. september 2002 Gratulerer! :D Min mening er at alle dager er unike! Men enkelte dager kan man da gjøre litt ut av. Syns dere skulle markere dagen idag jeg. Hva med å gå ut og spise? Gi Henne / Ham en søtt kort? Tror alle slike merkinger minner dere på hverandre jeg. Husk forelskelsen og romantikken. Bruk anledningen til å gjøre det lille ekstra! Ha en flott dag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 30. september 2002 #3 Del Skrevet 30. september 2002 Håper dere hadde det koslig i dag! Husker ikke om jeg gratulerte dere eller ikke. Var litt mye styr til morgen i dag. Godt det endte bra! -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest eminel Skrevet 30. september 2002 #4 Del Skrevet 30. september 2002 Dere kan feire litt extra i dag :blunke: Halvveis til ettårsdag og greier 8) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter #5 Del Skrevet 1. oktober 2002 Hehe, litt styr ja..men det endte godt, og vi kosa oss vi. Men det gjør vi som regel uansett x`er er ARGH!!! Ikke du altså x!! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
xeyes Skrevet 1. oktober 2002 #6 Del Skrevet 1. oktober 2002 Godt det ikke var meg da! Gleder meg til etterpå jeg! Hihi -x Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Midnattsol Skrevet 1. oktober 2002 Forfatter #7 Del Skrevet 1. oktober 2002 hehehe Jeg også! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå