AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #1 Skrevet 13. april 2021 Typisk meg å få mensen på jobb... Jeg klarte jammen meg å blø igjennom buksa, for jeg merka ikke at jeg hadde fått mensen før på slutten av dagen da smertene kom... Jeg var så smart at jeg tok på meg en litt lys bukse i dag tidlig, så jeg er ganske så sikker på at det syntes... Jeg sto og prata litt med noen som mest sannsynlig så det og skjønte at jeg hadde fått mensen... Jeg føler meg så jævlig dum! Det er ikke første gangen dette skjer... Har det skjedd med flere? Anonymkode: 429c9...6a5
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #2 Skrevet 13. april 2021 Slapp av, mensen er naturlig. Hvis de synes det er dumt, er det så fall de som har et problem, ikke du. Ingenting å være flau over. Anonymkode: 7af32...fab 9
Brunello Skrevet 13. april 2021 #3 Skrevet 13. april 2021 Dersom noen har sett det bør de ha hatt vett til å si fra. Dette er ingen ting å tenke på. Uhell kan skje alle. 14
petter333 Skrevet 13. april 2021 #4 Skrevet 13. april 2021 det er ikke dumt, det er jo helt naturlig å få mensen. det er bare kulturen som gjør at det er tabu 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #5 Skrevet 13. april 2021 hvorfor er vi kvinner så flaue over mensen? Eller, jeg er ikke det -men leser om mange andre. Det er da vel ikke første gang du har mensen?? sånne ting kan faktisk skje, og det er helt naturlig. Se. du lever og kan skrive om det . Ergo er det faktisk ikke så big deal Anonymkode: 50125...fc8 3
Daria Skrevet 13. april 2021 #6 Skrevet 13. april 2021 Med tanke på hvor mange ganger jeg har opplevd det selv og hvor sjelden jeg har lagt merke til det hos andre, har jeg konkludert med at det sjelden er så synlig for andre som vi tror... 17
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #7 Skrevet 13. april 2021 Det har skjedd meg en gang. Også med lys bukse, i stoff med bra sugeevne. Stor rød flekk! Var vel på jobb en times tid uten å merke det. Gikk rundt på et lager med masse mannfolk. Blir flau når jeg tenker på det nå selvom det er mange år siden. Ikke pga at jeg hadde mensen, men følte det var uhygensisk med så mye blod på klærne. Forsøk å trøste deg med at det kan skje hvem som helst, man har jo ikke noen kontroll over det. Og om noen menn så deg, så tenkte de mest sannsynlig at de er glad de slipper å ha mensen. Jeg setter alltid inn en tampong en dag eller to før jeg skal få mensen nå, sånn i tilfellet. Anonymkode: 6f533...9d8
petter333 Skrevet 13. april 2021 #8 Skrevet 13. april 2021 er veldig spent på hvem som likte det, kan du si det her eller på dm
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #9 Skrevet 13. april 2021 Hjelper det at jeg sier at jeg blødde ut en hvit stoffstol hos kiropraktoren en gang? Og det var ikke bare en dråpe altså... Har aldri vært så flau noen gang.... Anonymkode: 1c3f9...d95 1
Frekkulf Skrevet 13. april 2021 #10 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Typisk meg å få mensen på jobb... Jeg klarte jammen meg å blø igjennom buksa, for jeg merka ikke at jeg hadde fått mensen før på slutten av dagen da smertene kom... Jeg var så smart at jeg tok på meg en litt lys bukse i dag tidlig, så jeg er ganske så sikker på at det syntes... Jeg sto og prata litt med noen som mest sannsynlig så det og skjønte at jeg hadde fått mensen... Jeg føler meg så jævlig dum! Det er ikke første gangen dette skjer... Har det skjedd med flere? Anonymkode: 429c9...6a5 Spaden står i boden. Du kan låne den
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #11 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Typisk meg å få mensen på jobb... Jeg klarte jammen meg å blø igjennom buksa, for jeg merka ikke at jeg hadde fått mensen før på slutten av dagen da smertene kom... Jeg var så smart at jeg tok på meg en litt lys bukse i dag tidlig, så jeg er ganske så sikker på at det syntes... Jeg sto og prata litt med noen som mest sannsynlig så det og skjønte at jeg hadde fått mensen... Jeg føler meg så jævlig dum! Det er ikke første gangen dette skjer... Har det skjedd med flere? Anonymkode: 429c9...6a5 Opplevde det en gang på kino. Måtte sykle hjem med svær mensflekk i ræva. Var 14 år. Alltid lurt på hvor mange som så det og om jeg i mange år var kjent som hu der som blødde gjennom på kino. Ingen sa noe, noengang. Men antar de så det, garantert. Drittpinlig, selv i dag som 30+ åring kjenner jeg rødmen når jeg tenker på det. Men så tenker jeg på ei bekjent av søstera mi som blødde gjennom brudekjolen sin under bryllupsmiddagen, og synes ikke det er så ille. 🤗 Anonymkode: 952ad...04f 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #12 Skrevet 13. april 2021 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hjelper det at jeg sier at jeg blødde ut en hvit stoffstol hos kiropraktoren en gang? Og det var ikke bare en dråpe altså... Har aldri vært så flau noen gang.... Anonymkode: 1c3f9...d95 Lol Anonymkode: 952ad...04f 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #13 Skrevet 13. april 2021 Uten mensen hadde menneskeheten opphørt. Det er jo et ledd i fruktbarheten til kvinner. Blø gjennom og flash det til folk synes det er naturlig du! Anonymkode: 952ad...04f 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #14 Skrevet 13. april 2021 Vel... Det er ikke noe å være flau over. Det er ikke første ganga du får mensen. Du er ikke 11 år, du har ikke stjålet storebrors hvite treningsbukse. Du har ikke sittet på stolen i klasserommet og kjent at det plutselig ble varmt i rumpa. Du har ikke blitt hvit i ansiktet når det aner deg hva som har skjedd - enda du aldri har visst stort om det og ingenting tilsa at det skulle skje. Du reiste seg ikke fra stolen og oppdaget en blodig dam i den lille fordypninga midt i i stolen. Du sprang ikke hjem med blod rennende nedover beina i den hvite buksa, i et hus hvor bestefar du knapt kjenner, sitter, mens du i panikk roper til mamma at du har fått mensen. Ikke at det er noen tvil, ettersom buksa har strimer av blod fra skrittet og ned. Slapp av. Mensen er naturlig. Tenker du dumt eller nedlatende om du ser noen har blødd gjennom? Anonymkode: ab91b...e11 2
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #15 Skrevet 13. april 2021 Jeg fikk mensen for første gang på danseforestilling med hvit underbukse og hvite nylon strømpebukser som 11 åring🙈 Anonymkode: f21df...225 1
AnonymBruker Skrevet 13. april 2021 #16 Skrevet 13. april 2021 Jeg lå på behandlingsbenken hos fysioterapeut i bare truse og bh, og fikk mensen uten at jeg kjente det. Da jeg skulle kle på meg etterpå så jeg at det var en stor rød flekk på trusen og på benken, og fysioterapeuten hadde selvfølgelig sett dette. Flaut🤭 Anonymkode: aa436...cab
Blomsterpotta Skrevet 13. april 2021 #17 Skrevet 13. april 2021 Ikke tenk på det. Jeg klarte å blø igjennom buksa og ned i trekket på stoffet i stolen jeg satt i på jobb. Dette merket jeg først da vakta var over og en mannlig kollega skulle avløse meg. Jeg ble flau som fy, men vi lo av det begge to. Vi hentet bare en ny stol ett annet sted på bruket. Dagen etter vasket jeg stolen så godt jeg kunne og siden har ikke jeg og kollegaen min sett den. Aldri blitt nevnt med en stavelse senere heller. Mensen er naturlig og mannfolk som har vett i hue ler ikke av sånt.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå